
stukanie w ślniku
Moderator: Mroczny
stukanie w ślniku

Re: stukanie w ¶lniku
Posluchaj dokladnie gdzie slucha - sprawdz tez cztery pier.... srubkimarjano pisze:witam przy rannym odpalaniu zaczyna mi stukaæ ale tylko przez parena¶cie sekund ipotem cisza silnik pracuje cichutko comi poradzicie

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Re: stukanie w ślniku
Jak przestaje potem (ze wzrostem ciśnienia oleju), to albo panewka albo szklanka. Śrubki same nie cichnąRadek666 pisze:Posluchaj dokladnie gdzie slucha - sprawdz tez cztery pier.... srubkimarjano pisze:witam przy rannym odpalaniu zaczyna mi stukać ale tylko przez parenaście sekund ipotem cisza silnik pracuje cichutko comi poradzicie

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: stukanie w ¶lniku
A wlasnie ze cichna - u mnie dzwonily tylko przez 3-4 s po dopaleniumisman pisze:Jak przestaje potem (ze wzrostem ci¶nienia oleju), to albo panewka albo szklanka. ¦rubki same nie cichn±Radek666 pisze:Posluchaj dokladnie gdzie slucha - sprawdz tez cztery pier.... srubkimarjano pisze:witam przy rannym odpalaniu zaczyna mi stukaæ ale tylko przez parena¶cie sekund ipotem cisza silnik pracuje cichutko comi poradzicie

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 1:53 pm
- Lokalizacja: Korbielów
...a może to nie stuki a takie cykanie...W moim ZJ-otku to ja miałem kiedyś coś takiego,że cykanko takie było i coś o wtryskach już ''krakano'',a to się okazało,że to taki dinks z tworzywa o nazwie (pewnie coś popitolę) zaworek filterka węglowego.Dokładnie to już nie pamiętam,ale przeczyścili to i gra.Może u Ciebie to to samo?
...to ja poproszę!!
ZJ V8
ZJ V8
Re: stukanie w ślniku
Witam. Mam ten sam problem. Przy zapalaniu słysze stukanie do czasu aż wzrośnie ciśnienie oleju. Mam wrażenie że to popychacze. Mogą to też być panewki w co wątpie bo przy wyższych obrotach jest cicho, ale o tych śrubkach to nie wiedziałem. Napiszczie które śrubki !Radek666 pisze:A wlasnie ze cichna - u mnie dzwonily tylko przez 3-4 s po dopaleniumisman pisze:Jak przestaje potem (ze wzrostem ciśnienia oleju), to albo panewka albo szklanka. Śrubki same nie cichnąRadek666 pisze: Posluchaj dokladnie gdzie slucha - sprawdz tez cztery pier.... srubki(jak na LPG zmniejszalem recznie obroty na jalowym to sie znowu odzywaly)
XJ 4.0 90'
Re: stukanie w ślniku
Witam. Mam ten sam problem. Przy zapalaniu słysze stukanie do czasu aż wzrośnie ciśnienie oleju. Mam wrażenie że to popychacze. Mogą to też być panewki w co wątpie bo przy wyższych obrotach jest cicho, ale o tych śrubkach to nie wiedziałem. Napiszczie które śrubki ![/quote]enter pisze:A wlasnie ze cichna - u mnie dzwonily tylko przez 3-4 s po dopaleniuRadek666 pisze:
Jak przestaje potem (ze wzrostem ciśnienia oleju), to albo panewka albo szklanka. Śrubki same nie cichną(jak na LPG zmniejszalem recznie obroty na jalowym to sie znowu odzywaly)
Prawdopodobnie koledze chodzi o cztery śrubki mocujące konwerter do koła zębatego. Dostęp dość łatwy, po zdjęciu dolnej blaszanej osłony kosza konwertera. Wziąć klucz dynamomentryczny i dokręcić momentem <zapomniałem, tu wstawić znalezioną właściwą wartość>

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
stukanie w silniku
jeżeli to szklanki to wiecie morze ile kosztują bo jusz mnie ciarki po plecach przechodzą. roboty mam huk ale przy motocyklach aprzy sfoim aucie niemam czasu pogmyrać
Koszt samoregulatora to 25 zł a że trzeba ich 12 szt to 300 zł wydać trzeba. Ale sprawdź dokładnie panewki, nie zdzieraj od razy głowicy, miske odkręcić prościej i szybciej, pozaglądasz od dołu jak wszystko ok to wtedy bierz się za góre.
U mnie też stukało i diagnoza była postawiona że to samoregulator, wymieniłem dalej stukało zdjąłem miske i się okazało że panewka na 2 i 3 jest skończona, wał porysowany, remont nie opłacalny. Wymieniłem cały silniczek i spokój
U mnie też stukało i diagnoza była postawiona że to samoregulator, wymieniłem dalej stukało zdjąłem miske i się okazało że panewka na 2 i 3 jest skończona, wał porysowany, remont nie opłacalny. Wymieniłem cały silniczek i spokój

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość