Jeep 2,5 TD
Moderator: Mroczny
Jeep 2,5 TD
Witam, zamierzam kupić jeepa 2,5TD z roku 1998. Proszę o opinie nt. tego pojazdu. Jak sprawuje się ten silnik w tym samochodzie, ile pali i jak jeździ. Za wszelkioe opinie i wskazówki będę wdzięczny.
po wpisaniu magicznego słowa "diesel" w opcji "szukaj" wyskakują 62 wyniki, w których zawarte jest tyle o tym aucie, ile nie wiedzą chyba nawet jego konstruktorzy. Jeszcze mało? 
Ps. w razie problemów http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Ps. w razie problemów http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
- lesio jeep
-
- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Alescie sie wyzyli
nastepnym razem sie spytaj dlaczego 4L jest leprzy
od dyzla i bedzisz mial ful odpowiedzi
spytaj jeszcze ile pali 4L nie wiecej nisz 7,5 L z leka noga
w terenie 9,76 l silnik wogule sie nie psuje (198 postow o avariach
4L ale to drobnostka)
Ale najwazniejsze z pod swiatel prawie jak dres w bmce a nawet czasem
lepiej
pozdro
PS
kupuj jesli myslisz jezdzic wiecej nisz 20 tyskm na rok i nie masz zamiaru
scigac sie z dresami predkosc max ta sama co benzyniaka ale nie polecam przekracania 3000 trm okolo 130 Km/h
spalanie to ok 9L w jezdzie mieszanej

nastepnym razem sie spytaj dlaczego 4L jest leprzy
od dyzla i bedzisz mial ful odpowiedzi
spytaj jeszcze ile pali 4L nie wiecej nisz 7,5 L z leka noga
w terenie 9,76 l silnik wogule sie nie psuje (198 postow o avariach
4L ale to drobnostka)

Ale najwazniejsze z pod swiatel prawie jak dres w bmce a nawet czasem
lepiej
pozdro
PS
kupuj jesli myslisz jezdzic wiecej nisz 20 tyskm na rok i nie masz zamiaru
scigac sie z dresami predkosc max ta sama co benzyniaka ale nie polecam przekracania 3000 trm okolo 130 Km/h
spalanie to ok 9L w jezdzie mieszanej
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
lesio jeep, może myśmy się wyżyli, ale ty teraz nas tak skarciłeś, że omal się nie popłakałem
Gdybyś się przyjrzał to ja tylko odsyłałem do opcji szukaj. Nigdzie w tym temacie nie jest napisane, że diesel jest zły. Ale jest 60 tematów o tym aucie i naprawdę można w nich znaleźć wszystko co potrzebne. Ludzie powinni szukać. Co innego, jak forum jest zawalone pierdołami i pokazują się setki tematów- wtedy rozumiem pytanie bo nie da rady odszukać sensownych danych. Ale przejrzeć 60 to naprawde nie mordęga.
Ale jeśli uważasz, że prędkość maksymalna silnika 100-iluś konnego i 180 konnego jest taka sama to gratuluję

Gdybyś się przyjrzał to ja tylko odsyłałem do opcji szukaj. Nigdzie w tym temacie nie jest napisane, że diesel jest zły. Ale jest 60 tematów o tym aucie i naprawdę można w nich znaleźć wszystko co potrzebne. Ludzie powinni szukać. Co innego, jak forum jest zawalone pierdołami i pokazują się setki tematów- wtedy rozumiem pytanie bo nie da rady odszukać sensownych danych. Ale przejrzeć 60 to naprawde nie mordęga.
Ale jeśli uważasz, że prędkość maksymalna silnika 100-iluś konnego i 180 konnego jest taka sama to gratuluję

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Predkosc max nie moze byc taka sama.W dieslu fabrycznie podawana to 165km/h.I w nowym egzemplarzu tyle sie uda uzyskac.Tylko czeste proby uzyskiwania predkosci bliskiej maksymalnej i utrzymywanie jej powoduja zabicie silnika.Taka jest prawda.
XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
Nie może być taka sama bo to wynika z praw fizyki
Można się kłucić o przyspieszenie gdzie związane to jest z momentem i zestopniowaniem skrzyni i bla bla bla, można się kłucić o trwałość silnika i spalanie, ale prędkosć maksymalna w normalnym, fabrycznym aucie jest warunkowana właśnie przez maksymalną moc. Amen.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
- lesio jeep
-
- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
mendelmax pisze:Nie może być taka sama bo to wynika z praw fizykiMożna się kłucić o przyspieszenie gdzie związane to jest z momentem i zestopniowaniem skrzyni i bla bla bla, można się kłucić o trwałość silnika i spalanie, ale prędkosć maksymalna w normalnym, fabrycznym aucie jest warunkowana właśnie przez maksymalną moc. Amen.

brawo Eureka ale
primo
w dyzlu jest inne przelozenie na mostach a to tesz prawa fizyki
sekundo
skrzynia manual z nadbiegiem 5 czyli atak w reduktorze kreci sie szybciej
nisz silnik w automatach nie wystepuje
tercijo
4L maja elektoniczna blokade mniej wiecej odpowiadajaca 175 Km/h
jest to predkosc jaka teoretycznie Xj 2,5 td moze osiagnac osobiscie
nie jechalem szybciej niz 160 bo nie mialem takiej potrzeby
quatro
nie Amentuj na forom bo to nie jest forum wyznaniowe mimo ze niedzila
za to doucz sie troche fizyki dzial maszyny proste
pozdrawiam
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
oki, czyli teraz mam w moście 3.55 i auto rozwija 190 kph. Wniosek z tego twojego obliczenia taki, że jak dam 1.78 to pojadę 380 kph, tak? 
Acha, jeszcze jedno- overdrive (przełożenie 0.69) to nie jest nadbieg, albo fabryka kłamie, bo nadbiegi w automatach nie występują, tak?
Edit: posprawdzałem przełożenia skrzyń manualnych. Żadna nie ma nadbiegu wyższego niż 0.7. Więc ostatni bieg pozostaje taki sam przy różnicy przełożenia w mostach (nie wiem jakie w dieslu), ale też różnicy ponad 2 tys. RPM silnika.

Acha, jeszcze jedno- overdrive (przełożenie 0.69) to nie jest nadbieg, albo fabryka kłamie, bo nadbiegi w automatach nie występują, tak?
Edit: posprawdzałem przełożenia skrzyń manualnych. Żadna nie ma nadbiegu wyższego niż 0.7. Więc ostatni bieg pozostaje taki sam przy różnicy przełożenia w mostach (nie wiem jakie w dieslu), ale też różnicy ponad 2 tys. RPM silnika.
Ostatnio zmieniony ndz maja 07, 2006 9:55 am przez mendelmax, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Ale wszyscy mądrzy!!! Jeżdzicie zagazowanymi 4,0 i nikt nie potrafi odpowiedzieć konkretnie na pytania!!! Chyba po to jest to FORUM aby pytać i oczekiwać konkretnych odpowiedzi??? Ale nikt takich tu nie udziela, tylko zazwyczaj krytykujecie i nic nowego nie wnosicie. Eskapada mi zarzuca, że założyłem temat o Wronglu i aż do dzisiaj nie było mnie widać, no i co z tego wynika??? Odpowiem: tylko tyle, że na tamten temat dostałem takie odpowiedzi jak i na ten czli merytoryczne ZERO. Nigdy nie miałem styczności z Jeepami, więc pytam. Mogę Wam opowiedzieć o parcholu, tojce czy misiu ale Wy i tak na tym forum wszystko wiecie lepiej więc po co? Niestety nie stać mnie aby na codzień jeździć autem z silnikiem 4,0 a zagazowanie jest dobre dla emerytów którzy robią 2-5 tyś. km rocznie.
Może się rozpisałem ale to wszystko raczej z żalu, że taka super strona niestety przestaję służyć jako kompentium wiedzy o OR.
Pozdrawiam wszytkich
Marcin
Może się rozpisałem ale to wszystko raczej z żalu, że taka super strona niestety przestaję służyć jako kompentium wiedzy o OR.
Pozdrawiam wszytkich
Marcin
Sęk w tym, że się z Tobą nie zgadzam. Zakladanie coraz to nowych postów na wciąż te same tematy sprawia, że ta "super strona niestety przestaje służyć jako kompendium wiedzy", bo coraz trudniej znaleźć informacje pośród morza w kółko tych samych postów. Staje się ostoją kasztanów, bo już nikomu nie chce się pisać po raz 20 tego samego. I posty takie jak twoje pozostają bez odpowiedzi myląc innych użytkowników.
Fora są twożone po to, by ludzie mogli na nich znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania. Wobec tego najpierw szukasz co już powiedziano a potem jak nie rozwiało to twoich wątpliwości zadajesz pytanie. I wszyscy są happy, bo baza wiedzy rośnie.
A co do kupowania auta z silnikiem 4 litry- czy ktos w tym poście proponował ci ten silnik? Mówił, że diesel jest be i kup 4 litry? Mówił ktoś, ze zagazowany wyjdzie taniej niż diesel? Nie? No właśnie.
Fora są twożone po to, by ludzie mogli na nich znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania. Wobec tego najpierw szukasz co już powiedziano a potem jak nie rozwiało to twoich wątpliwości zadajesz pytanie. I wszyscy są happy, bo baza wiedzy rośnie.
A co do kupowania auta z silnikiem 4 litry- czy ktos w tym poście proponował ci ten silnik? Mówił, że diesel jest be i kup 4 litry? Mówił ktoś, ze zagazowany wyjdzie taniej niż diesel? Nie? No właśnie.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Oczywiście nie musisz się zgadzać jednak za pomocą wyszukiwarki nic ciekawego nt. 2,5TD się nie dowiedziałem. Piszesz, ze nikomu się nie chcę odpowiadać ale krytykować i pisać nonsensy w kilkunastu postach jakoś się chce? Nikt mi nie proponował zakupu 4,0 lub Diesla czy też zagazowanego a to z prostej przyczyny: nikt nic sensownego na moje pytania nie odpowiedział.mendelmax pisze:Sęk w tym, że się z Tobą nie zgadzam. Zakladanie coraz to nowych postów na wciąż te same tematy sprawia, że ta "super strona niestety przestaje służyć jako kompendium wiedzy", bo coraz trudniej znaleźć informacje pośród morza w kółko tych samych postów. Staje się ostoją kasztanów, bo już nikomu nie chce się pisać po raz 20 tego samego. I posty takie jak twoje pozostają bez odpowiedzi myląc innych użytkowników.
Fora są twożone po to, by ludzie mogli na nich znaleźć odpowiedź na nurtujące ich pytania. Wobec tego najpierw szukasz co już powiedziano a potem jak nie rozwiało to twoich wątpliwości zadajesz pytanie. I wszyscy są happy, bo baza wiedzy rośnie.
A co do kupowania auta z silnikiem 4 litry- czy ktos w tym poście proponował ci ten silnik? Mówił, że diesel jest be i kup 4 litry? Mówił ktoś, ze zagazowany wyjdzie taniej niż diesel? Nie? No właśnie.
Pozdrawiam
Marcin
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 98&start=0
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 11&start=0
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 57&start=0
po 10 minutach szukania. Trzeba chcieć.
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 11&start=0
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 57&start=0
po 10 minutach szukania. Trzeba chcieć.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
rece precz od 2.5TD. głowice się posypią wczesniej czy pozniej. A co to za opcja, jezdzic tak żeby nie przekroczyć 3000rpm i nie wcisnąć nigdy pedału przyspieszenia do końca?
Spalanie na poziomie 10-12l/100km. Oczywiscie, da się pojechać na 9l, jeremy w topgear też udowodnił że nowe A8 z 4.0 TDI potrafi spalić poniżej 7l/100km i zrobić 1200km na zbiorniku
Jak by co w moim egzemplarzu (już dawno nie w moich rękach) śmiga trzeci komplet głowic, uszkodzone były m.in. tylny most (koło talerzowe krzywe), czujnik ciśnienia doładowania (bosch, 950zł), czujnik na końcówce wtrysku (koło 1000zł), łożysko igiełkowe przy sprzęgle (agroma, 10zł).
Spalanie na poziomie 10-12l/100km. Oczywiscie, da się pojechać na 9l, jeremy w topgear też udowodnił że nowe A8 z 4.0 TDI potrafi spalić poniżej 7l/100km i zrobić 1200km na zbiorniku

Jak by co w moim egzemplarzu (już dawno nie w moich rękach) śmiga trzeci komplet głowic, uszkodzone były m.in. tylny most (koło talerzowe krzywe), czujnik ciśnienia doładowania (bosch, 950zł), czujnik na końcówce wtrysku (koło 1000zł), łożysko igiełkowe przy sprzęgle (agroma, 10zł).
Taa, świadczy o tym fakt że zajebali ze statku silnik z podeńczymi głowicami ze średniowiecza. Sama kultura pracy tego klekota. W UAZie jest lepjej. Aaa, i zapomniałem dodać że skrzynia biegów to kibel max.
Ja zawsze nieobjektywny jestem. Po tym jak sprzedałem dyzla to trzecią czterolitrówke mam na podwórku hehe

Ja zawsze nieobjektywny jestem. Po tym jak sprzedałem dyzla to trzecią czterolitrówke mam na podwórku hehe
- lesio jeep
-
- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Odpowiadac rzeczowo to sie nie Chce ale KASZTANIC
to odrazu to byla wypuch zeby sprawdzic czy dalej
dobry humor opisuje nie ma to jak dobrze zagazowany4L
najlepiej sekwencjia to szansa ze mocy bedzie mial tyle
co VM z komonrailem Czyli okolo 140 KM
przy cenie LPG i spokojnej jezdzie po bulwarze moze byc taniej
nisz dyzel niestety wyjazdy poza Polske niemozliwe
bagaznik na dachu
szpeje do VM nie kupuje sie Monpara w ASO tam zdzieraja skalpy
jak z irokezow
to odrazu to byla wypuch zeby sprawdzic czy dalej
dobry humor opisuje nie ma to jak dobrze zagazowany4L
najlepiej sekwencjia to szansa ze mocy bedzie mial tyle
co VM z komonrailem Czyli okolo 140 KM
przy cenie LPG i spokojnej jezdzie po bulwarze moze byc taniej
nisz dyzel niestety wyjazdy poza Polske niemozliwe
bagaznik na dachu

serio? dales 1000 za koncowke wtrysku orginalny Boscha kupiony w sklepie firmowym VM stoi 104 euro a caly wtrysk sterujacy okolo 200Jak by co w moim egzemplarzu (już dawno nie w moich rękach) śmiga trzeci komplet głowic, uszkodzone były m.in. tylny most (koło talerzowe krzywe), czujnik ciśnienia doładowania (bosch, 950zł), czujnik na końcówce wtrysku (koło 1000zł), łożysko igiełkowe przy sprzęgle (agroma, 10zł).
szpeje do VM nie kupuje sie Monpara w ASO tam zdzieraja skalpy
jak z irokezow

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Tak. Kup japończyka i w innych działach zadawaj męczące pytania... Jeepy są złe, są evil, ciągle się psują, nie jeżdżą, duzo kosztują w utrzymaniu, że o serwisie nie wspomnę. Kup japonięmabar pisze:No i teraz wiem na pewno: żadnego VM w Jeepie. Czyli znowu spojrzeć w stronę Japoni?


"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
- lesio jeep
-
- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości