Różnice XJ z 1988 a 1998

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Różnice XJ z 1988 a 1998

Post autor: patriik » pn maja 15, 2006 11:50 am

Pytanie jak w temacie: jakie są różnice w XJ z 1988 a np. 1996? Były jakieś face liftingi w tym czasie?
:roll:
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

Awatar użytkownika
Nazhir
 
 
Posty: 128
Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:58 pm
Lokalizacja: Wieluń/Łódzkie

Post autor: Nazhir » pn maja 15, 2006 11:56 am

wnętrze to samo, kosmetyka karoserii (trochę zaogrąglona bardziej), przy okazji pod maską 2.5td w miejsce 2.1td, poducha, jakieś drobizgi w postaci otwieranego lufcika :)
rocznik 1988
Obrazek Obrazek
rocznik 1996
Obrazek Obrazek
wnętrze zmienili dopiero później
Jeep Grand Cherokee 4,7 Quadra Drive

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » pn maja 15, 2006 4:03 pm

Modele chyba po 91 roku maja zmieniony uklad wtryskowy ( mopar), dolot ( silniki HO- mocniejsze o 13 km), uklad chlodzenia oraz zmodernizowany ABS. Na przelomie 94/95 roku, w srodku wprowadzili kompletnie zmodernizowane przednie fotele, zmienili kolumne kierownicy i kierownice z poduszka, zaczeli montowac zaglowki na tylnej kanapie, glosniki przeniesli z klapy na dach, wprowadzili trzecie swiatlo stopu. Wzmocniono karoserie, dach, dodano wzmocnienia boczne w drzwiach. Z zewnatrz praktycznie nic sie nie zmienilo az do 97 roku.
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pn maja 15, 2006 5:56 pm

mocniejsze pol oski z przodu, usuniecie prozniowo wlaczanego napedu na reduktorze, zmiana reduktora na taki co ma zapieczetowany tylny wylot ze przy usunieciu walu nie wylatuje z niego olej.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patriik » czw maja 18, 2006 1:52 pm

Czyli tak w zasadzie nie ma dużych zmian pomiędzy tymi rocznikami. Podsumowując po 1991 roku mocniejsze silniki i do 1997 bez większych zmian? Trochę pozazdrościłem chłopakom z XJtami i może czegoś poszukam? :wink: 8) :lol:

Taka sobie myśl.....
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pt maja 19, 2006 12:52 am

patriik pisze:Czyli tak w zasadzie nie ma dużych zmian pomiędzy tymi rocznikami. Podsumowując po 1991 roku mocniejsze silniki i do 1997 bez większych zmian? Trochę pozazdrościłem chłopakom z XJtami i może czegoś poszukam? :wink: 8) :lol:

Taka sobie myśl.....
Jesli dobrze pamietam to HO nie mial zmian az do polowy 96 gdzie zaczely sie pojawiac modele z ODBII. Potem nastepna zmiana byla w 97 gdzie duzo sie zmienilo i nastepna chyba w 00 (czy byl to 01) gdzie sie pozbyli dystrybutora :D
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt maja 19, 2006 6:39 am

Sam silnik (bo mówimy jak sądzę o 4.0 :) ) przeszedł wspomniane przez kejtara modyfikacje, a konkretnie- utwardzili blok, przeprojektowali głowicę itd. Konkretnie co do dat, to miało to miejsce odpowiednio w 96 i 95. Kolejna zmiana głowicy w 98, gdy pomniejszyli zawory, co zmniejszyło przepływ ale też poprawiło czystość spalin.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » pt maja 19, 2006 6:42 am

mendelmax pisze:Sam silnik (bo mówimy jak sądzę o 4.0 :) ) przeszedł wspomniane przez kejtara modyfikacje, a konkretnie- utwardzili blok, przeprojektowali głowicę itd. Konkretnie co do dat, to miało to miejsce odpowiednio w 96 i 95. Kolejna zmiana głowicy w 98, gdy pomniejszyli zawory, co zmniejszyło przepływ ale też poprawiło czystość spalin.
Oh... w 99 istniala glowica ktora miala tendencje pekania. Nie pamietam tylko numeru serii tej glowicy.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość