oj panowie, panowie...
w niemczech (gdzie zreszta mieszkam) praktyka powszechna jest wymiana aut w salonach co 1/2 roku, auta sa przeceniana o ok. 20-25% od ceny wyjsciowej.
Jak masz zaufanego dealera, to sam sobie zamawiasz jaki ma byc ten samochod demo, pol roku jezdzisz samochodem demo, a po pol roku przerejestrowywujesz go sobie na siebie - auto jest rabatowane, gdyz to producent auta ponosi koszta utraty na wartosci, nie dealer!ot cala tajemnica!
Z dostepnych "demo" niejednokrotnie znajdziesz auto z przebiegiem 5km, wystarczy poszukac...
Pozatym, jest u nas wiele firm, krote importuja auta poza oficjalnym kanalem. Auto nowe, 0km przebiegu, przywiezione np. z danii czy Nowregii jest tanisze nawet do 30-35% od porownywalnej ceny u dealera . Tutaj nie ma dziwnych oplat ekologicznych i cel...
niedowiarki niech pogoogluja "reimport" albo lepiej "eu wagen" na niemieckich stronach jest tez niesmiertelny mobile.de.
Tym autem, jesli go kupie, a decyzja zapadnie po urlopie, pewnie pojezdze raptem ze 3 latka, po gwarancji wroci do dealera.
Czemu diesel, proste: moja flota jezdzi na ropie
Wiec ponowie pytanie, macie doswiadczenia z tym 2.2l dieslem co aktualnie w Compasie montowany jest ? Jak sie sprawuje automat ?
Dzieki.
Add. 26.07.2013
Dzis wybralem sie do dealera i jezdzilem tymi dieslami, wg sprzedawcy, silniki diesla w Jeepach w zaleznosci modelu sa od VW lub od Mercedesa. Jezdzilem 150 konnym Compasem, zonie sie podoba, lecz chyba jednak bedzie lipa, dla mnie Compass jest za maly, a tego samego dnia zona jezdzila jeszcze Subaru XV.... wysoki, sporotwy charakterek, fajny.

tak to juz jest jak baba na codzien jezdzi 200 konnym type-R ´em to trudno jej cos innego zaproponowac.
Co do samego Compass´a : autko ciekawe, miejskie, napweno ciekwa alternatywa dla innych SUV, tym bardziej ze za niewielkie pieniadze - ca. 24.000 € - mozna dostac wersje Limited Black Edition , skora, navi, xenony i 9cio glosnikowe audio od Boston Accoustic

.