Silnik 2,1 Diesel

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz sty 07, 2007 12:25 pm

w dieslu pewnie jest inaczej bo i z podcisnieniami slabo :wink: wiec zapodali pompke
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » ndz sty 07, 2007 1:54 pm

Wszystko działa mi co jest związane z podciśnieniem.A co do puszek to sprawdzę na spokojnie dokąd prowadzą przewody.Zresztą w tym aucie to juz są takie rozwiązania że jak to mówią "NASI TU BYLI":stacyjka od jelcza, wskaźnik temperatury od skody 120(pasuje idealnie, troche opornie wchodził ale wszedł:D i działa idealnie), włącznik do świateł.Tak jak pisałem wcześniej sama elektryka i jej podzespoły.Zresztą ma już prawie 22 lata :oops: , ale budę ma zdrowiutką.A mój dwuletni syn ma frajdę :wink:
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz sty 07, 2007 7:21 pm

Nowa stacyjka w ASo na Zawiłej kosztuje cos kolo 120-u zl!!!
Do tego dostajesz trzy nowe kluczyki...mysle ze warto sie szarpnąć! U mnie w dieslu pomimo peknietej puszki w zderzaku tez wsystko dzialalo, ale tylko przy zapalonym silniku. Po jego wylaczeniu nie dalo sie juz wlaczyc napedu 4x4, klapy nawiewu tez nie chodzily, ale z tym da sie zyc...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » ndz sty 07, 2007 8:14 pm

A tego to nie sprawdzałem, ale i tak wezmę sie za te puszki i myślę że zastosuje plastyk.A co do stacyjki to sobie daruję, obecna działa bez zarzutu a zabezpieczenie przed kradzieżą posiadam.
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » czw sty 11, 2007 5:06 pm

majkel pisze:Na obrone 2,5VM przyszla mi do glowy jedna rzecz....rozrzad,ktory jest na forever - nie trzeba wymieniac paska, lancucha......taaaa.To jest niezle :)
A ja i tak lubie tego klekota....chociaz jakbym teraz kupowal,to kupilbym TYLKO 4,0 z automatem
wszyscy narzekają marudzą na 2.5 VM.... ja powiem tyle ma na liczniku 302 000 km i daje radę jeszcze......
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » czw sty 11, 2007 5:08 pm

lesio jeep pisze:Ja mam VM i jeste zadwolony
to moze nie jest silnik dla nowobogackich cwaniakow
bo wymaga pewnej inteligencji w servisie i jezdzie
a myslec i jechac dla wielu autorow postow to za duzo
ale napewno nadaje sie do terenowki byl montowany
w autach jak opel frontera range rover i land defender
ford scorpio i alfa 155
4 glowice pozwalaja na osobna neprawe kazdego z cylindra zamiast
ale to zbyt skomplikowane dla nb
jezdzilem swoim VM 4 lata w afryce i obecnie we francji ma prawie 160000
i nigdy nie byl w naprawie wtryski i swiece nie zmienane od nowosci
olej ifiltry co 7500 spala 9 na 100
idzie 170 na h starcza
POTWIERDZAM - wszystko to prawda........... i wcale nie wybucha....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 9:41 pm

pbyra pisze:
lesio jeep pisze:Ja mam VM i jeste zadwolony
to moze nie jest silnik dla nowobogackich cwaniakow
bo wymaga pewnej inteligencji w servisie i jezdzie
a myslec i jechac dla wielu autorow postow to za duzo
ale napewno nadaje sie do terenowki byl montowany
w autach jak opel frontera range rover i land defender
ford scorpio i alfa 155
4 glowice pozwalaja na osobna neprawe kazdego z cylindra zamiast
ale to zbyt skomplikowane dla nb
jezdzilem swoim VM 4 lata w afryce i obecnie we francji ma prawie 160000
i nigdy nie byl w naprawie wtryski i swiece nie zmienane od nowosci
olej ifiltry co 7500 spala 9 na 100
idzie 170 na h starcza
POTWIERDZAM - wszystko to prawda........... i wcale nie wybucha....
Także potwierdzam to prawda ,ale przy 170 to trochę go nosi ,no i po co tyle jechać ,tą prędkość uzyskuje się przy 3200 obrotach a maksymalny moment jest przy 2500 ,tak właśnie się zaje... głowice :P :P

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » śr sty 17, 2007 1:10 pm

170 wow, mój 2.1 TD leci 130 i nawet jakby było z góry czy z przepaści to i tak pójdzie 130 jakby mu kto gwoździa wpier**** w zegar.
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » czw sty 18, 2007 10:59 am

to masz zmulony silnik...
moj 2100 td po rownym szedl 145, a z gorki na autostradzie raz go rozbujalem do 160-u...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
shalashaska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: sob sie 19, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: shalashaska » czw sty 18, 2007 1:32 pm

Mojej żonie wystarczy nawet 80km/h :lol:
Peugot; Nissan amera N15; Etz251

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości