MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » pt maja 11, 2007 4:10 pm
Witam.
Czy ktoś bawił się w regeneracje pompy oleju do silnika 4.0l i czy może podzielić się swoimi doświadczeniami.

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
raffik

- Posty: 305
- Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: raffik » pt maja 11, 2007 4:16 pm
ciężki temat
kształt zęba nie napawa radością frazera (calowy)
604JEEP11
jestem przy Prandoty 6-8
jak by co
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » pt maja 11, 2007 7:26 pm
Czy ktoś dysponuje zużytą pompą oleju chętnie zanabęde.

Postaram się złapać byka za rogi ponieważ dysponuje całkiem pokaźną liczbą frezów o różnym zarysie i module jak też frezarkami w tym obwiedniówką oraz nie złym fachowcem.

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » ndz maja 13, 2007 5:56 pm
Hmm, po co sie dłubac i rzezbic, lepiej zakupic orginal.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość