nic... i tak musze go zdjac zeby go wypukac po borkach wiec moze juz nie zaloze... albo wiem bede zdejmował w terenBoom pisze:a co w to miejsceKosa pisze:jutro zdejmuje przedni![]()
![]()




Moderator: Mroczny
Taaaa, fajne te autka "terenowe" tylko trzeba zobaczyć minę właściciela gdy trzeba by było nim choćby pobocza zahaczyć, przejechać przez zagajniczej i może ryske na drzwiach zrobic gałązką albo w błotowisko wpaść po klamkitechmark pisze:Nie narzekaj bo Cię Porsche Cayenne przewiozę to dopiero zobaczysz kąty natarcia i piękne zderzakiBoom pisze: Hmmm, ale my tu chyba nadal nie o tej "skrzynce" mówimy ale o 4H-N-4LO
A że to nie jest typowa terenówka to mówić mi nie trzeba bo gołym okiem widać, choćby po super pieknych, ogromnych plastikowych zderzakachktóre w "cudowny" sposób zmniejszają kąty natarcia
Nooo... takimi terenówkami to się z asfaltu nawet na bruk nie zjeżdża bo się roztelepiąBoom pisze:
Taaaa, fajne te autka "terenowe" tylko trzeba zobaczyć minę właściciela gdy trzeba by było nim choćby pobocza zahaczyć, przejechać przez zagajniczej i może ryske na drzwiach zrobic gałązką albo w błotowisko wpaść po klamki:D:D
A nie zapomniales przypadkiem o roznicy miedzy NV249 i NV249OD. Wedlug moich informacji do 96 stosowany byl NV249, ktory mial staly naped na 4, z jakimstam wiekszym naciskiem na tyl... a dopiero NV249 On Demand od 96 roku mial to, ze jedziemy na tyle, a przy uslizgu dopiero sie dolacza przod.Klosiak pisze:A propo napedów ZJ w sytuacji gdy jest 4H, N i 4L to jest system Quadra-Trac wymyslony zresztą w 72 r do Wagoneera SJ i na 4H startuje sie z tylnego i przy poslizgu przodu wiskoza dostarcza naped
techmark pisze:Nooo... takimi terenówkami to się z asfaltu nawet na bruk nie zjeżdża bo się roztelepiąBoom pisze:
Taaaa, fajne te autka "terenowe" tylko trzeba zobaczyć minę właściciela gdy trzeba by było nim choćby pobocza zahaczyć, przejechać przez zagajniczej i może ryske na drzwiach zrobic gałązką albo w błotowisko wpaść po klamki:D:D
Ciekawe jakie miałbys odruchy jadąc jakimś nowiutkim "cackiem"solt pisze:... Tydzein temu mialem watpliwa przyjenosc mijania z naprzeciwka ruskiego TIRa ktory zapragnal w nocy wyprzedzac pod gorke. Jedyne co mi zostalo to sp.ier.dzielac w pole bo to byla droga bez pobocza. Dzieki pipkowi zaoralem tylko komus grzadke i bez klopotu wrocilem na czarne. Po tym zdarzeniu na pewno nie zamienie go na zwykly samochod
No wlasnie chyba nie. Swgoczasu bylem w Chryslerze w Poznaniu zobaczyc co maja w komisie i ogladalem te nowe peepy i one wygladaja wlasnie jakos tak landrynkowo i delikatnie. Zreszta gosc z serwisu pokazywal mi kilka nowiutkich liberty, co wlasnie wrocily z pokazu po lesie i wszystkie codo jednego tak zmasakrowane galeziami, ze az przykro bylo patrzec. Ale co tam, mala polerka i do ludziBoom pisze:Ciekawe jakie miałbys odruchy jadąc jakimś nowiutkim "cackiem"solt pisze:... Tydzein temu mialem watpliwa przyjenosc mijania z naprzeciwka ruskiego TIRa ktory zapragnal w nocy wyprzedzac pod gorke. Jedyne co mi zostalo to sp.ier.dzielac w pole bo to byla droga bez pobocza. Dzieki pipkowi zaoralem tylko komus grzadke i bez klopotu wrocilem na czarne. Po tym zdarzeniu na pewno nie zamienie go na zwykly samochod![]()
Wtedy to chyba ten tir musiałby orać pole
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość