MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
PajeroPobik
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 8:36 am
- Lokalizacja: Wawa/Wołomin
Post
autor: PajeroPobik » wt sty 29, 2013 9:08 am
Wojtek_W pisze:Nie ma znaczenia czy 4.0 czy 2.5. Z tego co pamietam (a moge sie mylic) to jeden prog
Sprawdz sobie proama.
Policzyli mi ostatnio 60% mniej za oc w porownaniu z PZU
faktycznie, odpaliłem teraz kalkulator OC z proama, powyżej 2549 pojemności j est jedna taryfikata.
Naliczyli mi 2680zł za rok przy zakupie przez internet i płatności jednorazowej, z podziałem na 2 raty wyszło 3058.
Z tego co patrzyłem wcześniej to chyba najtańsza opcja, dzięki za info

-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » wt sty 29, 2013 9:10 am
Za oc 2,5k ?
Gruubo.
Zaprzegnij kogos jako wspolwlasciciela albo kup sobie skuter dodatkowo
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Grabo

- Posty: 1977
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grabo » wt sty 29, 2013 9:34 am
A w PTU (teraz gothaer bodaj) sprawdzałeś?
-
de Sade

- Posty: 333
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 5:42 pm
- Lokalizacja: Bawaria
Post
autor: de Sade » wt sty 29, 2013 9:39 am
policz sobie na ipolisa.pl
Był Jeep Cherokee XJ 2,5 PB/LPG
-
de Sade

- Posty: 333
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 5:42 pm
- Lokalizacja: Bawaria
Post
autor: de Sade » wt sty 29, 2013 9:44 am
Wojtek_W pisze:Za oc 2,5k ?
Gruubo.
Zaprzegnij kogos jako wspolwlasciciela albo kup sobie skuter dodatkowo
tak jak pisze Wojtek, weź współwłaściciela z uzbieranymi zniżkami
Kto to widział, żeby za darmo tyle kasy oddawać

Był Jeep Cherokee XJ 2,5 PB/LPG
-
PajeroPobik
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 8:36 am
- Lokalizacja: Wawa/Wołomin
Post
autor: PajeroPobik » wt sty 29, 2013 10:57 am
nie jestem pewny ale chyba zniżki pierwszego właściciela przechodzą na współwłaściciela a odwrotnie już nie. A cały pic polega na tym że to ja muszę być głównym właścicielem ponieważ zamierzam objeździć kilka krajów a wymagane jest na przejściu granicznym aby pojazd był zarejestrowany na kogos kto danym pojazdem chce przekroczyć granicę. Więc jeśli np. mój kuzyn ma 60% zniżek a ja mam 0 i to ja bede wpisany w dowodzie jako główny właściciel to jego zniżki nie przejdą na mnie, natomiast jeśli on będzie głównym właścicielem w dowodzie, a ja współwłaścicielem to owszem zniżki będą ale jadąc na jakieś zadupie na przejściu granicznym mogą sie przyczepić że nie ma ze mną głównego właściciela pojazdu.

-
FAZIAKI
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 3:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FAZIAKI » wt sty 29, 2013 11:39 am
Grubo... Ja przy max zniżkach w Wa-wce za OC i AC, NNW, ASSISTANCE full płacę niecałe 1800zł w Warcie za 5,2 97r.
Grand Cherokee 5,2
-
FAZIAKI
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: sob lut 25, 2012 3:08 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: FAZIAKI » wt sty 29, 2013 11:44 am
PajeroPobik pisze:wydają się być prawdziwe
Ja przypuszczam że 4.0 w mieście pociągnie coś pomiędzy 20 a 23l
Trasa nie wiem ale myśle że do 17-18 da rade zejść.
Teren to zapewne 30+
Mój 5,2 teraz po remoncie skrzyni pali po mieście 21-22 a trasa 15-16 i nie należę do jeżdżących wolno...
Grand Cherokee 5,2
-
PajeroPobik
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 8:36 am
- Lokalizacja: Wawa/Wołomin
Post
autor: PajeroPobik » wt sty 29, 2013 12:19 pm
Spalanie 4.0 wbrew pozorom jest na zadowalającym poziomie, z resztą przy zakupie jeepa nikt nie mówił że będzie tanio
co do OC to bede miał zwyżkę za wiek (20l), ja bede opłacał w Wołominie, tak że bliziutko W-Wy
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » wt sty 29, 2013 1:21 pm
PajeroPobik pisze:nie jestem pewny ale chyba zniżki pierwszego właściciela przechodzą na współwłaściciela a odwrotnie już nie. A cały pic polega na tym że to ja muszę być głównym właścicielem ponieważ zamierzam objeździć kilka krajów a wymagane jest na przejściu granicznym aby pojazd był zarejestrowany na kogos kto danym pojazdem chce przekroczyć granicę. Więc jeśli np. mój kuzyn ma 60% zniżek a ja mam 0 i to ja bede wpisany w dowodzie jako główny właściciel to jego zniżki nie przejdą na mnie, natomiast jeśli on będzie głównym właścicielem w dowodzie, a ja współwłaścicielem to owszem zniżki będą ale jadąc na jakieś zadupie na przejściu granicznym mogą sie przyczepić że nie ma ze mną głównego właściciela pojazdu.

Bzdura.
Rejestrujesz na siebie i pozniej darujesz 1% ojcu/wujowi/komuklwiek. Oczywiscie babka w us przewroci oczami, ale gowno ma do gadania. Z kwiatam z us idzie do wydzialu komunikacji i tam Ci ladnie dlugopisem w dowodzie dopisza wspolwasciciela. OC zawierasz z ojcem/wujem/kimkolwiek i masz znizke wspolwlasciciela. No i jestesc ponad 2k do przodu. Adres gdzie wyslac flaszke zaraz pojdzie na pw.
w 2002 tak bralem auto z ojciem. W 2012 tak szwagrowi bralem.
A za granice mozesz jechac nawet nie swoim. Wyjezdzalem leasingowanym i nie bylo problemow. Chyba,ze gdzies w uj daleko w afryke gdzie cdp potrzebne, ale to nie cwiczylem a i tak sadze,ze do ogarniecia

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » wt sty 29, 2013 3:06 pm
Wojtek_W pisze:
Rejestrujesz na siebie i pozniej darujesz 1% ojcu/wujowi/komuklwiek. Oczywiscie babka w us przewroci oczami, ale gowno ma do gadania. Z kwiatam z us idzie do wydzialu komunikacji i tam Ci ladnie dlugopisem w dowodzie dopisza wspolwasciciela. OC zawierasz z ojcem/wujem/kimkolwiek i masz znizke wspolwlasciciela. No i jestesc ponad 2k do przodu. Adres gdzie wyslac flaszke zaraz pojdzie na pw.
ano tak to się właśnie robi
-
mocnykrk
-

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
- Lokalizacja: krk
Post
autor: mocnykrk » śr sty 30, 2013 5:43 pm
-
de Sade

- Posty: 333
- Rejestracja: pt maja 06, 2011 5:42 pm
- Lokalizacja: Bawaria
Post
autor: de Sade » czw sty 31, 2013 3:39 pm
Był Jeep Cherokee XJ 2,5 PB/LPG
-
PajeroPobik
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 8:36 am
- Lokalizacja: Wawa/Wołomin
Post
autor: PajeroPobik » pn lut 04, 2013 1:42 pm
kupiłem wczoraj xj'ta, mam pytanie po jakim czasie wskakuje wam na gaz ? bo u mnie z rana zanim sie przełączy to musze przejechać jakieś 8-10 km, za to później jak go odpalam to przeskakuje na gaz dosłownie za chwile, nawet po dłuższym postoju jak jest zimny, u was tez tak jest ? sekwencja brc i sterownik stag 300.
-
Wojtek_W
-

- Posty: 9861
- Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm
Post
autor: Wojtek_W » pn lut 04, 2013 2:02 pm
PajeroPobik pisze:kupiłem wczoraj xj'ta, mam pytanie po jakim czasie wskakuje wam na gaz ? bo u mnie z rana zanim sie przełączy to musze przejechać jakieś 8-10 km, za to później jak go odpalam to przeskakuje na gaz dosłownie za chwile, nawet po dłuższym postoju jak jest zimny, u was tez tak jest ? sekwencja brc i sterownik stag 300.
8-10 km przy 4.0 to calkiem mozliwe i wykonalne.
Generalnie mozesz miec jeszcze zapowietrzony uklad, uszkodzony termostat lub problem z czujnikiem temperatury.
Na pewno masz sekwencje? Tam w sterowniku idzie ustawic przy jakiej tempareturze cieczy i przy jakich obrotach ma sie przelaczyc.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
-
PajeroPobik
- jestem tu nowy...

- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 8:36 am
- Lokalizacja: Wawa/Wołomin
Post
autor: PajeroPobik » pn lut 04, 2013 3:48 pm
sekwencje mam na bank, w środe jadę do wujka ktory jest zajebistym gazownikiem to zrobi mi caly przeglad instalacji, regulacje itp itd.
termostat wydaje sie byc ok, wracalem nim wczoraj niecałe 400 km to trzymał ciągle 90 stopni i w kabinie przy włączonym nawiewie na 1wszy bieg było cieplutko. Sie pojeździ sie zobaczy, póki co to jestem zadowolony bo w trasie na 380 km spalił 60litrów a jechałem średnio 150 więc jestem miło zaskoczony myślałem że więcej pociągnie, zobaczymy jak w mieście

-
mocnykrk
-

- Posty: 280
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
- Lokalizacja: krk
Post
autor: mocnykrk » pn lut 04, 2013 11:13 pm
tego ogladalem
http://moto.allegro.pl/jeep-grand-chero ... 68814.html
do wziecia za 12
niby wszystko ok , ale auto siedzi na prawa-tylna strone , a po remoncie zawieszenia i wymianie amorow to raczej dziwne
no i te wyjazdy "raz na kwartał do scandynawii" to (wg relacji syna sprzedawcy) byl jeden wyjazd do szwecji
poza tym instalacja gazowa jakas archaiczna nie ma przelacznika tylko wciskany guzik , robi sie to recznie jak juz auto sie nagrzeje , w czasie wciskania trzeba stać na N i gazować bo gasnie
blacharsko i srodek bardzo ladny
-
kUBI

- Posty: 644
- Rejestracja: śr sie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Elbląg
Post
autor: kUBI » śr mar 06, 2013 12:14 pm
PajeroPobik pisze:nie jestem pewny ale chyba zniżki pierwszego właściciela przechodzą na współwłaściciela a odwrotnie już nie. A cały pic polega na tym że to ja muszę być głównym właścicielem ponieważ zamierzam objeździć kilka krajów a wymagane jest na przejściu granicznym aby pojazd był zarejestrowany na kogos kto danym pojazdem chce przekroczyć granicę. Więc jeśli np. mój kuzyn ma 60% zniżek a ja mam 0 i to ja bede wpisany w dowodzie jako główny właściciel to jego zniżki nie przejdą na mnie, natomiast jeśli on będzie głównym właścicielem w dowodzie, a ja współwłaścicielem to owszem zniżki będą ale jadąc na jakieś zadupie na przejściu granicznym mogą sie przyczepić że nie ma ze mną głównego właściciela pojazdu.

Kolejność wpisania osób w dowodzie rejestracyjnym nie ma żadnego znaczenia, a ubezpieczyć samochód może Ci nawet babcia, bo to nie jest OC Twoje tylko pojazdu
Żona ma auto na siebie, jest pierwsza w dowodzie, ja drugi, a w ubezpieczeniu jestem wpisany tylko ja. Ważny w ubezpieczeniu jest Vin pojazdu, bo to ubezpieczenie pojazdu, nr. rej.możesz zmienić i właściciel może się zmienić,ale polisa obowiązuje dalej, póki jej nie wypowiesz...
"Jeżdżę z kim chcę"
-
freak
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: pn lut 25, 2013 8:12 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: freak » czw mar 07, 2013 6:43 pm
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » czw mar 07, 2013 6:54 pm
ja mam pelna znizke i do tej pory zony auto zawsze bralem na wsopowlasciciela ,okazalo sie to czesto klopotliwe bo wszystko trza zalatwiac razem albo z upowaznieniem , a okazalo sie to wcale niepotrzebne gdyz zona jako moja najblizsza rodzina , bedac jedynym wlascicielem pojazdu swojego (teraz) ma rowniez pelna znizke
nie trzeba byc wspolwlascicielem z tego wynika
jesli chodzi o zwykly gaz w gc 5.2 to nie polecam , bedzie klopot i drogosc

5.2 tylko z sekwencja
natomiast 4.0 moze jezdzic na zwyklej spokojnie

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » czw mar 07, 2013 10:53 pm
Sekwencja zawsze lepiej działa i mniej pali.
Zdrapek i poharatka
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pt mar 08, 2013 9:19 am
s3R pisze:Sekwencja zawsze lepiej działa i mniej pali.
szczególnie 4 generacja, która daje mieszankę na każdy cylinder osobno... co jest istotne, kiedy mamy silniki rzędowe 6 cylindrowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość