XJ na szose i do terenu? -zakup
Moderator: Mroczny
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
A ja wj bym wybrał choć mi wystarcza xj
Bo wj lepszy skrzynia wiecej mocy v8 lepszy napęd vari lock większy bagażnik
Bo wj lepszy skrzynia wiecej mocy v8 lepszy napęd vari lock większy bagażnik
NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
masz na myśli RE42 ?Aśka&Kuba pisze: Wj lepsza skrzynia od zj
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Wj biorę tylko pod uwagę v8 i o takim pisze skrzynia tam jest 46 RE tak jak w 5.9zj czy nawet wk srt
W zj skrzynie 44re i 46rh nie są takie dobre
Cztery litrówki zj i wj i krotką partia xj maja 42re
W zj skrzynie 44re i 46rh nie są takie dobre
Cztery litrówki zj i wj i krotką partia xj maja 42re
NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Wj tylko v8 pali mniej od 4.0 jedzie lepiej i ma lepszą skrzynie dorwać takiego z reduktorem nv242j zwanym też hd to wypas na maksa
NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
A i chłopaki te wasze dżipy to straszne syfy musiały być jak problemy z prowadzeniem i prędkości w granicach 100-110 uzyskiwały bo dla mnie to takie prędkości to przelotowe po miescie a na trasie 160 na mientko



NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
A nie lepiej jakbyś sobie Plaskacza kupił i zostawił Toykę?
Jak tak mam i skuter i jeszcze jednego plaskacza i przyczepę i jeszcze jeden skuter. Dobrze, że Rav4 sprzedałem, ale myślę o motocyklu.
Jak tak mam i skuter i jeszcze jednego plaskacza i przyczepę i jeszcze jeden skuter. Dobrze, że Rav4 sprzedałem, ale myślę o motocyklu.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
160km/h na bebnach i resorach na trasie na miekko?
To ja juz stary jestem chyba mocno.
Tyle wygodnie i w miare bezpiecznie (przynajmniej dla mnie) to LC100 moglem jechac.
Chociaz WJtem na seryjnych kolach 140-150 po S8 to sobie lecial bez scne.
Patrol to nawet tyle nie wyciagnie.

To ja juz stary jestem chyba mocno.
Tyle wygodnie i w miare bezpiecznie (przynajmniej dla mnie) to LC100 moglem jechac.
Chociaz WJtem na seryjnych kolach 140-150 po S8 to sobie lecial bez scne.
Patrol to nawet tyle nie wyciagnie.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
WJ z silnikiem V8 mają skrzynie 45RFE lub 545RFEAśka&Kuba pisze:Wj biorę tylko pod uwagę v8 i o takim pisze skrzynia tam jest 46 RE tak jak w 5.9zj czy nawet wk srt
W zj skrzynie 44re i 46rh nie są takie dobre
Cztery litrówki zj i wj i krotką partia xj maja 42re
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Sygma pisze:WJ z silnikiem V8 mają skrzynie 45RFE lub 545RFEAśka&Kuba pisze:Wj biorę tylko pod uwagę v8 i o takim pisze skrzynia tam jest 46 RE tak jak w 5.9zj czy nawet wk srt
W zj skrzynie 44re i 46rh nie są takie dobre
Cztery litrówki zj i wj i krotką partia xj maja 42re
tak źle napisałem ale o nią mi chodziło

NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Wojtek_W pisze:160km/h na bebnach i resorach na trasie na miekko?![]()
jak resory nie zamordowane przez kowala czy dodatkowe pióra to jest dobrze. Ja tam lubię resor w jeepie przynajmniej bokami można polatać bo nie buja

a zestaw do zrobienia tarcz z tyłu komplet zaciski fokus ,korektor zj, tracze zj, szpilki, klocki, mocowanie wszystko leży ale jakoś na hamulce nie narzekam specjalnie może mało hamuje


NO I JEST RZOPA
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
już któraś osoba nie wierzy że dżipem się normalnie jeździ nagram wam film najwyżej będe w tvn jak Frog
ale po 27 bo teraz nie mam czasu dopieszczam
fure na ukraine
ale po 27 bo teraz nie mam czasu dopieszczam

NO I JEST RZOPA
- sebastian2357
- Posty: 697
- Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Dzięki za odpowiedzi, co nieco mi się wyklarowało
Myśle że i tak kupie najbardziej zadbany egzemplarz tego co się trafi. Toyoty nie zostawię bo jak wspominałem zmeczyło mnie jeżdżenie bądź co bądź autem dla rdzennych mieszkańców afryki (czytaj komfort troche lepszy niż na piechote
). A drugiego auta nie chce/nie potrzebuje
przejade sie xj jak bedzie komfortowo i wystarczająco miejsca dla mojej osoby to okej, jak nie to pewnie zj. W miedzy czasie rozejrze się za jakims D2, może akurat cos sie trafi.



TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Ja do poniedziałku miałem 4 auta. Mój sąsiad jeszcze 3 lata temu miał 9 samochodów, wszystkie potrzebne i używane.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- sebastian2357
- Posty: 697
- Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
- Lokalizacja: Warszawa
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Ja mam 4 rowery i się nie chwale 

TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Latanie 160 to insza inszość, wiadomo, że hamulce, test łosia bla bla bla, ale jak słysze, że przy 110 nie trafia ktoś w czarne na autobanie, to ma po prostu coś posute albo lift robiony u paproka. W sumie na to samo wychodziAśka&Kuba pisze:A i chłopaki te wasze dżipy to straszne syfy musiały być jak problemy z prowadzeniem i prędkości w granicach 100-110 uzyskiwały bo dla mnie to takie prędkości to przelotowe po miescie a na trasie 160 na mientko![]()

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
uważaj na tanie i ściorane D2 i nie słuchaj Mroka, bo on ma ładny egzemplarz i nie jeździ w terenie, bo ma do tego inny wóz.
łatwo wtopić i zanim się obejrzysz, wydasz dychę na mechanikę
to że nie rdzewieje to też mit
podłoga, gródź, ramka szyby i nadkola to stal - potrafią już gnić
i klasyka - gnije tylna część ramy
Disco jest zajebiste, ale trzeba być ostrożnym i pewne rzeczy sobie...wkalkulować
inaczej dołączysz do grona ludzi, dla których LR to syf
łatwo wtopić i zanim się obejrzysz, wydasz dychę na mechanikę
to że nie rdzewieje to też mit
podłoga, gródź, ramka szyby i nadkola to stal - potrafią już gnić
i klasyka - gnije tylna część ramy
Disco jest zajebiste, ale trzeba być ostrożnym i pewne rzeczy sobie...wkalkulować
inaczej dołączysz do grona ludzi, dla których LR to syf
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: pn paź 25, 2004 10:11 am
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
Dzyp gnije ?Sygma pisze:Każdy dżip gnije... kwestia egzemplarza jaki się trafi.
XJ ma ta przewagę, że standardowo masz "w komplecie" dobry silnik 4.0 z dobrym automatem i odpowiednim reduktorem/skrzynią rozdzielczą.
Do tego masz więcej części do niego niż ZJ.
Chyba też szybciej znajdziesz ładnego XJ niż ZJ. Tarcze z tyłu... może i są potrzebne jak chcesz koła 33".
Do 31" kółek nie trzeba nic ruszać w zawieszeniu. Wystarczy zadbać o hebleki i odpowiednio je wyregulować.

Miałem, mam, mają w ekipie. Żaden nie gnije.
Do fabrycznie nie motanego kółka 31'' ?

Miałeś kiedykolwiek XJ ?
XJ 4.0, 4,5 RC, 31''MT
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
oczywiście, że dżip gnije
przy kołach 31" nie ma co grzebać i seryjny wystarcza
chodziło o zmianę układu hamulcowegoPerun pisze:Do fabrycznie nie motanego kółka 31'' ?![]()
przy kołach 31" nie ma co grzebać i seryjny wystarcza
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
ostrego terenu nie.. ale niemalże codziennie po budowach tym autem tłukę, napiżdżam autostradą z nieekonomicznymi wybitnie prędkościami a jak trzeba pojechać do rumunowa poszutrzyć czy okopać się w śniegu to nawet oleju nie sprawdzamDamian pisze:uważaj na tanie i ściorane D2 i nie słuchaj Mroka, bo on ma ładny egzemplarz i nie jeździ w terenie, bo ma do tego inny wóz.
i nie ja jeden - nikt w ekipie nie ma problemu z lr... O dzipach przez grzeczność nie napiszę

zgadzam się oczywiście, ze nie ma co zapuszczonego śmietnika kupować... bo to zupełnie bez sensu. Przy zadbanym i tak będzie parę rzeczy do ogarnięcia

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
bo o nie trzeba zadbaćMroczny pisze:O dzipach przez grzeczność nie napiszę
a nie kupować dla mitu o "pancernym silniku 4.0 i niezawodnej AW4"
i pałować w terenie do rozpadu
Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
i tak sobie dzipa kupię
albo zrobię

albo zrobię

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
nie strasz


Re: XJ na szose i do terenu? -zakup
miałem już sporo dzipów.. Co nieco wiem o tych syfach. Co i tak nie zmienia, ze ładny wrongl fajnym wozem jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości