Rwanie przy ruszaniu!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn gru 20, 2004 10:00 am

Moj rysunek ?? :)21


Jak wstawisz klin to bedą drgania bo bedzie brak równo.....

Ale to znowu teoria. U mnie wał nie dryga choć mam klocki 5cm zcięte na 4 stopnie. Do 140 zadnych wibracji nie ma, szybciej bez stablizacji nie pomykam.

Na twoim miejscu bym opuscił reduktor niżej i powinno być lepjej.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn gru 20, 2004 3:24 pm

Wysyłam ci maila z rysunkami katów wałów.

Kąty w manualu są dobre, dla samochodów niepodniesionych, albo nie klapnietych. Jak wstawia się kostkę pod resor to kąt się zmienia - prosta geometria. Opuszczenie, a właściwie przechylenie reduktora nie jest polecane przy XJ-cie, bo sa potem problemy z kąteami przedniego wału. Stosuje się je przy duzych liftach i we Wranglerach, gdzie tylnu wał jest bardzo krótki i wrażliwy na za duże kąty.[/img]

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw gru 23, 2004 12:26 pm

dzieki za maila!!

pomysle nad klinem !! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

SUSZI
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 18, 2003 9:10 pm

Post autor: SUSZI » sob gru 25, 2004 12:20 pm

witam w moim Jeepie tez jeepalo przy ruszaniu i czasami przy hamowaniu skorzystalem z dobrych :)2 rad kolegow ze stary samochod sorry Jeep tak musi miec i stracilem tylny wal napedowy :oops: przyczyna prozaiczna luz na strzemionach resorow.
XJ 4.0

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob gru 25, 2004 1:55 pm

tez tak myslalem!!

zaczelo sie u mnie to rwanie po lifcie dupska, wymienialem tez strzemiona!! od lublina dalem (dzieki pKI :)2 )

dociagnolem je konkretnie i potem jeszcze sprawdzilem!! OK !!

tuleje resorow rowniez nowki !!

nie wiem co to moze byc !! ale juz mnie naprawde holera bierze !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości