nie chce zapalic XJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » wt gru 21, 2004 9:58 am

No przeca pisze, ze odpalam na bezinie. Tylko ze u mnie (jak w wielu innych samochodach) przelaczenie jest auto. przu ok. 2000 rpm (bez wzgledu na temp.), wiec mimo ze chwile dam mu sie pogrzac przed ruszeniem, to jak ruszam to przelacza sie na gaz, mimo ze nie jest calkiem rogrzany.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » wt gru 21, 2004 10:08 am

U mnie występują dokładnie takie objawy jak u Daniela .
A co do palenia zimnego auta to tylko na benzynie i przełączenie na gaz dopiero w okolicach drugiej kreski na wskaźniku temperatury .
Co prawda auto stoi w garażu tyle , że drzwi zamykanych do niego póki co nie stwierdzono . :D :D :D
Jak to kiedyś ktoś śpiewał : "jak zarobię tysiąc złotych ...itd".
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt gru 21, 2004 10:08 am

DanielF pisze:Ja wprawdzie moge przelaczyc na zimnym silniku na gaz (i jedzie), natomiast dopoki sie nie rozgrzeje musze unikac hamowania silnikiem. Czasami konczy sie wlasnie zgasnieciem, po ktorym odpalania trwa min. 2 minuty (chyba ze sie odczeka jakies 10 minut - odpala normalnie). Inna ciekawostka - calkiem zimny (po nocy na podworku), lub calkiem rozgrzany odpala 'na dotyk'. Ntomiast po przejechaniu zimnym np. 300 m i zgaszeniu = odpalanie min. 2 minuty. Co ciekawe te same objawy maja znajomi w innych zagazowanych samochodach. A - we wszystkich przypadkach odpalanie jest na benzynie.
Ciekawym - wszyscy 'zagazowani' tak maja?
Potwierdzam :-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Sledziu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: pt gru 10, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: slask
Kontaktowanie:

Post autor: Sledziu » wt gru 21, 2004 5:29 pm

witam. jak wczoraj go odpalilem tak juz pracuje bez zastrzezen.mozliwe ze te typy tak maja, wiec dzisiaj juz azekuracyjnie przd praca zapalilem i poszedlem na sniadanie i dojechalem. moja instalacja odpala na benzynie , ale po chwili przelacza sie na gaz i to mogla byc ta przyczyna. bede teraz unikal tak szybkiej jazdy na gazie- recznie go ustawie na benzyne.to powinno mu pomoc. ten wskaznik tem. tez pracuje ok

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz sty 02, 2005 7:31 pm

a co powiecie na moj przypadek!!???

jak auto nocuje w garazu ( 95% czasu) to odpala jak ta lala!!

pojade sobie na narty, auto stoi pod chmurka, chce odpaliz ze sranca a tu duuuuupa!!

krece z 2 minuty i w koncu z buuuuuulem odpala, nie od razu na 6 garow ale po kolei !!

kurna, wracam do domu, wstrawiam do garazowni i rano pali na pyk!!

Jak odpale i w trakcie odpalanie czuje paliwko!!

W listwie paliwo mam, pompy nie slysze i nigdy nie slyszalem!!

Na LPG zalanczam po przekroczeniu 40 stopni - zawsze !!

i badz tu madry .... :cry:

teraz znowu mam to w pompie bo juz na dworze nie nocuje ale ... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość