MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr sty 05, 2005 7:09 pm
z tym ze mi na benzynie palil najmniej to 14.5 wiec spalanie troche ponad 15LPG na trasnie jest adekwatne w stosunku do beznzyny
a jesli komu grand pali 11litrow to tylko pogratulowac

no chyba ze to TD

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » śr sty 05, 2005 7:20 pm
4.0 bezynka

jechalem niz z nad morza i przy nieprzekraczaniu 120 spalal srednio 11 L w porywach do 12 ,jak dalem auto zeby gaz zalozyc to monter po instalacji powiedzial mi ze sonda lambda byla odlaczona

i ze teraz dopiero ja podlaczyl, myyslalem ze spadnie spalanie a tu taka niespodzianka ze na trasie pali teraz po 18 litrow gazu

-
Mirek Kal
-

- Posty: 163
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 12:24 pm
- Lokalizacja: Strzegom
Post
autor: Mirek Kal » śr sty 05, 2005 11:58 pm
Po tych wszystkich uwagach zrezygnowałem z kupna żarłocznego potwora. Może i szkoda kto wie?

Mirek
-
Max

- Posty: 575
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 3:19 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Max » czw sty 06, 2005 10:15 pm
Mirek Kal pisze:Po tych wszystkich uwagach zrezygnowałem z kupna żarłocznego potwora. Może i szkoda kto wie?

Popatrz na to z drugiej strony... pomijajac wahania benzyna/gaz ale od kilku lat gaz jest srednio o polowe tanszy niz benzyna... czyli spalanie rzedu 16-20 gazu to mniej wiecej 8-10 litrow benzyny - jak w klasie sredniej silnikow 1.6-2.0, a to jak na komfortowa jazde limuzyna, z moca ponad 200 koni i zapasem pod pedalem niezlym nie jest jakims extremum...
Owszem mozna i miec auto, ktore pali 6 litrow i zalozyc do tego gaz, ktory bedzie zarl 7-8 gazu i jezdzic za pol darmo... ale cos za cos...
Ja zamierzam zaryzykowac przesiadajac sie z punto II na grandzika v8

Jeep: 6.5" TJ @ 32" MT & 4" ZJ @ 33" MT
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » wt sty 18, 2005 5:36 pm
Sprawdzalem dzisiaj moją sonde miernikiem i okazuje sie ze jest ok , wiec teraz juz niemam pojecia dlaczego tyle pali ten ZJ (kable filtry swiece wszystko nowe)

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt sty 18, 2005 6:06 pm
ale ile wlasciwie pali i w jakich warunkach?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » wt sty 18, 2005 7:07 pm
25 w miescie teraz pali przy normalnej jezdzie bez deptania , 18 w trasie do 130 kmh max

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » wt sty 18, 2005 8:26 pm
no to troche wiecej niz w moim choc 25 w miescie tez bez problemu mozna uzyskac

z tym ze przy lekkim butowaniu-pisze lekkim bo mozna by bardziej
16-17 to w trasie tez spali przy takiej predkosci i jesli jest duzy ruch i nalezy wyprzedzac wiec nie masz jakis ogromnych roznic w spalaniu
PSja mam instalke prince
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » wt sty 18, 2005 11:22 pm
reso pisze:25 w miescie teraz pali przy normalnej jezdzie bez deptania , 18 w trasie do 130 kmh max

to przeciez dobrze pali
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » śr sty 19, 2005 12:58 am
hmm no niewiem bo na benzynie w trasie pali 12L wiec chyba roznica jest
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sty 19, 2005 1:08 am
te 12 litrow to chyba z palca wyssane

- awykonalne - chyba ze na 4 garach
norma to 20 w gore - tryb miejski
16 w gore - trasa!!
w gore znaczy ...... prawie ze nieskonczonosc
zalezy od wagi sandala

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » śr sty 19, 2005 9:42 am
Mirek Kal pisze:Po tych wszystkich uwagach zrezygnowałem z kupna żarłocznego potwora. Może i szkoda kto wie?

możesz założyć manualną skrzynię i opony 195

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr sty 19, 2005 10:39 am

Dżywne! Co ja mam pod maską??!! Mój XJ 4.0 '93 automat pali mi średnio 12l na trasie (do 130km/h) i około 17l w mieście.
Pozostaje mi się chyba tylko cieszyć!!!
Inna sprawa że w lajtowym terenie jest 25l ale to się da przeżyć

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » śr sty 19, 2005 2:32 pm
Panowie, przecież 12l w trasie to prawidłowe spalanie, a nie wyssane z palca. A jak komuś pali więcej to powinien szukac powodów. Ale jak przy spalaniu na benzynie 12l/100km pali 18l/100km gazu to cos nie tak jest z instalacją.
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » śr sty 19, 2005 3:26 pm
No własnie i juz ku.....a niewiem co jest z tym grane, moze faktyczni e pojade do Krakowa do Goduli , tam ponoc sami robia mapy zaplonow do instalcji gazowych, moze mi pomoga
Mial ktos z nimi kiedykolwiek do czynienia??
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sty 19, 2005 7:19 pm
jak na LPG 12
to na benie 10!!
tylko pogratulowac
mi pali 18 trasa i 20 w gore miasto

problemow nie mam
spalanie ksiazkowe

tak ma jeep palic i tak pali

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
biloowa
-

- Posty: 280
- Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
- Lokalizacja: Człuchów---- Poznań
Post
autor: biloowa » śr sty 19, 2005 7:40 pm
Soryy ,że sie wcinam w Jeepa ale ja mam problem z Mercem 300 GE , a mianowicie silnik na mechanicznym wtrysku KE jetronic , ogolnie nie strzela ,chodzi równiutko nawet na zimnym silniku ale gazownik zaslepił mi dolot powietrza dosc znacznie i na wysokich obrotach auto nie jedzie jak by za malo gazu miało. Mam instalacje Just Haevy BRC . Mam przyposzczenia że powinny być 2 reduktory bo najwyraźniej jeden reduktor nie nadazą przygotowac tyle gazu ile auto by chciało. Może ktoś polecić jakiś dobry warsztat z LPG w Poznaniu??
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr sty 19, 2005 8:09 pm
ja robilem w swarzedzu przy trasie ul.poznanska.chlopaki wiedza co robia a nie jak starzy "fachowcy" tylko piepszyc potrafia
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
BoMBowiec
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 1:27 am
- Lokalizacja: Małopolska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BoMBowiec » czw sty 20, 2005 2:47 am
Po primo wszystkie MAPy sa o kant dupy rozbic... Jedyna dobra MAPA jest juz zaprogramowana w komputerze samochodu. I dlatego jedyne sensowne instalacje to takie ktore sobie zczytuja wszystko z tej MAPY - kilka sekwencyjnych IV generacji glownie holenderskich... albo V generacji instalka ktora po prostu chodzi podpieta pod komputer samochodu - brak dodatkowego kompa do gazu!!! Jak juz ktos chce jechac do Kraka to zanim pojedzie do Goduli niech wstapi w Wegrzcach do profesjonalnego gazownika co zaklada porzadne instalacje a nie dziadostwo nadajace sie do kosiarek a nie do peepow...
Po drugie do kolegi z Merdedesa ... wtrysk w Merolach ten wlasnie jakis K-Jetronic to specyficzne cholerstwo, ktore nie bedzie bez kombinacji pracowac dobrze z gazem chocbys sobie zalozyl 48 parownikow... Jest tam jakies specjalne dodatkowe podcisnienie do benzyny, ktore z gazem nie chce smigac...
Z tego co wiem do zwyklych instalacji jest rozwiazanie o dziwo wloskie ale i kosztowne:
jakis magiczny mikser z kompensacja cisnien - drogi ok 700-800 pln + specjalny mikser z taka sama kompensacja cisnien - calosc ponad 2000 pln

(( Ale podobno to jedynie dziala i to calkiem niezle...
Nawet amerykanska super instalacja do wielkich mocy i pojemnosci tu nic nie da bo jest jednocisnieniowa...
Inna opcja - zaaplikowac wtrysk gazu...
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw sty 20, 2005 8:23 am
XJeep pisze:jak na LPG 12
to na benie 10!!
tylko pogratulowac
mi pali 18 trasa i 20 w gore miasto

problemow nie mam
spalanie ksiazkowe

tak ma jeep palic i tak pali


Jeśli o mnie chodzi to podałem spalanie na benzynie. 12l gazu na trasie to pali Lanos

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » czw sty 20, 2005 8:41 am
techmark pisze:
Jeśli o mnie chodzi to podałem spalanie na benzynie. 12l gazu na trasie to pali Lanos

Nie histeryzuj - jechales kiedys? Mialem okazje przez miesiac jezdzic na rozne sposoby i nijak 1.6 na trasie nie wyszedl powyzej 8, a najmniej to bylo 7,2 - podrozna w okolicach 140 km/h.
A moze "jezdzic to trza umic" a nie deptac bez sensu po gazie?
PS: No offence, oczywiscie
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw sty 20, 2005 9:47 am
Voytass pisze:techmark pisze:
Jeśli o mnie chodzi to podałem spalanie na benzynie. 12l gazu na trasie to pali Lanos

Nie histeryzuj - jechales kiedys? Mialem okazje przez miesiac jezdzic na rozne sposoby i nijak 1.6 na trasie nie wyszedl powyzej 8, a najmniej to bylo 7,2 - podrozna w okolicach 140 km/h.
A moze "jezdzic to trza umic" a nie deptac bez sensu po gazie?
PS: No offence, oczywiscie

Chłopie! Jeździłem Lanosem jak jeszcze na księdza Batman wołałeś!

MAM Lanosa z instalacją (sprawną). Ma 320 tys.km i chodzi jak zegarek, tylko to spalanie

A jak jeździłeś miesiąc

to się nie wypowiadaj, ja jeżdżę od '98. Pozdrawiam
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » czw sty 20, 2005 12:22 pm
jeździłem z bratem lanosem 1.6 w mieście 15 benzyny przy takim troche mocniejszym deptaniu

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw sty 20, 2005 1:19 pm
Masz rację MISIO, Lanos potrafi wciągnąć niezłe ilości. Dla przykładu:
załadowany pięcioma osobami w gęstym deszczu na autostradzie A4 z Krapkowic do Wrocławia spalił 16l/100km (pedał gazu "do dechy" non-stop). Pocieszające jest to że (mój) Lanos w ogóle się nie psuje! Tyle słyszałem o "koreańskim g.ównie" a hmm... prędzej się psują Ople i Skody u mnie w firmie.
A poza tym do mojego dziadka 2km polną drogą wchodzi nawet po deszczu

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » pt sty 21, 2005 1:30 pm
XJeep pisze:jak na LPG 12
to na benie 10!!
tylko pogratulowac
mi pali 18 trasa i 20 w gore miasto

problemow nie mam
spalanie ksiazkowe

tak ma jeep palic i tak pali

a w jakiej książce

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości