wtryskiwacz do XJ 4.0' 89

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pn sty 17, 2005 1:46 pm

rozumiem ,że kolory wtrysków oznaczają ich wydatek- jest to oznaczenie uniwersalne niezależnie od silnika i producenta?
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » pn sty 17, 2005 2:42 pm

Radek666 pisze:indukcyjnosc i rezystancja cewki nie ma tu wielkiego znaczenie - dpouki komputer nie stwierdzi ze nie ma wtrysku i zapoda errore,
Ma znaczenie o tyle, że mogą się przegrzewać i znowu paść.

Tadek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: czw lis 14, 2002 3:48 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tadek » pn sty 17, 2005 4:57 pm

Wyniki detektywistyczne z dziś to: oryginały w ASO 630,- zł, nowe zamieniki po 320,- zł, używki u tego samego źródła po 100,- zł (używek chwilowo brak). Samo źródło jeszcze nie sprawdzone. Jk wymacam pozytywnie, dam namiar, bo u niego bębny hamulcowe też niedrogo.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 18, 2005 11:02 am

homikk pisze:rozumiem ,¿e kolory wtrysków oznaczaj± ich wydatek- jest to oznaczenie uniwersalne niezale¿nie od silnika i producenta?
Tak kolory oznaczaja wydatek - czy to jest oznaczenie uniwersalne niezalezne od producenta (?) raczej nie, ale tego nie sprawdzalem....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 18, 2005 11:06 am

WJ Jeep pisze:
Radek666 pisze:indukcyjnosc i rezystancja cewki nie ma tu wielkiego znaczenie - dpouki komputer nie stwierdzi ze nie ma wtrysku i zapoda errore,
Ma znaczenie o tyle, ¿e mog± siê przegrzewaæ i znowu pa¶æ.
No nie calkiem bo wtryski pracuja badz co badz przy napieciu zmiennym (chociaz czestotliwosci nie sa imponujace; 20-250Hz) wiec ich rezystancja rez rzecza wtorna, o ich impedancji decyduje przedewszystkim indukcyjnosc cewki (dlatego tez w porzadnych emulatorach wtryskow w instalacjach LPG stosuje sie cewki a nie rezystory).
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt sty 18, 2005 11:22 am

Radek666 pisze:
WJ Jeep pisze:
Radek666 pisze:indukcyjnosc i rezystancja cewki nie ma tu wielkiego znaczenie - dpouki komputer nie stwierdzi ze nie ma wtrysku i zapoda errore,
Ma znaczenie o tyle, że mogą się przegrzewać i znowu paść.
No nie calkiem bo wtryski pracuja badz co badz przy napieciu zmiennym (chociaz czestotliwosci nie sa imponujace; 20-250Hz) wiec ich rezystancja rez rzecza wtorna, o ich impedancji decyduje przedewszystkim indukcyjnosc cewki (dlatego tez w porzadnych emulatorach wtryskow w instalacjach LPG stosuje sie cewki a nie rezystory).
Źle dobrany wtryskiwacz LPG będzie się przegrzewał i padnie. Znam już parę takich przypadków.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 18, 2005 4:31 pm

Z doswiadczeniem dyskusji nie ma! :)2 :wink:
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Tadek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: czw lis 14, 2002 3:48 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tadek » wt sty 18, 2005 6:12 pm

homikk pisze:jutro pomierze i ci napisze :D
Coś już masz?

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » wt sty 18, 2005 11:49 pm

sorry, nie miałem dzis czasu sie po dupie poskrobać, jutro to zrobie na bank i dam znac na pw :D sorki
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Tadek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: czw lis 14, 2002 3:48 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tadek » sob lut 05, 2005 2:24 pm

Trochę długo się grzebałem (sporo czasu szukałem, potem choróbsko) lecz w końcu... Rezultat taki.
Nabyłem kilka wtryskiwaczy używanych po 70zł/szt. Identyczny kształt i wielkość, ale - moje stare brazowe lub czarne Bendixy z 89r, nowe to pomarańczowe Siemensy z 91r. Po założeniu, te nowe chodzą nieco głośniej. Wiem, że różnią się o kilka Ohmów od starych, jednak nie zauważyłem żeby się grzały. Co prawda silnik pracował na razie tylko 10-15 min. Właśnie wróciłem z garażu.
Najważniejsze dla mnie że sucho :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości