halogeny w XJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn sty 24, 2005 9:52 pm

wiem, wiem !! namieszal mi przez chwile !! w panike wpadlem :)21

ale juz mi przeszlo !! :P
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 9:34 am

PKi pisze:Teraz masz....
no przecie pisz± ci co masz, jednynie radek zwany trener nie przeczytal i nie skuma³ w czym problem 8)

Reszte postów we¼ pod uwage.
Nie wiem na jakiej zasadzie dzienne dzialaja, czy jest dodatkowa zarowka czy np swiatla swieca na plo gwizdka (ktore dlugie czy normalne). Jezleli swiatla dzienne nie powoduja swiecenia dlugich to chodzilo mi o podpiecie cewki bezposrednio do podlaczenia dlugich; obydwoch koncow cewki przekaznika (a nie tylko jednego a drugiego do masy)

ps. moze wyjasnij w ktore wlokno wykozystuja dzienne?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sty 25, 2005 9:47 am

no wlasnie nie wiem ktore wlokno ale jak sie podpiolem pod wlokno od dlugich to halogeny sie swieca wiec ta droga odpada!!

a jak mam podlonczyc pod cefke + zamiast masy?? ogniska w aucie nie chce !! :)11
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 10:41 am

XJeep pisze:no wlasnie nie wiem ktore wlokno ale jak sie podpiolem pod wlokno od dlugich to halogeny sie swieca wiec ta droga odpada!!

a jak mam podlonczyc pod cefke + zamiast masy?? ogniska w aucie nie chce !! :)11
Mozemy tu miec trzy rozne sytuacje;
-Wlokna polaczone w szereg (masa odlaczona) i swieca oba wlokna (kazde z 1/4mocy zakladajac ~rowna rezystancje wlokien). Wtedy jakbys przekaznika nie podlaczyl to sie on wlaczy (cewka zobaczy 6V i pewnie zadziala)
- Wlokno dlugich sie swieci na pol mocy; taka sama sytuacja jak wyzej
- Wlokno krotkich sie swieci na pol mocy ale modulacja jest zrobiona po stronie masy; tutaj pomoze podlaczenie przekaznika bezposrednio do przewodow wlokna dlugich (masa tez - nie tylko + cewki)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 10:42 am

Wez miernik i posprawdzaj napiecia na kablach dochodzacych do zarowki kiedy sie dzienne swieca.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sty 25, 2005 12:09 pm

to moze ja zapodam z opisu jak mam podlonczone !!

przekaznik!!

30 -> stały "+" z aku poprzez bezpiecznik
86 -> podpiolem sie pod włókno swiatel drogowych "dlugich" (przy zarówce)
87 -> zasilanie na halogeny - (drugi kabez z halogenów na mase !!)
85 -> masa !!

wytlumacz mi trener teraz o co loto z tym : :o
tutaj pomoze podlaczenie przekaznika bezposrednio do przewodow wlokna dlugich (masa tez - nie tylko + cewki)
prad mi idzie po dlugich na 100000% !! przy tych dziennych jak sie zapala!![/quote]
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 12:36 pm

85 - masa!!

To jest wlasnie drugie wyprowadzenie cewki przekaznika. Jezeli masz swiatla dzienne zasilane tak ja w przypadku 3 (podniesiona masa) to podlacz zlaczke 85 do przewodu wspolnego wlokien zarowki a nie bezposrednio do masy. Jezeli zas przypadek 1 lub 2 to musisz wpiac sterowanie przekaznika (86) przes modol swiatel dziennych..

ps. przy okazji pomierz napiecia na wszystkich podlaczeniach zarowki przy wlaczonych dziennych - wtedy bedzie wszystko jasne
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sty 25, 2005 12:58 pm

Radek666 pisze:85 - masa!!
Jezeli zas przypadek 1 lub 2 to musisz wpiac sterowanie przekaznika (86)

przes

modol swiatel dziennych..
ma sie rozumiec ze mam podpiac przeddddddd a nie przezzzzz modól ?? :)21

... to tak w kwestii formalnej...dla sw. spokoju !! :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 1:03 pm

No tak "przed"
Ale pomierz napiecia najpierw i przed modolem i za (na zarowkach) to wszystko wyjasni! (bo ja nie wiem jak ten modol dziala - czym swieci i tylko sobie tutaj teoretycznie gdybam!)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sty 25, 2005 1:23 pm

to pozostalo mi "tylko" :)24 znalesc modol oraz przekaznik sw. drogowych !!

a nie bedzie to latwe z moimi zdolnosciami w odczytywaniu schem. elektr. :(
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 1:42 pm

Jak wczesniej i nadal twierdze; zmierz napiecia na zarowce (latwo znalezc) i od tego zacznijmy!!!
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt sty 25, 2005 5:25 pm

Moduł świateł dziennych znajduje się pod tablicą mniej więcej na wysokości prawego kolana, jest to niewielkie pudełko z szarego metalu (blachy).

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sty 25, 2005 5:29 pm

WJ Jeep pisze:Modu³ ¶wiate³ dziennych znajduje siê pod tablic± mniej wiêcej na wysoko¶ci prawego kolana, jest to niewielkie pude³ko z szarego metalu (blachy).
A wiesz ktorymi wloknami on swieci w trybie swiatla dziennego?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » wt sty 25, 2005 5:36 pm

Nie chcę wprowadzać w błąd, ale o ile pamiętam to dorgowymi na "pół gwizdka". Strasznie dawno się tym bawiłem.

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sty 25, 2005 6:25 pm

na 10000000000000000% drogowymi!! an 1/2gwizdka !! :)2

dlatego tez mam problem!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr sty 26, 2005 9:16 am

No to nie masz wyjscia jak tylko wpiac sie przed modol swiatel dziennych!! :wink:
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości