Wielka plama. Pod autem...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » śr maja 04, 2005 8:24 am

bartosiak pisze: Gdzieś na forum, ktoś pisał, że zawór do nagrzewnicy Cherokee'go w ASO kupił za 120 zł???
Chodziło wtedy o zawór urwany przy wykręcaniu świecy.... chyba z szóstego cylindra??
Taaa to był mój zawór :oops: ale kosztował mnie troszke więcej : 167,58 pln. Kupiłem go w ASO , bo szrociarze za używany chcieli ponad 200 pln.
FZJ80

Awatar użytkownika
kawalczewskip
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock

Post autor: kawalczewskip » ndz lip 03, 2005 5:15 pm

W temacie plamy pod auetm ale pochodzenia olejowego.
Czy z powodu niewłasciwego wepchnięcia bagnetu oleju, moze tamtedy się wydpostawac olej. Zauwazyłem to w moim XJ. Co to może oznaczać, czy tez po prostu trzeba dobrze wkładac bagnet?
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » ndz lip 03, 2005 5:20 pm

kawalczewskip pisze:W temacie plamy pod auetm ale pochodzenia olejowego.
Czy z powodu niewłasciwego wepchnięcia bagnetu oleju, moze tamtedy się wydpostawac olej. Zauwazyłem to w moim XJ. Co to może oznaczać, czy tez po prostu trzeba dobrze wkładac bagnet?
Tak jak i w życiu tak i w peepie należy robić wszystko porządnie, czyli bagnet wkładać do końca coby nie chlapało. Jak jest za dużo oleju to może też wywalać tamtędy olej mimo wciśniętego bagnetu.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
kawalczewskip
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: śr paź 13, 2004 1:33 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin, Płock

Post autor: kawalczewskip » ndz lip 03, 2005 5:46 pm

Dzieki, bo już się przestarszyłem, że moie "mechaniory" coś zrobili nie tak przy naprawie głównej silnika.
już bez PEEPa (zobaczymy jak długo),
została saperka, ................... i trochę innych szpejów

Awatar użytkownika
tstas156
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pt maja 06, 2005 8:33 am
Lokalizacja: Kraków GG 340451

Post autor: tstas156 » pt lip 08, 2005 8:24 am

Witam wszystkich co do tego zaworka (trójnika) miałem podobny problem też mi strzelił rozebrałem dopasowałem miedzianą rureczke (taką do instalacji centralnego ogrzewania fi 18 bo urwało się tak że starej nie mozna było już zamontować) osadziłem ją na kleju POXIPOL 10min potem poprawilem silikonem i jeździ do tej pory.

Pozdrawiam wszystkich
tstas156 Limited 90` 4.0 Automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości