ustrojstwo od świateł

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn lip 04, 2005 10:02 am

Przekazniki i po problemie :-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
bartman
 
 
Posty: 135
Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
Lokalizacja: Wawa/Kielce

Post autor: bartman » pn lip 18, 2005 5:47 pm

Korn pisze:
Discotheque pisze:po prostu pare kabelkow typu zenski-meski i zrobilem jakby przedluzke kostki i wlacznika. W duzym uproszczeniu tak jakbys przedluzyl kazdy styk z kostki prowadzac kabelek do wlacznika.
dokładnie tak , ja zastosowałem szkołę nr 1 i jestem teraz bardzo zadowolony wydaje się być najleprzym rozwiązaniem chociażby ze wzgledu na dostęp do przekażników jeśli padną. :)2 :)2
jakiego przekroju daliscie te kabelutki?
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » śr lip 27, 2005 7:19 pm

No właśnie. Gdzie będzie lepiej zamocować przekaźniki: blisko włącznika świateł czy lepiej pod maską i na reflektory dać prąd prosto z akumulatora ?
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

wojtek_pl
Posty: 452
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 12:48 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: wojtek_pl » czw lip 28, 2005 6:00 pm

Dobra, zrobiłem sobie przekaźnik do świateł mijania przy akumulatorze.
A po co drugi przekaźnik przy przełączniku świateł ? Do reszty oświetlenia ?
Jak go podpiąć, aby światła mijania też były zasilane przez przekaźnik ?
Konkretnie w które styki ?

Światła drogowe mają swój przekaźnik, tak ? To drugiego chyba nie trzeba, szczególnie, że i tak są przecież niezbyt często używane...
Pozdrawiam
Wojtek
Są takie dni, kiedy nawet prosta czynność fizjologiczna może być niebezpieczna...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw lip 28, 2005 8:09 pm

wojtek_pl pisze:Dobra, zrobi³em sobie przeka¼nik do ¶wiate³ mijania przy akumulatorze.
A po co drugi przeka¼nik przy prze³±czniku ¶wiate³ ? Do reszty o¶wietlenia ?
Jak go podpi±æ, aby ¶wiat³a mijania te¿ by³y zasilane przez przeka¼nik ?
Konkretnie w które styki ?

¦wiat³a drogowe maj± swój przeka¼nik, tak ? To drugiego chyba nie trzeba, szczególnie, ¿e i tak s± przecie¿ niezbyt czêsto u¿ywane...
Jeden mijania drugi dlugie. Oryginalnie nie ma zadnych przekaznikow za to sa beznadziejnie cienkie kabelki... ;-)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
bartman
 
 
Posty: 135
Rejestracja: pn lut 09, 2004 12:47 am
Lokalizacja: Wawa/Kielce

Post autor: bartman » czw lip 28, 2005 9:20 pm

wojtek_pl pisze: Światła drogowe mają swój przekaźnik, tak ? To drugiego chyba nie trzeba, szczególnie, że i tak są przecież niezbyt często używane...
jesli dorgowe nie maja, to ja bym zrobil (czyt. zrobie)...
Dzis mialem jazde... bez przekaznikow... Wyczyscilem sobie ladniutko super-przelacznik swiatel.... jade sobie, jade... a tu sruuu... ciemnosc..
Dobrze ze wolniutko jechalem, bo efekt super... i tak na 20km mialem z 10 razy...
Jednym slowem przelacznik do wymiany i przekazniki do zalozenia.
I tak patrzylem to imho najprosciej jest zakladac przekazniki jednak z przodu gdzies przy akumulatorze/swiatlach niz obok przelacznika w kabinie.
pozdrawiam
bartman, XJ '91, no prawie '92
Only at ...
Jeep.Org.PL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości