Lift 2'

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » czw cze 30, 2005 11:20 am

To ja się podłącze - jaka powinna być odległość między końcem odboju a mostem ?

Awatar użytkownika
DanielF
Posty: 392
Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: DanielF » czw cze 30, 2005 11:24 am

Tak mi sie zdaje ze zalezy od dlugosci i mocowania amora, i wysokosic opony.
Znaczy ze najpierw ma dobic most do doboja, zanim sie amor wyrwie z mocowania (bo sie schowal na maksa, a do odboja jeszcze nie dobilo), i zanim opona wjedzie w konflikt z nadkolem.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw cze 30, 2005 12:47 pm

Daniel dobrze prawi . No i jeszcze trzeba wziąć pod uwagę ugięcie resora , czyli żeby go całkiem nie prostować . A już w żadnym wypadku nie przeginać w drugą stronę .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw cze 30, 2005 1:41 pm

A czy odpinał z was ktoś stabilizator z przodu ?? podobno ma wtedy większy zakres pracy zawieszenie , ale jak się sprawuje wtedy na czarnym ?? pewnie troche pływa przodzik.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lift 2'

Post autor: FilipW1 » czw cze 30, 2005 2:16 pm

Stiopa pisze:
FilipW1 pisze:
Kosa pisze: widzę, że kogoś wzięło po Borkach :lol: :lol: :lol:

Oj wzięło wzięło nas oboje :)21
Rozumiem Filip , że w przyszłym roku meldujecie się w dwa pipki w
Borkach ?


Jak Bóg da to tak :)23
Może jakiś Wranglerek dla mnie :)13
a Madzia zostanie z XJ-kiem

:D :D :D
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » czw cze 30, 2005 2:20 pm

ja wywaliłem całkiem bo go wyrwało juz dwa razy . na czarny troche pływa ale czasami tylko :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw cze 30, 2005 2:25 pm

@Filip- no to życzę Wam tego z całego serca . :)2 :D :D
A dla Pauliny takiego mini - quada . :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » czw cze 30, 2005 2:41 pm

Stiopa pisze:Daniel dobrze prawi . No i jeszcze trzeba wziąć pod uwagę ugięcie resora , czyli żeby go całkiem nie prostować . A już w żadnym wypadku nie przeginać w drugą stronę .
Czyli najlepiej zrobić test empiryczny ? :)

Awatar użytkownika
MadziaW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: wt cze 28, 2005 9:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadziaW1 » czw cze 30, 2005 2:43 pm

Widzę że moja połówka jakieś plany ma :o może najpierw kupimy namiot tak żeby być bliżej grupy :)20
Szczepan a co do Pauliny to nie wiem czy przy jej wymaganiach to quad wystarczy :lol:
Ale bardzo dziękujemy :lol:
PS
Pozdrowionka dla Ali i Jaśka
XJ kupiony dla mnie ale prowadzony przez Filipa nie wiedzieć czemu :-)

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » czw cze 30, 2005 4:48 pm

[quote="Stiopa Masz na myśli patent sąsiada Piecha ?
Sprężyna sprężyną a odboje powinny być . No chyba , że zrobisz z tyłu taki beton , że się pod żadnym obciążeniem nie ugnie .

:D[/quote] dokladnie ten patent- sprezyny juz zanabylem- via zlom - teraz zastanawiam sie nad reszta- konkretnie nie podoba mi sie spawania do mostu dolnego mocowania sprezyny i moze zrobie takie mocowanie jak resorow- prety w ksztalcie U nagwintowane i nakretki, tylko czy to sie zmiesci i wytrzyma. U Raffikow powiedzieli ze da rade bez odbojow. Dzisiaj widzialem w Zakopku Jeepa ktory mial podobne rozwiazanie ale zachowal odboje- sprezyny byly bardziej na zewnatrz i u gory byla wyprofilowana czesc nadkola.... nie wiem co o tym myslec bo jakos nie widzi misie taka " :-? blacharka"
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » czw cze 30, 2005 7:20 pm

klimson pisze: U Raffikow powiedzieli ze da rade bez odbojow.
Pewnie ze da rade, ale jak sadze tego nie polecaja. Odboje dobrze pomierzone (jak pisze DanielF) to zabezpieczenie. W razie max obciazenia ma na czym siasc.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 01, 2005 9:14 am

Wczoraj zrobiłem lifcik tyłu ( dzisiaj przód ) po zmotaniu resorów główne orginał + polonez poszedł 8 cm w góre i jest gicior nie jest sztywny praca zajebista koszt 40 zł. Do tego odboje z poloneza traca bo wymiary zgrały się idealnie a pozatym przylegają całą płaszczyzną do ramy koszt 8 zł szt. Tylko nie zrobiłem jeszcze podniesienia amorków ale to juz pestka. :lol:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
waltz
 
 
Posty: 191
Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: waltz » pt lip 01, 2005 9:31 am

Adamek pisze:Wczoraj zrobiłem lifcik tyłu ( dzisiaj przód ) po zmotaniu resorów główne orginał + polonez poszedł 8 cm w góre i jest gicior nie jest sztywny praca zajebista koszt 40 zł.
Hmm, a te 40 to za co dokładnie ?

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 01, 2005 9:34 am

Za kompletne resorki poloneza - roboty nie licze bo sam motałem z kumplem.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FilipW1 » pt lip 01, 2005 9:36 am

A jakie odboje z Poldka dałeś i w którym miejscu ??
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 01, 2005 10:01 am

Odboje polonez track przykręcone na miejsce starych. Trzeba przespawać ucho z orginału bo rozstaw się różni. Od mostu do odboju jest jakieś 18 cm. A sam odbojek ma jakieś 8 cm.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt lip 01, 2005 2:37 pm

ja amorów nie ruszałem i działa
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
FilipW1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: pt mar 11, 2005 8:05 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: FilipW1 » pt lip 01, 2005 2:56 pm

Reasumująć mam amory ruszać czy nie ??
Only at ...
Jeep.Org.PL

Cherokee '90

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pt lip 01, 2005 3:01 pm

Kasprol pisze:ja amorów nie ruszałem i działa
ale co konkrtenie zrobiles :lol: ze dziala :lol: ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » pt lip 01, 2005 3:20 pm

nic nie ruszaj. Przy 2" lifcie nie trzeba wydłużać amorków, nie ma problemu z kątami i łącznikami drążka stabilizatora.
Jek będziesz walczył z 3" i wyżej trzeba zrobić parę myków.
2" to ekonomiczne podejście.
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » pt lip 01, 2005 6:48 pm

Filip proponuje zrób 3", 2" to trochę mało. Nowe sprężyny to koszt około 350 zł (u was napewno jakaś firma nawija)a jak nie ma to na allegro jest firma, ktora w ciągu 3 dni dostarczy je do Ciebie na wymiar jaki sobie życzysz , a z tyłu zgadzam się z przedmówcą Adamkiem polonez załatwi sprawę. Kumpel zmataczł tak w swoim szerokim i jest :)2 :)2 . Faktycznie 8 cm w góre. !!
XJ'89 LIMITED

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt lip 01, 2005 11:50 pm

Dzisiaj zmotałem przód wypierdzieliłem stabilizator ( po przejazdzie żonka troche stękała że czasami giba ) mam 8 cm wyżej i powiem że sam jestem w szoku jak autko się sprawia w tym małym lifcie. Jutro wyjazd w teren to jeszcze się zobaczy czy gitara gra.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » sob lip 02, 2005 9:13 am

właśnie , jak to jest z tymi stabilizatorami - wywalac oba czy nie ? tak sobie kombinuje i doszedlem do wniosku ,ze stabilizator przy sztywnym moscie to ma dzialanie raczej niewielkie , to w koncu nie jest zawieszenie niezalezne gdzie stabilizator to podstwa ....

wiec jakie sa opinie i doswiadczenia w tym temacie ? moze sie ktos podzieli wiedza
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
Korn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr lut 16, 2005 9:43 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Korn » sob lip 02, 2005 9:51 am

ja jeżdze bez przedniego stabilizatora i nie nazekam, troszku czułem się jak na morzu przez pierwszy dzień ale później człowiek sie przyzwyczaja. Na szczęście nie miałem żadnej sytuacji extremalnej typu "próba łosia" przy czymś takim może być nieciekawie coś mi się zdaje...
XJ'89 LIMITED

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob lip 02, 2005 9:58 am

Korn pisze:ja jeżdze bez przedniego stabilizatora i nie nazekam, troszku czułem się jak na morzu przez pierwszy dzień ale później człowiek sie przyzwyczaja. Na szczęście nie miałem żadnej sytuacji extremalnej typu "próba łosia" przy czymś takim może być nieciekawie coś mi się zdaje...
Tu się zgadzam to kwestia przyzwyczajenia ale na początku różnica jest duża w czasie jazdy po czarnym bo faktycznie przodzik pływa, no ale w terenie już nic nie blokuje _wykrzyż_ jest dużo większy. Aha trzeba zwrócić uwage na amorki muszą dobrze trzymać.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości