Lift 2'
Moderator: Mroczny
To ja się podłącze - jaka powinna być odległość między końcem odboju a mostem ?
'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
Tak mi sie zdaje ze zalezy od dlugosci i mocowania amora, i wysokosic opony.
Znaczy ze najpierw ma dobic most do doboja, zanim sie amor wyrwie z mocowania (bo sie schowal na maksa, a do odboja jeszcze nie dobilo), i zanim opona wjedzie w konflikt z nadkolem.
Znaczy ze najpierw ma dobic most do doboja, zanim sie amor wyrwie z mocowania (bo sie schowal na maksa, a do odboja jeszcze nie dobilo), i zanim opona wjedzie w konflikt z nadkolem.
Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
Re: Lift 2'
Stiopa pisze:Rozumiem Filip , że w przyszłym roku meldujecie się w dwa pipki wFilipW1 pisze:Kosa pisze: widzę, że kogoś wzięło po Borkach![]()
![]()
Oj wzięło wzięło nas oboje
Borkach ?
Jak Bóg da to tak![]()
Może jakiś Wranglerek dla mnie![]()
a Madzia zostanie z XJ-kiem
![]()
![]()
Only at ...
Jeep.Org.PL
Cherokee '90
Jeep.Org.PL
Cherokee '90
Czyli najlepiej zrobić test empiryczny ?Stiopa pisze:Daniel dobrze prawi . No i jeszcze trzeba wziąć pod uwagę ugięcie resora , czyli żeby go całkiem nie prostować . A już w żadnym wypadku nie przeginać w drugą stronę .

'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
[quote="Stiopa Masz na myśli patent sąsiada Piecha ?
Sprężyna sprężyną a odboje powinny być . No chyba , że zrobisz z tyłu taki beton , że się pod żadnym obciążeniem nie ugnie .
[/quote] dokladnie ten patent- sprezyny juz zanabylem- via zlom - teraz zastanawiam sie nad reszta- konkretnie nie podoba mi sie spawania do mostu dolnego mocowania sprezyny i moze zrobie takie mocowanie jak resorow- prety w ksztalcie U nagwintowane i nakretki, tylko czy to sie zmiesci i wytrzyma. U Raffikow powiedzieli ze da rade bez odbojow. Dzisiaj widzialem w Zakopku Jeepa ktory mial podobne rozwiazanie ale zachowal odboje- sprezyny byly bardziej na zewnatrz i u gory byla wyprofilowana czesc nadkola.... nie wiem co o tym myslec bo jakos nie widzi misie taka "
blacharka"
Sprężyna sprężyną a odboje powinny być . No chyba , że zrobisz z tyłu taki beton , że się pod żadnym obciążeniem nie ugnie .


>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Wczoraj zrobiłem lifcik tyłu ( dzisiaj przód ) po zmotaniu resorów główne orginał + polonez poszedł 8 cm w góre i jest gicior nie jest sztywny praca zajebista koszt 40 zł. Do tego odboje z poloneza traca bo wymiary zgrały się idealnie a pozatym przylegają całą płaszczyzną do ramy koszt 8 zł szt. Tylko nie zrobiłem jeszcze podniesienia amorków ale to juz pestka. 

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Hmm, a te 40 to za co dokładnie ?Adamek pisze:Wczoraj zrobiłem lifcik tyłu ( dzisiaj przód ) po zmotaniu resorów główne orginał + polonez poszedł 8 cm w góre i jest gicior nie jest sztywny praca zajebista koszt 40 zł.
'90/91 XJ 2.1TD Limited
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
http://www.gromady.krakow.pl/galeria/jeep
Filip proponuje zrób 3", 2" to trochę mało. Nowe sprężyny to koszt około 350 zł (u was napewno jakaś firma nawija)a jak nie ma to na allegro jest firma, ktora w ciągu 3 dni dostarczy je do Ciebie na wymiar jaki sobie życzysz , a z tyłu zgadzam się z przedmówcą Adamkiem polonez załatwi sprawę. Kumpel zmataczł tak w swoim szerokim i jest
. Faktycznie 8 cm w góre. 



XJ'89 LIMITED
Dzisiaj zmotałem przód wypierdzieliłem stabilizator ( po przejazdzie żonka troche stękała że czasami giba ) mam 8 cm wyżej i powiem że sam jestem w szoku jak autko się sprawia w tym małym lifcie. Jutro wyjazd w teren to jeszcze się zobaczy czy gitara gra.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- Stalker
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
- Lokalizacja: okolice boatcity
właśnie , jak to jest z tymi stabilizatorami - wywalac oba czy nie ? tak sobie kombinuje i doszedlem do wniosku ,ze stabilizator przy sztywnym moscie to ma dzialanie raczej niewielkie , to w koncu nie jest zawieszenie niezalezne gdzie stabilizator to podstwa ....
wiec jakie sa opinie i doswiadczenia w tym temacie ? moze sie ktos podzieli wiedza
wiec jakie sa opinie i doswiadczenia w tym temacie ? moze sie ktos podzieli wiedza
zaczynajcie ! ...czas dokończy 
XJ '92 2,1TDi

XJ '92 2,1TDi
Tu się zgadzam to kwestia przyzwyczajenia ale na początku różnica jest duża w czasie jazdy po czarnym bo faktycznie przodzik pływa, no ale w terenie już nic nie blokuje _wykrzyż_ jest dużo większy. Aha trzeba zwrócić uwage na amorki muszą dobrze trzymać.Korn pisze:ja jeżdze bez przedniego stabilizatora i nie nazekam, troszku czułem się jak na morzu przez pierwszy dzień ale później człowiek sie przyzwyczaja. Na szczęście nie miałem żadnej sytuacji extremalnej typu "próba łosia" przy czymś takim może być nieciekawie coś mi się zdaje...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości