PIASTA !!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt sie 16, 2005 10:29 pm

misman pisze:
XJeep pisze: chyba ze to lozysko w dyfrze...choc watpie bo wal mam odpiety ...!!
A co to zmienia ? Przecież półosi nie odpinasz, zatem kręcą się cały czas, włącznie z satelitami. Wyprostujcie mnie, jeśli źle mówię :)
no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam !!

tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...!!

slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h !!

przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...!!

no nic to... !! jutro obadam temat !! mysle o wyciagnieciu polosiek... !!

bo to juz umiem ... :lol:

na moscie sie nie znam i nawet jak go rozkrece to G zobacze...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt sie 16, 2005 10:39 pm

XJeep pisze:
no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam !!
Jeśli łożysko jest wyjechane, to nie jest konieczne jego obciążanie, aby zaczęło wydawać dźwięki. Wystarczy tylko pokręcić :)21
XJeep pisze:
tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...!!

slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h !!

przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...!!
Co Ty powiesz ? Mam całkiem podobnie, i też ni cholery wnioski się nie chcą nasuwać :roll:
XJeep pisze: no nic to... !! jutro obadam temat !! mysle o wyciagnieciu polosiek... !!
To szybciutko daj znać, bom sam ciekaw ;) :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr sie 17, 2005 1:51 am

I tą z.baną piastę podeślij,to ją zmodyfikujemy po naszemu :)21
Albo daj soltowi,a my mu jakis bonusik... :)2
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 17, 2005 8:09 am

misman pisze:
XJeep pisze:
no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam !!
Jeśli łożysko jest wyjechane, to nie jest konieczne jego obciążanie, aby zaczęło wydawać dźwięki. Wystarczy tylko pokręcić :)21
XJeep pisze:
tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...!!

slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h !!

przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...!!
Co Ty powiesz ? Mam całkiem podobnie, i też ni cholery wnioski się nie chcą nasuwać :roll:
XJeep pisze: no nic to... !! jutro obadam temat !! mysle o wyciagnieciu polosiek... !!
To szybciutko daj znać, bom sam ciekaw ;) :)21
taaaaa...smiej sie smiej :)21

ten sie smieje kto sie smije ostatni...lub komu sie most uciszy... :lol:

jak juz pisalem - mostu jeszcze nie rozbieralem - czarna magia to dla mnie...!!

ale dam rade...!! :wink: lozycho jakby co to pikus !! ale ustawienie atak/talerz to brrrrrrrr....nie tykam gowna ...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr sie 17, 2005 8:14 am

To nie rozbieraj - jak pisales; zlej olej najpierw i wyciag poloski i pojesdzij troche (zatkaj mufy w moscie szmatami zeby sie syf do srodka dyfra nie przedostal)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 17, 2005 2:12 pm

Radek666 pisze:To nie rozbieraj - jak pisales; zlej olej najpierw i wyciag poloski i pojesdzij troche (zatkaj mufy w moscie szmatami zeby sie syf do srodka dyfra nie przedostal)
no wiec na 99% piasta !!

po konsultacji z rabertem "raffikowym" zaczynam od piasty !! :)2

luz ma jak holera....trzesie w czasie jazdy...!!

polosiek nie ma co wyciagac bo po 1wsze masa roboty, po 2 gie lozyska trzebaby skrecic - inaczej sie rozleca !!

a wszystkie znaki wskazuja na piaste !! A ze 2 odrazu !! hmmmm!! przebieg maja taki sam...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
jeep_user
 
 
Posty: 223
Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
Lokalizacja: PACZKOWO

Post autor: jeep_user » śr sie 17, 2005 9:00 pm

Czy to tylko zwykła zbieżność czasowa, czy może to wynik zmiany kapci na 31"??? Bardzo mnie to dziwi, żeby obie padły i to w tym samym czasie..
Jak się na to koledzy zapatrujecie?? Ciekawe ilu z forumowiczów odpycha się na większych niż standardowe kapcie i jaki odsetek z nich zmieniał już piasty. Może ankietę zarzucimy?? Wtedy naukowo dowiedziemy czy i jak zmiana opon ( a tym samym masy nieresorowanej) wpływa na zużycie piast???
To byłem ja - Devastator :lol: :lol: :lol:
G-UNIT nowe otwarcie- czas na testy
biggy12@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 17, 2005 9:39 pm

jeep_user pisze:Czy to tylko zwykła zbieżność czasowa, czy może to wynik zmiany kapci na 31"??? Bardzo mnie to dziwi, żeby obie padły i to w tym samym czasie..
Jak się na to koledzy zapatrujecie?? Ciekawe ilu z forumowiczów odpycha się na większych niż standardowe kapcie i jaki odsetek z nich zmieniał już piasty. Może ankietę zarzucimy?? Wtedy naukowo dowiedziemy czy i jak zmiana opon ( a tym samym masy nieresorowanej) wpływa na zużycie piast???
To byłem ja - Devastator :lol: :lol: :lol:
dodaj do tego jeszcze stare (10cio letnie) uszczelnienia piast i nasze UKOCHANE POLIGONOWE BLOCKO zatykajace wszystko...jak juz wlezie to niszczy wszystko !!

bo na kapcie to bym tego nie zwalal w 100%...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości