MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt sie 16, 2005 10:29 pm
misman pisze:XJeep pisze:
chyba ze to lozysko w dyfrze...choc watpie bo wal mam odpiety ...
A co to zmienia ? Przecież półosi nie odpinasz, zatem kręcą się cały czas, włącznie z satelitami. Wyprostujcie mnie, jeśli źle mówię

no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam
tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...
slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h
przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...
no nic to...

jutro obadam temat

mysle o wyciagnieciu polosiek...
bo to juz umiem ...
na moscie sie nie znam i nawet jak go rozkrece to G zobacze...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » wt sie 16, 2005 10:39 pm
XJeep pisze:
no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam
Jeśli łożysko jest wyjechane, to nie jest konieczne jego obciążanie, aby zaczęło wydawać dźwięki. Wystarczy tylko pokręcić
XJeep pisze:
tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...
slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h
przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...
Co Ty powiesz ? Mam całkiem podobnie, i też ni cholery wnioski się nie chcą nasuwać
XJeep pisze:
no nic to...

jutro obadam temat

mysle o wyciagnieciu polosiek...
To szybciutko daj znać, bom sam ciekaw

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr sie 17, 2005 1:51 am
I tą z.baną piastę podeślij,to ją zmodyfikujemy po naszemu
Albo daj soltowi,a my mu jakis bonusik...

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 17, 2005 8:09 am
misman pisze:XJeep pisze:
no niby nie...ale zadnych oporow nie ma ...siły nie przykladam
Jeśli łożysko jest wyjechane, to nie jest konieczne jego obciążanie, aby zaczęło wydawać dźwięki. Wystarczy tylko pokręcić
XJeep pisze:
tak sobie o tym pomyslalem bo to buczenie to nie ustepuje przy skretach jak to z piastami bywa...
slychac tylko przy malych predkosciach - do 40 km/h
przy wiekszych wpada w lekkie wibracje lecz mocno wqwiajace wlasciiela ...
Co Ty powiesz ? Mam całkiem podobnie, i też ni cholery wnioski się nie chcą nasuwać
XJeep pisze:
no nic to...

jutro obadam temat

mysle o wyciagnieciu polosiek...
To szybciutko daj znać, bom sam ciekaw

taaaaa...smiej sie smiej
ten sie smieje kto sie smije ostatni...lub komu sie most uciszy...
jak juz pisalem - mostu jeszcze nie rozbieralem - czarna magia to dla mnie...
ale dam rade...

lozycho jakby co to pikus

ale ustawienie atak/talerz to brrrrrrrr....nie tykam gowna ...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sie 17, 2005 8:14 am
To nie rozbieraj - jak pisales; zlej olej najpierw i wyciag poloski i pojesdzij troche (zatkaj mufy w moscie szmatami zeby sie syf do srodka dyfra nie przedostal)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 17, 2005 2:12 pm
Radek666 pisze:To nie rozbieraj - jak pisales; zlej olej najpierw i wyciag poloski i pojesdzij troche (zatkaj mufy w moscie szmatami zeby sie syf do srodka dyfra nie przedostal)
no wiec na 99% piasta
po konsultacji z rabertem "raffikowym" zaczynam od piasty
luz ma jak holera....trzesie w czasie jazdy...
polosiek nie ma co wyciagac bo po 1wsze masa roboty, po 2 gie lozyska trzebaby skrecic - inaczej sie rozleca
a wszystkie znaki wskazuja na piaste

A ze 2 odrazu

hmmmm!! przebieg maja taki sam...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
jeep_user
-

- Posty: 223
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 11:45 am
- Lokalizacja: PACZKOWO
Post
autor: jeep_user » śr sie 17, 2005 9:00 pm
Czy to tylko zwykła zbieżność czasowa, czy może to wynik zmiany kapci na 31"??? Bardzo mnie to dziwi, żeby obie padły i to w tym samym czasie..
Jak się na to koledzy zapatrujecie?? Ciekawe ilu z forumowiczów odpycha się na większych niż standardowe kapcie i jaki odsetek z nich zmieniał już piasty. Może ankietę zarzucimy?? Wtedy naukowo dowiedziemy czy i jak zmiana opon ( a tym samym masy nieresorowanej) wpływa na zużycie piast???
To byłem ja - Devastator

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » śr sie 17, 2005 9:39 pm
jeep_user pisze:Czy to tylko zwykła zbieżność czasowa, czy może to wynik zmiany kapci na 31"??? Bardzo mnie to dziwi, żeby obie padły i to w tym samym czasie..
Jak się na to koledzy zapatrujecie?? Ciekawe ilu z forumowiczów odpycha się na większych niż standardowe kapcie i jaki odsetek z nich zmieniał już piasty. Może ankietę zarzucimy?? Wtedy naukowo dowiedziemy czy i jak zmiana opon ( a tym samym masy nieresorowanej) wpływa na zużycie piast???
To byłem ja - Devastator

dodaj do tego jeszcze stare (10cio letnie) uszczelnienia piast i nasze UKOCHANE POLIGONOWE BLOCKO zatykajace wszystko...jak juz wlezie to niszczy wszystko
bo na kapcie to bym tego nie zwalal w 100%...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości