w dalszym ciagu moj jeep XJ odmawia posluszenstwa - pomocy!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » wt paź 04, 2005 5:19 pm

Da sie do pompy dotrzec bez zdejmowania zbiornika ?
Zadna belka zawieszenia tego nie blokuje ?
Czy te pompy sa az tak dupiaste ze byle zaciagniecie sufu z dna nie zostaje na filtrze wstepnym tylko wali wsio do srodka przez pompe do filtra przeplywowego ?

XJeep, przepraszam ale Twoj elaborat :)1 :)2 zawsze sie przyda, tu nic sie nie zmarnuje 8)
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » wt paź 04, 2005 5:35 pm

Potrafi mi ktos przetlumaczyc ile PSI powinno byc na listwie (ewentualnie zamiennik na atmosfery gdyz musialbym teraz szybko szukac przelicznika) ? Instrukcja poda ze "jak ... to ..." ale ja nic z tego nie kumam wiec jakby ktos mogl okreslic ile i w jakich przypadkach te bede wdzieczny. Oczywiscie podpowiedzcie czy krecic tak dlugo jak odpali auto i wtedy pomiata bedzie wlasciwy czy tez wystarczy "jak pompa napompuje paliwa do ukladu".
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt paź 04, 2005 6:04 pm

Erll pisze:Potrafi mi ktos przetlumaczyc ile PSI powinno byc na listwie (ewentualnie zamiennik na atmosfery gdyz musialbym teraz szybko szukac przelicznika) ? Instrukcja poda ze "jak ... to ..." ale ja nic z tego nie kumam wiec jakby ktos mogl okreslic ile i w jakich przypadkach te bede wdzieczny. Oczywiscie podpowiedzcie czy krecic tak dlugo jak odpali auto i wtedy pomiata bedzie wlasciwy czy tez wystarczy "jak pompa napompuje paliwa do ukladu".
39 PSI na wolnych obrotach w Renixie (o ile dobrze pamietam);
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... ulator.htm
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » wt paź 04, 2005 6:11 pm

no tak, gdybym tylko te wolne obroty uzyskal to bym Wam glowy nie zawracal :roll:
Owszem jest to RENIX, a czy inaczej tez mozna to zrobic (nie dam rady na wolnych obrotach zrobic pomiaru), sa jakies inne sposoby ?
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » wt paź 04, 2005 6:30 pm

Panowie podstawa ciśnienie paliwa bo jak był jeżdżony do suchego to napewno ktoś skrucił żywot pomp paliwowej więc stawiał bym na pompę :x
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt paź 04, 2005 6:57 pm

Erll pisze:no tak, gdybym tylko te wolne obroty uzyskal to bym Wam glowy nie zawracal :roll:
Owszem jest to RENIX, a czy inaczej tez mozna to zrobic (nie dam rady na wolnych obrotach zrobic pomiaru), sa jakies inne sposoby ?
Sprawdz na takich obrotach jakie masz; zdejmij waz podcisnienia z regulatora - jak podaja ruscy cisnienie powinno wynosic 2.9Atm
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » wt paź 04, 2005 7:39 pm

pompa bardzo wyraznie kreci, slychac ja po przekreceniu zaplonu. Nie wiem czy padla czy nie, czy syf zebral sie na sitku czy poszlo w pompe. Rozbiore jakby co i bede probowal reanimowac. Jesli nie to zegnamy kilka stowek albo szelestow jak to nazywacie
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » wt paź 04, 2005 8:00 pm

pezet pisze:
malin pisze:Nie znam tego z autopsji, ale jak wymieniłem obudowę filtra powietrza (mój był strzaskany) Misman od razu wycioł mi w nim dziure na przedzie (od strony reflektora), bo gdy na gazie się jeździ bez tej dziury autko gaśnie na wolnych obrotach. Może takie rozwiązanie też tobie pomoże?
Nadal tego zrozumiec nie moge - dlaczego normalny wlot powietrza do filtra ma powodowac gasniecie silnika na gazie?

Przeciez obojetnie z ktorej strony powietrze wpada do poszki, to filtr dziala jak tlumik - i dalej od filtra leci pionowo do gory.

Poza tym, gdyby dmuchanie w puszke mialo dusic silnik, to problem powinien sie nasilac wraz ze wzrostem predkosci, a na postoju w ogole nie powinien istniec.

Ja w kazdym razie mam puszke bez modyfikacji i nic mi gazu nie "[cenzura]".
Chodziło o gaśnięcie z dojazdem "na luzie" do skrzyżowania - przy ~80km/h i więcej silnik potrafi gasnąć. I to rozwiązanie temu w 100% zapobiega 8) Jakbym miał cyfraka, to wrzuciłbym jaką fotę poglądową.. :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » wt paź 04, 2005 8:02 pm

a masz olej w skrzyni?
rozumiem że masz automat
wykręć czujnik temp. zasysanego powietrza i sprawdź czy nie zasyfiony
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt paź 04, 2005 9:30 pm

misman pisze: Chodziło o gaśnięcie z dojazdem "na luzie" do skrzyżowania - przy ~80km/h i więcej silnik potrafi gasnąć. I to rozwiązanie temu w 100% zapobiega 8) Jakbym miał cyfraka, to wrzuciłbym jaką fotę poglądową.. :)21
Uzasadnij celowosc takiego stylu jazdy i krojenia bez potrzeby puszki.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 05, 2005 7:15 am

Może ja tępy jestem ale nadal nie rozumiem .
Dlaczego padnięta pompa miałaby dawać po dupie tylko na wolnych obrotach ? Przecież to jest pompa elektryczna i jej wydajność nie rośnie wraz ze wzrostem obrotów silnika . Że co ? Że niby jest przytarta ale tylko na wolnych obrotach ? A jak auto dostaje w piec to niby wtedy daje tyle paliwa ile trzeba ? Jeżeli miałoby to mieć związek z napięciem to powiedzmy przy 1500 obr/min włązczenie np. świateł i dmuchawy powinno spowodować zgaśnięcie auta .
Nie wierzę , oj nie wierzę .

:D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » śr paź 05, 2005 8:34 am

bo ty człowiek małej wiary jestes :lol: :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 05, 2005 8:38 am

Kasprol pisze:bo ty człowiek małej wiary jestes :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja nie dość , że tępy to jeszcze w ogóle niewierzący jestem .

:D :D :D

A może niewierzący bo tępy ? Kto by tam wiedział .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr paź 05, 2005 8:59 am

Stiopa pisze:Mo¿e ja têpy jestem ale nadal nie rozumiem .
Dlaczego padniêta pompa mia³aby dawaæ po dupie tylko na wolnych obrotach ? Przecie¿ to jest pompa elektryczna i jej wydajno¶æ nie ro¶nie wraz ze wzrostem obrotów silnika . ¯e co ? ¯e niby jest przytarta ale tylko na wolnych obrotach ? A jak auto dostaje w piec to niby wtedy daje tyle paliwa ile trzeba ? Je¿eli mia³oby to mieæ zwi±zek z napiêciem to powiedzmy przy 1500 obr/min w³±zczenie np. ¶wiate³ i dmuchawy powinno spowodowaæ zga¶niêcie auta .
Nie wierzê , oj nie wierzê .

:D :D
Chodzi o to ze na wzszych obrotach jak mu wypadnie pare cykli pracy z powodu zlego skladu mieszanki (pompa nie daje wystarczajacego cisnienia) to silnik moze poszarpac ale nie zgasnie. Na wolnych jak sie to samo stanie to juz nie bedzie mial na tyle momentu zeby dokrecic sie do nastepnego zaplonu.... nie ma to nic wspolnego z obrotami pompy

Wiara czyni cuda!

ps. jezeli cisnienie na listwie bedziasz mial ok. to radze profilaktycznie przeciszcic wtryski np. w nafcie
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » śr paź 05, 2005 12:14 pm

homikk pisze:a masz olej w skrzyni?
rozumiem że masz automat
wykręć czujnik temp. zasysanego powietrza i sprawdź czy nie zasyfiony

tak, mam automata. Olej w skrzyni nowy, wymieniony, czysty jak łza. Czujnik temeperatury ten w kolektorze ? Nie spie po nocach, studiuje anglojezyczna literature o jeepie wiec w ciagu dnia moge glupoty gadac albo trybic jak stary dizel z rana
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » śr paź 05, 2005 12:23 pm

Adam Lewandowski pisze:Panowie podstawa ciśnienie paliwa bo jak był jeżdżony do suchego to napewno ktoś skrucił żywot pomp paliwowej więc stawiał bym na pompę :x

czy rura ssaca w zbiorniku jest az tak gleboko przy dnie osadzona ze syf wciaga czy jest to spowodowane ogolnym zmetnieniem rdza resztek paliwa plywajacych przy dnie i dolewka rozciecza ? czy jakos to inaczej wyglada. Nie rozbieralem tego jeszcze przy jeepku ale wydaje mi sie ze trzeba temu jakos zaradzic. Skoro tak to pewnie czeka mnie rozbiorka i plukanie zbiornika.

Od czego mozna dopasowac filtr paliwa aby nie kupowac MOPARA ? Gosc za Championa zaspiewal mi 140 zl a MOPAR kosztuje w ASO 75 zl. tylko trzeba za nim czekac 7 dni. PARANOJA
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Erll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 1:43 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Erll » śr paź 05, 2005 12:32 pm

Erll pisze:Da sie do pompy dotrzec bez zdejmowania zbiornika ?
Zadna belka zawieszenia tego nie blokuje ?

moze mi ktos odpowiedziec na powyzsze ?
Erll
Jeep Cherokee XJ 4.0 1990 zagazowany !
NAVARA R-BLACK 2008
VW T4 2.4 D

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » śr paź 05, 2005 12:37 pm

Erll pisze:
Erll pisze:Da sie do pompy dotrzec bez zdejmowania zbiornika ?
Zadna belka zawieszenia tego nie blokuje ?

moze mi ktos odpowiedziec na powyzsze ?
Nie blokuje
http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... moving.htm
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr paź 05, 2005 2:30 pm

Wyjęcie pompy jest bajecznie proste . Obracasz pierścień blokujący i wyjmujesz pompę razem z całym ustrijstwem wskaźnika paliwa .
Nawet kanał nie jest potrzebny .
Pompa ciągnie paliwo z samego dna zbiornika bo tak jest zamocowana .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr paź 05, 2005 5:34 pm

Discotheque pisze:
misman pisze: Chodziło o gaśnięcie z dojazdem "na luzie" do skrzyżowania - przy ~80km/h i więcej silnik potrafi gasnąć. I to rozwiązanie temu w 100% zapobiega 8) Jakbym miał cyfraka, to wrzuciłbym jaką fotę poglądową.. :)21
Uzasadnij celowosc takiego stylu jazdy i krojenia bez potrzeby puszki.
:o Znaczy co ? W jakim celu odpuszczam gaz, dojeżdżając do skrzyżowania ? Ja Cię proszę...
Ad. 2 :
SOA#1: u mnie działa (od momentu modyfikacji), puszka została skrojona celowo, i było to działanie pożądane.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr paź 05, 2005 7:31 pm

misman pisze:
Discotheque pisze:
misman pisze: Chodziło o gaśnięcie z dojazdem "na luzie" do skrzyżowania - przy ~80km/h i więcej silnik potrafi gasnąć. I to rozwiązanie temu w 100% zapobiega 8) Jakbym miał cyfraka, to wrzuciłbym jaką fotę poglądową.. :)21
Uzasadnij celowosc takiego stylu jazdy i krojenia bez potrzeby puszki.
:o Znaczy co ? W jakim celu odpuszczam gaz, dojeżdżając do skrzyżowania ? Ja Cię proszę...
Ad. 2 :
SOA#1: u mnie działa (od momentu modyfikacji), puszka została skrojona celowo, i było to działanie pożądane.
Prosic mnie mozesz.
Napisales dojazdem "na luzie" do skrzyzowania przy ~80kmh

Zrozumialem ze dojezdzasz na N do skrzyzowania przy 80kmh.
Jezeli tak to lepiej zebym Cie nie spotkal na miescie bo bedziesz mial moj slad zderzaka z tylu na klapie :)21
Agresywny sie robie jak widze typow dojezdzajacych na luzie powolutku do skrzyzowania.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr paź 05, 2005 8:10 pm

Discotheque pisze:
Prosic mnie mozesz.
Napisales dojazdem "na luzie" do skrzyzowania przy ~80kmh

Zrozumialem ze dojezdzasz na N do skrzyzowania przy 80kmh.
Jezeli tak to lepiej zebym Cie nie spotkal na miescie bo bedziesz mial moj slad zderzaka z tylu na klapie :)21
Agresywny sie robie jak widze typow dojezdzajacych na luzie powolutku do skrzyzowania.
Źle zrozumiałeś, po bliższym przyjrzeniu się można dostrzec cudzysłów zamykający słowo 'na luzie' :D Remont zawsze możesz mi zafundować, nie ma sprawy :)21 A na agresję leszczy za kierownicą mam swoje metody 8)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr paź 05, 2005 10:29 pm

misman pisze:A na agresję leszczy za kierownicą mam swoje metody 8)
Na moja agresje nie ma metod :)21 Za to sa potem protokoly z miejsca zdarzenia. Mam ich juz mala kolekcje :)21
Niepotrzebnie uzyles w tym zdaniu slowa leszcz.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr paź 05, 2005 10:35 pm

Discotheque pisze:
Na moja agresje nie ma metod :)21 Za to sa potem protokoly z miejsca zdarzenia. Mam ich juz mala kolekcje :)21
Niepotrzebnie uzyles w tym zdaniu slowa leszcz.
Po mojej metodzie nie ma protokołów :)21
Przypuszczalnie podobnie zareagowałem na zdanie "prosić mnie możesz".
Pax. :)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr paź 05, 2005 11:49 pm

misman pisze:
Discotheque pisze:
Na moja agresje nie ma metod :)21 Za to sa potem protokoly z miejsca zdarzenia. Mam ich juz mala kolekcje :)21
Niepotrzebnie uzyles w tym zdaniu slowa leszcz.
Po mojej metodzie nie ma protokołów :)21
Przypuszczalnie podobnie zareagowałem na zdanie "prosić mnie możesz".
Pax. :)
A to z kolei bylo spowodowane "Ja Cię proszę... "

Ok mam kiepski dzien, jutro mi babe do szpitala zabieraja i czeka ja chyba powazna operacja a ja sam zostalem z 6 miesiecznym szkrabem :(

Co ja robilem w poprzednim wcieleniu ze teraz tak po dupie dostaje?
Musialem niezle narozrabiac.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości