stukot i wibracje przy ruszaniu

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » sob paź 22, 2005 9:59 pm

michals pisze:No wlasnie ale o co mam oprzec ta skrzynie? Zna ktios moze jakis dobry sposob na to ustrojstwo?
nie muszisz sicagac belki pod skrzynia tylko oslone reduktora !! a to niczym nie grozi..!!

skrzynia wisi na poduszce a poduszka na belce...!! belki nie ruszaj !!

no chyba ze we wrongu jest inaczej !!?? ale watpie w to !! oslona to 3 srubeczki !!

ja w XJ spokojnie sobie radze z przednim walem...bez sciagania !!

ale niech sie wranglerowcy jeszcze wypowiedza !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » ndz paź 23, 2005 2:33 am

We wranglu jest inaczej..oslona jednoczesnie trzyma skrzynie i zeby ja zdjac trzeba odkrecic 4 sruby trzymajace skrzynie a nastepnie 6 srub trzymajacych oslone do ramy. Tu masz fotke jak to wszytko podeprzec.
http://www.4x4xplor.com/images/SYE-CV/DSC08254.jpg
Wszystko powinno ci sie udac bez problemu....sam dzisiaj to robilem bo konczylem zakladanie SYE.
Si vis pacem para bellum.

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz paź 23, 2005 9:02 am

stebel pisze:We wranglu jest inaczej..oslona jednoczesnie trzyma skrzynie i zeby ja zdjac trzeba odkrecic 4 sruby trzymajace skrzynie a nastepnie 6 srub trzymajacych oslone do ramy. Tu masz fotke jak to wszytko podeprzec.
http://www.4x4xplor.com/images/SYE-CV/DSC08254.jpg
Wszystko powinno ci sie udac bez problemu....sam dzisiaj to robilem bo konczylem zakladanie SYE.
no i wszystko jasne ...!! :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » wt lis 08, 2005 9:33 pm

No dobra kolejna wskazowka. Za wal sie ponownie nie wzialem bo czasu nie znalazlem ale...

Dzis woze sie po miescie i cos mnie tknelo zeby 4wd zalaczyc i... stukot umilkl?

Moze to wam pomoze w rozwiazaniu tej zagadki?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » wt lis 08, 2005 9:49 pm

XJeep pisze:
stebel pisze: "control arms"( jak to sie po naszemu nazywa???)
wachacze !! :lol:
waHacze! Co koledze zza oceanu zle podpowiadasz :)
XJeep pisze:co do tylu to...
no tez o tym na poczatku myslalem !! bo mialem to samo !! zalozenie klinow uspokoilo wibracje do zera !!
kąty pracy walu wzgledem mostu i reduktora to wazna sprawa !!
No wlasnie - pozalozeniu klinow kat walu znacznie sie "ucywilizowal" - ale jak bedzie to sie okaze gdy wyjade z warsztatu.
Po dolozeniu klinow cybant zrobil sie za krotki i nie obejmuje mostu z resorem :)

Poza tym klin jeszcze dodal troche na wysokosci - a juz i tak jest (ciut) za wysoko.

Jak myslicie - wrzucenie na pake 100kg betonu na jakis czas troche ubije resory?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt lis 08, 2005 10:31 pm

pezet pisze:
XJeep pisze:
stebel pisze: "control arms"( jak to sie po naszemu nazywa???)
wachacze !! :lol:
waHacze! Co koledze zza oceanu zle podpowiadasz :)
upssss....:oops:
pezet pisze: (...) Po dolozeniu klinow cybant zrobil sie za krotki i nie obejmuje mostu z resorem :)
pasuja od lublina ale nie pamietam ktorej wersji !!

jaki dales ten klin...?? ile stopni ?? 1 cm na calej dlugosci ??

z tymi katami to trzeba bycMEGA uwaznym ...

tu masz troche stronek... oblukaj, przelicz sobie ze wzoru... :)21

kąty ...

geometria...

i znowu geometria ...

dobra animacja...

!!...KU PRZESTRODZE...!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość