MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob paź 22, 2005 9:59 pm
michals pisze:No wlasnie ale o co mam oprzec ta skrzynie? Zna ktios moze jakis dobry sposob na to ustrojstwo?
nie muszisz sicagac belki pod skrzynia tylko oslone reduktora

a to niczym nie grozi..
skrzynia wisi na poduszce a poduszka na belce...

belki nie ruszaj
no chyba ze we wrongu jest inaczej

?? ale watpie w to

oslona to 3 srubeczki
ja w XJ spokojnie sobie radze z przednim walem...bez sciagania
ale niech sie wranglerowcy jeszcze wypowiedza

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » ndz paź 23, 2005 2:33 am
We wranglu jest inaczej..oslona jednoczesnie trzyma skrzynie i zeby ja zdjac trzeba odkrecic 4 sruby trzymajace skrzynie a nastepnie 6 srub trzymajacych oslone do ramy. Tu masz fotke jak to wszytko podeprzec.
http://www.4x4xplor.com/images/SYE-CV/DSC08254.jpg
Wszystko powinno ci sie udac bez problemu....sam dzisiaj to robilem bo konczylem zakladanie SYE.
Si vis pacem para bellum.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz paź 23, 2005 9:02 am
stebel pisze:We wranglu jest inaczej..oslona jednoczesnie trzyma skrzynie i zeby ja zdjac trzeba odkrecic 4 sruby trzymajace skrzynie a nastepnie 6 srub trzymajacych oslone do ramy. Tu masz fotke jak to wszytko podeprzec.
http://www.4x4xplor.com/images/SYE-CV/DSC08254.jpg
Wszystko powinno ci sie udac bez problemu....sam dzisiaj to robilem bo konczylem zakladanie SYE.
no i wszystko jasne ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
michals
-

- Posty: 233
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: michals » wt lis 08, 2005 9:33 pm
No dobra kolejna wskazowka. Za wal sie ponownie nie wzialem bo czasu nie znalazlem ale...
Dzis woze sie po miescie i cos mnie tknelo zeby 4wd zalaczyc i... stukot umilkl?
Moze to wam pomoze w rozwiazaniu tej zagadki?
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"
Only at ...
Jeep.Org.PL
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » wt lis 08, 2005 9:49 pm
XJeep pisze:stebel pisze: "control arms"( jak to sie po naszemu nazywa???)
wachacze
waHacze! Co koledze zza oceanu zle podpowiadasz
XJeep pisze:co do tylu to...
no tez o tym na poczatku myslalem

bo mialem to samo

zalozenie klinow uspokoilo wibracje do zera

kąty pracy walu wzgledem mostu i reduktora to wazna sprawa

No wlasnie - pozalozeniu klinow kat walu znacznie sie "ucywilizowal" - ale jak bedzie to sie okaze gdy wyjade z warsztatu.
Po dolozeniu klinow cybant zrobil sie za krotki i nie obejmuje mostu z resorem
Poza tym klin jeszcze dodal troche na wysokosci - a juz i tak jest (ciut) za wysoko.
Jak myslicie - wrzucenie na pake 100kg betonu na jakis czas troche ubije resory?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt lis 08, 2005 10:31 pm
pezet pisze:XJeep pisze:stebel pisze: "control arms"( jak to sie po naszemu nazywa???)
wachacze
waHacze! Co koledze zza oceanu zle podpowiadasz

upssss....
pezet pisze:
(...) Po dolozeniu klinow cybant zrobil sie za krotki i nie obejmuje mostu z resorem

pasuja od lublina ale nie pamietam ktorej wersji
jaki dales ten klin...

ile stopni

1 cm na calej dlugosci
z tymi katami to trzeba byc
MEGA uwaznym ...
tu masz troche stronek... oblukaj, przelicz sobie ze wzoru...
kąty ...
geometria...
i znowu geometria ...
dobra animacja...
...KU PRZESTRODZE...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość