od czego jest szlifierka katowa ? a moze tak dorobic rame do Jeepa ?misman pisze: zatem taka operacja nie może zaisnieć
Przemyślenia przed lift'em
Moderator: Mroczny
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Skrzynie mam manual NVG-3550. Rozpedzic to nawet sie daje gorzej z zatrzymaniem....serio zima bede zakladal tarczowe hamulce na tyl bo teraz musze zostawiac troche wiecej mijesca przed soba.
Ciagle mam stara zebatke predkosciomierza i zgodnie z gpsem przeklamuke mi okolo 10 mil przy 60 milach na godzine.
Uklad kierowniczy to jakies $380 a wahacze regolowane( super flex czyli z takim wynalazkiem w miejscu gumowych tulei http://img301.imageshack.us/my.php?image=re37919wa.jpg ) ponizej $230 za pare- zalezy jaka sie ma znizke
Nie bede tu robil reklamy ale jak chcesz wiedziec gdzie kupowalem daj znac na priva.
Uklad kierowniczy mozna tez wzmocnic wymieniajac fabryczny tie rod( nie mam zielonego pojecia jak to sie po naszemu nazywa) na taki z ZJ
tu jest opisana taka wymiana: http://www.stu-offroad.com/steering/zjtie/tierod-1.htm
Ciagle mam stara zebatke predkosciomierza i zgodnie z gpsem przeklamuke mi okolo 10 mil przy 60 milach na godzine.
Uklad kierowniczy to jakies $380 a wahacze regolowane( super flex czyli z takim wynalazkiem w miejscu gumowych tulei http://img301.imageshack.us/my.php?image=re37919wa.jpg ) ponizej $230 za pare- zalezy jaka sie ma znizke

Nie bede tu robil reklamy ale jak chcesz wiedziec gdzie kupowalem daj znac na priva.
Uklad kierowniczy mozna tez wzmocnic wymieniajac fabryczny tie rod( nie mam zielonego pojecia jak to sie po naszemu nazywa) na taki z ZJ
tu jest opisana taka wymiana: http://www.stu-offroad.com/steering/zjtie/tierod-1.htm
Si vis pacem para bellum.
No wlsanie - wielkosc opony decyduje o wysokosci mostu nad podlozem, a nie o odleglosci miedzy srodkiem osi i blotnikiem.intruz pisze:gume niestety nieee...
Zawsze sie zastanawiam - dlaczego podajac wysokosc zawieszenia jest dopisek "dla opon o rozmiarze...."
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- stebel
- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
- Kontaktowanie:
Jedyne co moze pasc to drag link( tez nie wiem jak sie po naszemu ta czesc nazywa
) i dlatego najlepszym rozwiazaniem sa zestway w stylu currie heavy duty ktore wzmacniaja calosc a nie tylko jeden ze slabych punktow. ( a takie sa efekty jazdy z fabrycznymi czesciami http://img105.imageshack.us/my.php?image=ster2js.jpg ) Niestety przy wiekszych kolach predzej czy pozniej padnie sterowanie niezaleznie czy sie wzmocni pozostale czesci czy nie. W takim przypadku z pomoca przychodza bardziej wytrzymale przekladnie z durango lub dakoty.

Si vis pacem para bellum.
Re: Przemyślenia przed lift'em
Ooo, w tle przedszkole przy ulicy Przemysłowej..Boom pisze:Przyszedł czas aby pomysleć o "lifcie" mojego jeep'ka. Nic wielkiego, bo myślę o 2"
Zmieniłem ostatnio opony na BFG AT 235/75R15 i dokonałem pomiaru, którego wynik juz na oko był widoczny. Po opróżnieniu kufra (na zdjęciu jeszcze ze starymi oponami w środku) zmierzyłem odległość od krawędzi błotnika do wysokości opony.
Oto wyniki:
Przód - 8 cm
Tył - 12 cm
Czy u Was też jest jakaś róznica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość