MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:09 pm
techmark pisze:Bartku 12,5 do setki to

porażka

peep robi poniżej 10
A spory Pojara czy XJ to następna porażka w stylu:
"poradźcie blondynka czy brunetka

"
4.0 ponizej 10???

ja rozumiem ze kochamy jeepy ale bez przesady
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw lis 17, 2005 12:15 pm
Moj setke robi w 8-9 s, ale to manual...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:17 pm
hahaha czym to wyliczyles??? hahaha stoperem?
troche powagi bo te forum czyta duzo ludzi!!!!
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » czw lis 17, 2005 12:19 pm
nieee- liczylem w duchu

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:20 pm
to i tak dosc skromny wynik hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 12:31 pm
danielpoz pisze:techmark pisze:Bartku 12,5 do setki to

porażka

peep robi poniżej 10
A spory Pojara czy XJ to następna porażka w stylu:
"poradźcie blondynka czy brunetka

"
4.0 ponizej 10???

ja rozumiem ze kochamy jeepy ale bez przesady
A Twoim zdaniem ile

Widziałeś dane fabryczne wersji HO

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:34 pm
10.2 w manualu gdy jest NOWY!!!! to dane fabryczne wiec w realu nie bedzie tak rozowo znajac amarykanskie auta zawsze im brakuje mocy do seri-zreszta wielu samochodom brakuje
czyli ZJ ma 9???? bo jestem szybszy od XJ z ktorymi sie scigalem-mowa o automatach
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 12:37 pm
No cóż... nie mam zamiaru się spierać bo racja jest jak dziura w dupie... każdy ma swoją.
A to że auto nowe ma lepsze osiągi a starsze - gorsze to mit jak cholera ale za długo aby tłumaczyć.
Wierzcie mi: za długo w tuningu plaskaczy siedziałem żeby takie bajki mi opowiadać

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:38 pm
ja siedzialem i siedze i troche sie nascigalem na te cwiartki
a i sporo wynikow z hamowni widzialem jak i tez smutne moiny wlascicieli hahahaah a malo byc tak pieknie..... a tu brakuje nawet do seri hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 12:45 pm
danielpoz pisze:ja siedzialem i siedze i troche sie nascigalem na te cwiartki
a i sporo wynikow z hamowni widzialem jak i tez smutne moiny wlascicieli hahahaah a malo byc tak pieknie..... a tu brakuje nawet do seri hahaha
Trzeba się znać na tym co się robi bo inaczej jest właśnie smutek na hamowni
Mój XJ na wiosnę będzie miał ok.230 kucy niewielkimi zmianami... przebieg mocy i momentu również będzie korzystny tak że... na wiosnę zapraszam do pomiarów czasów (nie żebym się chciał ścigać XJ - nie po to jest)

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 17, 2005 12:50 pm
masz manuala? hamowales auto?
podaj mi dokladne dane auta wrzuce w car test-wiem ze to teoria ale zobaczymy tak mniej wiecej co z tego moze byc
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 1:01 pm
Nie ma tak lekko - mam automat bo tak chciałem. XJ służy mi do zabawy w terenie ale znam gościa który przeprowadził parę zmian w 4.0 ZJ i uzyskał 247 KM na hamowni silnikowej
Mam zamiar zabrać się do tego w przyszłym roku.

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
SiMarco
-

- Posty: 158
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
- Lokalizacja: jeep.org.pl
Post
autor: SiMarco » czw lis 17, 2005 1:23 pm
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
waltz
-

- Posty: 191
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: waltz » czw lis 17, 2005 2:11 pm
No panowie, czas do setki to zdecydowanie istotny parametr w samochodzie terenowym

-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw lis 17, 2005 2:21 pm
Dla jeepnietych zdaje sie najwazniejszy. Tunerzy, hehe...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw lis 17, 2005 2:21 pm
Stiopa
XJ Sport '93
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 2:25 pm
Nie czas do setki ale moc jest przydatna i pokazałem to niektórym nieraz. W niektórych sytuacjach np. pod stromą górkę gdzie nie ma miejsca na "rozbieg"
XJ "katapultuje się" szybciutko i daje radę podczas gdy słabe autka niestety nie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw lis 17, 2005 2:36 pm
A w innych sytuacjach szyba wylata, albo po nierozwaznym skoku przednie wahacze sie rozjezdzaja

-
Adamek
-

- Posty: 10997
- Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
- Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside
Post
autor: Adamek » czw lis 17, 2005 2:41 pm
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw lis 17, 2005 2:44 pm
Bylem swiadkiem i tego i tego. XJ jest fajny, daje rade, ale szybka, oesowa jazda predzej czy pozniej go wykonczy.
Uwazam, ze to jednak nie jest auto do ciezkiego terenu, po prostu szkoda...
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » czw lis 17, 2005 2:45 pm
Misiek Bielsko pisze:A w innych sytuacjach szyba wylata, albo po nierozwaznym skoku przednie wahacze sie rozjezdzaja

Ale z układem kierowniczym nie ma problemów jak w niektórych Kozach w Rumunii

Ostatnio zmieniony czw lis 17, 2005 3:10 pm przez
SławekXJ, łącznie zmieniany 1 raz.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw lis 17, 2005 2:51 pm
Misiek Bielsko pisze:A w innych sytuacjach szyba wylata, albo po nierozwaznym skoku przednie wahacze sie rozjezdzaja

Wachacze sie rozjezdzaja?! W XJ? Jak to niby one sie "rozjechac potrafia" ?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw lis 17, 2005 3:14 pm
Wygladalo to tak, ze przednie kola odjechaly do tylu, wbijajac sie w blotniki. Rozjechaly to moze niezbyt trafne okreslenia, ale na pewno albo sie pogiely, albo wyrwaly z mocowan - swiadkow bylo wielu - Mutt 2005 ostatni OS przy zemscie Szarego.
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » czw lis 17, 2005 3:15 pm
techmark pisze:Misiek Bielsko pisze:A w innych sytuacjach szyba wylata, albo po nierozwaznym skoku przednie wahacze sie rozjezdzaja

Ale z układem kierowniczym nie ma problemów jak w niektórych Kozach w Rumunii

W seryjnych kozach tez nie ma - u mnie jest daleko od serii i choroby wieku dzieciecego musialy kiedys wyjsc. Zreszta juz opanowane

-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw lis 17, 2005 4:16 pm
Misiek Bielsko pisze:Wygladalo to tak, ze przednie kola odjechaly do tylu, wbijajac sie w blotniki. Rozjechaly to moze niezbyt trafne okreslenia, ale na pewno albo sie pogiely, albo wyrwaly z mocowan - swiadkow bylo wielu - Mutt 2005 ostatni OS przy zemscie Szarego.
A to teraz rozumiem - wachacze/blaszanki sie wygiely

To musial niezle zaryc przodem

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości