Modyfikacja Jeepa WJ 4.0

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw gru 08, 2005 12:18 am

Pisza tu, ze jak zwiekszysz kompresje i dobrze obrobisz glowice to moze z 15 hp przybedzie. Ale czy bedziesz mial 195 czy 210 to pewnie tego nie odczujesz, moze jedynie przy pedale wcisnietym do podlogi, zadaj sobie pytanie - jak czesto wciskam pedal do podlogi? Zaczekaj. Niedlugo moze bedziesz spawac / wymieniac kolektor wydechowy, to sobie wtedy zalozysz ciensza uszczelke pod glowice i zbierzesz troszke materialu. A jak juz Ci sie uda to czekam na rezultaty i rozpiske kosztow :)2
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw gru 08, 2005 5:52 pm

on ma nowy typ kolektora wiec nie bedzie spawal-chyba :wink:

ciekawe ile zapasu maja popychacze bo jesli mocno przytnie to i nowe laski musi zapodac albo z zaworow troche zebrac
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw gru 08, 2005 6:32 pm

Dobre pytanie z tymi popychaczami. One chyba mają hydrauliczne kasowanie, więc może nie być źle i zapas może być spory. W najgorszym wypadku chyba możnaby jakoś je skrócić, nie?
Jak narazie autko jest naprawdę w perfekcyjnym stanie, więc raczej sprawy takie jak wymiany kolektorów się nie zapowiadają zbyt prędko. Myślałem właśnie głównie o tym stopniu sprężania, ale chyba macie rację, że efekt nie zrównoważy kosztów. Po prostu kurcze Szeroki jest zdecydowanie zbyt ociężały przy przyspieszaniu i mnie to strasznie wkurza. :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Greg_pl
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Greg_pl » czw gru 08, 2005 8:21 pm

Aa, teraz widze w podpisie - chcesz dwulatka juz rozbierac?! To podchodzi pod pedofilie :)21
1992 Jeep Cherokee Limited
Obrazek

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw gru 08, 2005 8:25 pm

Fakt, pod tym względem jestem pedofilem- mam ochotę się z nim troszkę pozabawiać ;)
Nie no, tak serio to po prostu troszkę mnie ciśnie po sumieniu, że to 4.0 a nie 4.7 i to jest to Special Edition, czyli żadna rewelka, dlatego chcę go trochę usprawnić. Może to fanaberie, ale od zawsze lubiłem wszystko tak poprawiać i mi to zostało :) Dlatego pytam, czy ktoś zwiększał sprężanie i jakie to dało efekty, bo to najprostsze, najtańsze i chyba dość efektywne. A nie czarujmy się- dla 2 ton 195 kucyków to po prostu mało!
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » czw gru 08, 2005 8:30 pm

moze zamiast zabawiac sie z silnikiem zmien przelozenie? Bedziesz mial lepsze kopyto kosztem predkosci maksymalnej...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw gru 08, 2005 8:33 pm

Też nad tym kombinowałem. Przyznam się do czegoś otwarcie- te modyfikacje nie są aż tak bardzo potrzebne, bo auto mimo że mulowate jeździ nieżle, ale ja po prostu nie mogę przeżyć, że 4 LITRY dają tylko tyle :)
A co sądzisz o innym moim pomyśle jakim jest wstawienie vari-lok'a na tył?
Czy w ogóle vari-lok wpasuje się do mostu RBI? Bo z tego co wiem, seryjnie szedł do RBA, a ja mam właśnie stalowy...
Ostatnio zmieniony czw gru 08, 2005 10:30 pm przez mendelmax, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw gru 08, 2005 8:57 pm

W ogóle czy ktoś się orientuje gdzie można by poszukać jakichś blokad do osi w przyzwoitych cenach?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości