
Modyfikacja Jeepa WJ 4.0
Moderator: Mroczny
Pisza tu, ze jak zwiekszysz kompresje i dobrze obrobisz glowice to moze z 15 hp przybedzie. Ale czy bedziesz mial 195 czy 210 to pewnie tego nie odczujesz, moze jedynie przy pedale wcisnietym do podlogi, zadaj sobie pytanie - jak czesto wciskam pedal do podlogi? Zaczekaj. Niedlugo moze bedziesz spawac / wymieniac kolektor wydechowy, to sobie wtedy zalozysz ciensza uszczelke pod glowice i zbierzesz troszke materialu. A jak juz Ci sie uda to czekam na rezultaty i rozpiske kosztow 

1992 Jeep Cherokee Limited


Dobre pytanie z tymi popychaczami. One chyba mają hydrauliczne kasowanie, więc może nie być źle i zapas może być spory. W najgorszym wypadku chyba możnaby jakoś je skrócić, nie?
Jak narazie autko jest naprawdę w perfekcyjnym stanie, więc raczej sprawy takie jak wymiany kolektorów się nie zapowiadają zbyt prędko. Myślałem właśnie głównie o tym stopniu sprężania, ale chyba macie rację, że efekt nie zrównoważy kosztów. Po prostu kurcze Szeroki jest zdecydowanie zbyt ociężały przy przyspieszaniu i mnie to strasznie wkurza.
Jak narazie autko jest naprawdę w perfekcyjnym stanie, więc raczej sprawy takie jak wymiany kolektorów się nie zapowiadają zbyt prędko. Myślałem właśnie głównie o tym stopniu sprężania, ale chyba macie rację, że efekt nie zrównoważy kosztów. Po prostu kurcze Szeroki jest zdecydowanie zbyt ociężały przy przyspieszaniu i mnie to strasznie wkurza.

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Fakt, pod tym względem jestem pedofilem- mam ochotę się z nim troszkę pozabawiać 
Nie no, tak serio to po prostu troszkę mnie ciśnie po sumieniu, że to 4.0 a nie 4.7 i to jest to Special Edition, czyli żadna rewelka, dlatego chcę go trochę usprawnić. Może to fanaberie, ale od zawsze lubiłem wszystko tak poprawiać i mi to zostało
Dlatego pytam, czy ktoś zwiększał sprężanie i jakie to dało efekty, bo to najprostsze, najtańsze i chyba dość efektywne. A nie czarujmy się- dla 2 ton 195 kucyków to po prostu mało!

Nie no, tak serio to po prostu troszkę mnie ciśnie po sumieniu, że to 4.0 a nie 4.7 i to jest to Special Edition, czyli żadna rewelka, dlatego chcę go trochę usprawnić. Może to fanaberie, ale od zawsze lubiłem wszystko tak poprawiać i mi to zostało

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Też nad tym kombinowałem. Przyznam się do czegoś otwarcie- te modyfikacje nie są aż tak bardzo potrzebne, bo auto mimo że mulowate jeździ nieżle, ale ja po prostu nie mogę przeżyć, że 4 LITRY dają tylko tyle 
A co sądzisz o innym moim pomyśle jakim jest wstawienie vari-lok'a na tył?
Czy w ogóle vari-lok wpasuje się do mostu RBI? Bo z tego co wiem, seryjnie szedł do RBA, a ja mam właśnie stalowy...

A co sądzisz o innym moim pomyśle jakim jest wstawienie vari-lok'a na tył?
Czy w ogóle vari-lok wpasuje się do mostu RBI? Bo z tego co wiem, seryjnie szedł do RBA, a ja mam właśnie stalowy...
Ostatnio zmieniony czw gru 08, 2005 10:30 pm przez mendelmax, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości