Jeep Wrangler 4.0 - wysokie spalanie...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » wt gru 06, 2005 7:02 pm

PATRIK , mówie to z całą stanowczościa ! Lecz się :-D
spisujesz ile paliwa kupiles od nowości ??????????????
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » wt gru 06, 2005 11:38 pm

BoMBowiec pisze:Wiec prosze bez glupiego gadania :wink:
wlasnie !!!

moze Ci pali wiecej, bos pedal gazu wtreszcie znalazl ;-)

ps. jak Twoj bierze 15, to moj 7,5... ej, niech bedzie 7/100km... a co!!!
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr gru 07, 2005 9:48 am

SiMarco pisze:Panowie, kolejna dłuuuga dyskusja na temat spalania? Komu ile? I zaraz się zaczną znowu kłótnie, że jeden bredzi a drugiego nie przekonasz.
Dajcie spokój.

Na temat z pierwszego postu proszę. Co się mogło zdupczyć, że zaczął palić o 5 litrów więcej?
:)2 :)2 :)2 :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
patriik
Posty: 452
Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: patriik » śr gru 07, 2005 10:00 am

Ja nie wiem jak tam u kolegi ale po wyczyszczeniu filtra powietrza, przepustnicy (coby się domykała) oraz matt sensora (styki) zaczął mi trochę mniej palić. Może to coś z tego? Może ten matt sensor padł?
:roll:
Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)
;-)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40596
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr gru 07, 2005 10:34 am

moje auto znacznie mniej pali odkąd zmieniłem stację benzynową - w sumie tani środek :lol:

Awatar użytkownika
BoMBowiec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 1:27 am
Lokalizacja: Małopolska
Kontaktowanie:

Post autor: BoMBowiec » czw gru 08, 2005 2:22 pm

Nie prosilem o komentowanie mojego zuzycia paliwa tylko o pomoc w rozwiazaniu problemu. Zuzycie zalezy od stylu jazdy i warunkow jazdy. Moje miasto i okolica to nie wielka metropolia i godziny spedzone w korkach np. . Przy tzw. ekonomicznym stylu jazdy bylo jakie bylo. Stylu jazdy nikt nie zmienil, zuzycie poszlo znaczaco do gory (30-35%), stad wzial sie problem, czemu tak sie stalo...

Filtr powietrza odkad mam ten woz to K&N regularnie czyszczony.
Opony mam 31x10.5, ale to nie zmiana na te opony byla powodem odnotowania duzooo wiekszego zuzycia. Stalo sie to pozniej, niezaleznie od jakichkolwiek zmian.

Mnie sie wydaje ze problem jest gdzies po stronie elektroniki i ktorys czujnikow, lub elektroniki gazowej, tylko gdzie? No i skad takie kody bledow i jak zresetowac komputer i gdzie jest ten czujnik matt sensor?
Maciej Mikler - Van Klub Polska - http://www.van-club.com

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » czw gru 08, 2005 2:38 pm

BoMBowiec pisze:Mnie sie wydaje ze problem jest gdzies po stronie elektroniki i ktorys czujnikow, lub elektroniki gazowej, tylko gdzie? No i skad takie kody bledow i jak zresetowac komputer i gdzie jest ten czujnik matt sensor?
odlacz aku na jakies 20 minut, a potem przeprowadz re-learn procedure. Opisana jest w necie wielokrrotnie..a i chyba newt w FAQ.

Kody bledow biora sie z sygnalow, jesli kody so bez sensu to moze trzeba by obadac czunjiki, ktore moga te kody generowac. Moze by tez tak, ze kody sa gupie bo komp zalapal sie na alzheimera i tu niestety kicha..jak komp swiruje to ... wiesz sam co..
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
postrach
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
Lokalizacja: Warszawka

Post autor: postrach » czw gru 08, 2005 3:06 pm

Ja ze dwa tygodnie temu sam taki temat założyłem, ale dziś jak czytałem te posty to mało z krzesła nie spadłem, niezła polewka :)20
XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"

_klon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pt gru 09, 2005 12:36 am

Post autor: _klon » pt gru 09, 2005 1:16 am

BoMBowiec pisze:Zuzycie zalezy od stylu jazdy i warunkow jazdy.
oraz do tego czy wlasciciel auta jest fantasta czy nie ;-)

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » pt gru 09, 2005 8:15 am

Patrząc na te kody to ja bym zaczął od wymiany czyjnika temperatury, który podaje informacje do PCM. Jezeli on przekłamuje i podaje informacje o niedogrzanym silniku wtedy dawka paliwa wzrasta.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

Post autor: vladimir » sob gru 17, 2005 5:06 pm

Wracam do tego tematu bo zawsze mnie irytowało płakanie nad ćwiartką benzyny jak sie juz kupiło 4.0l ale niech tam ...

wczoraj mi sie nie spieszyło i jak migneła rezerwa zatankowałem w orlenie 10l wyskoczyłem na trase z Łodzi i po 98 km wlałem w statoil kolejne 10 l załatwiłem co miałem i wróciłem jak migneła kontrolka było 127km.
Czyli 225km-20l, jazda 90-100 bez gazowania b. ekonomicznie!!! 1500-1800 obr.
razem 8.88l/100 a był deszcz a z powrotem na dachu 10 cm sniegu i -2
Może cos mi sie popsuło
:)21
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pn gru 19, 2005 9:13 am

vladimir pisze:Wracam do tego tematu bo zawsze mnie irytowało płakanie nad ćwiartką benzyny jak sie juz kupiło 4.0l ale niech tam ...

wczoraj mi sie nie spieszyło i jak migneła rezerwa zatankowałem w orlenie 10l wyskoczyłem na trase z Łodzi i po 98 km wlałem w statoil kolejne 10 l załatwiłem co miałem i wróciłem jak migneła kontrolka było 127km.
Czyli 225km-20l, jazda 90-100 bez gazowania b. ekonomicznie!!! 1500-1800 obr.
razem 8.88l/100 a był deszcz a z powrotem na dachu 10 cm sniegu i -2
Może cos mi sie popsuło
:)21
EEEE... tam -> przecież to niemożliwe :wink:

:)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
reso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: reso » wt gru 20, 2005 12:14 am

może jechałeś 50km/h na ostatnim biegu z gorki :)21

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Re: Jeep Wrangler 4.0 - wysokie spalanie...

Post autor: JONY B » wt gru 20, 2005 8:04 pm

BoMBowiec pisze:Jeep Wrangler YJ 1994r. Silnik 4.0
Instalacja gazowa - sekwencja KME Diego
Check Engine sie nie pali.

Auto od pewnego czasu wykazuje nadmierne zuzycie gazu, ale i takze benzyny. Przy normalnej jezdzie spala ponad 20 litrow LPG i okolo 17litrow benzyny na 100km. Wczesniej bylo to o jakies 5 litrow mniej...

Z kluczykowania dostaje:
22 - Coolant temperature sensor or circuit (o co biega???)
33 - Air conditioning clutch relay (chociaz nie mam klimy???)
Zadnych kodow sondy lambda.

Tak w ogole auto zachowuje sie normalnie czy zimne czy cieple, w kazdym zakresie obrotow. Zadnych dziwnych zachowan.

Co jest?
to paliwo drozeje..... a nie wiecej pali..... :P

17lbenzyny to ...........hm......malo..........hm...a..... nic nie powiem... bo sie znowu poobrazaja..... :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości