MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
bartosiak

- Posty: 2137
- Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: bartosiak » wt gru 06, 2005 7:02 pm
PATRIK , mówie to z całą stanowczościa ! Lecz się
spisujesz ile paliwa kupiles od nowości

????????????
Michał Bartosiak
-
dj_wojtecki
-

- Posty: 260
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
- Lokalizacja: S_Kepa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dj_wojtecki » wt gru 06, 2005 11:38 pm
BoMBowiec pisze:Wiec prosze bez glupiego gadania
wlasnie

!
moze Ci pali wiecej, bos pedal gazu wtreszcie znalazl
ps. jak Twoj bierze 15, to moj 7,5... ej, niech bedzie 7/100km... a co!!!
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr gru 07, 2005 9:48 am
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
patriik

- Posty: 452
- Rejestracja: czw maja 05, 2005 8:09 am
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: patriik » śr gru 07, 2005 10:00 am
Ja nie wiem jak tam u kolegi ale po wyczyszczeniu filtra powietrza, przepustnicy (coby się domykała) oraz matt sensora (styki) zaczął mi trochę mniej palić. Może to coś z tego? Może ten matt sensor padł?

Szukam, szukam.... może patrolka a może pajero (czytaj: onanistę)

-
Mroczny
-

- Posty: 40596
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr gru 07, 2005 10:34 am
moje auto znacznie mniej pali odkąd zmieniłem stację benzynową - w sumie tani środek

-
BoMBowiec
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 1:27 am
- Lokalizacja: Małopolska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BoMBowiec » czw gru 08, 2005 2:22 pm
Nie prosilem o komentowanie mojego zuzycia paliwa tylko o pomoc w rozwiazaniu problemu. Zuzycie zalezy od stylu jazdy i warunkow jazdy. Moje miasto i okolica to nie wielka metropolia i godziny spedzone w korkach np. . Przy tzw. ekonomicznym stylu jazdy bylo jakie bylo. Stylu jazdy nikt nie zmienil, zuzycie poszlo znaczaco do gory (30-35%), stad wzial sie problem, czemu tak sie stalo...
Filtr powietrza odkad mam ten woz to K&N regularnie czyszczony.
Opony mam 31x10.5, ale to nie zmiana na te opony byla powodem odnotowania duzooo wiekszego zuzycia. Stalo sie to pozniej, niezaleznie od jakichkolwiek zmian.
Mnie sie wydaje ze problem jest gdzies po stronie elektroniki i ktorys czujnikow, lub elektroniki gazowej, tylko gdzie? No i skad takie kody bledow i jak zresetowac komputer i gdzie jest ten czujnik matt sensor?
-
solt

- Posty: 481
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
- Lokalizacja: wracaja Litwini?
Post
autor: solt » czw gru 08, 2005 2:38 pm
BoMBowiec pisze:Mnie sie wydaje ze problem jest gdzies po stronie elektroniki i ktorys czujnikow, lub elektroniki gazowej, tylko gdzie? No i skad takie kody bledow i jak zresetowac komputer i gdzie jest ten czujnik matt sensor?
odlacz aku na jakies 20 minut, a potem przeprowadz re-learn procedure. Opisana jest w necie wielokrrotnie..a i chyba newt w FAQ.
Kody bledow biora sie z sygnalow, jesli kody so bez sensu to moze trzeba by obadac czunjiki, ktore moga te kody generowac. Moze by tez tak, ze kody sa gupie bo komp zalapal sie na alzheimera i tu niestety kicha..jak komp swiruje to ... wiesz sam co..
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie

-
postrach
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:23 pm
- Lokalizacja: Warszawka
Post
autor: postrach » czw gru 08, 2005 3:06 pm
Ja ze dwa tygodnie temu sam taki temat założyłem, ale dziś jak czytałem te posty to mało z krzesła nie spadłem, niezła polewka

XJ Ltd. 4.0 HI lift 3"
-
_klon
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 12:36 am
Post
autor: _klon » pt gru 09, 2005 1:16 am
BoMBowiec pisze:Zuzycie zalezy od stylu jazdy i warunkow jazdy.
oraz do tego czy wlasciciel auta jest fantasta czy nie

-
SiwyJeep
-

- Posty: 133
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: SiwyJeep » pt gru 09, 2005 8:15 am
Patrząc na te kody to ja bym zaczął od wymiany czyjnika temperatury, który podaje informacje do PCM. Jezeli on przekłamuje i podaje informacje o niedogrzanym silniku wtedy dawka paliwa wzrasta.
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413
-
vladimir
-

- Posty: 122
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
- Lokalizacja: centre,lodz i okolice
Post
autor: vladimir » sob gru 17, 2005 5:06 pm
Wracam do tego tematu bo zawsze mnie irytowało płakanie nad ćwiartką benzyny jak sie juz kupiło 4.0l ale niech tam ...
wczoraj mi sie nie spieszyło i jak migneła rezerwa zatankowałem w orlenie 10l wyskoczyłem na trase z Łodzi i po 98 km wlałem w statoil kolejne 10 l załatwiłem co miałem i wróciłem jak migneła kontrolka było 127km.
Czyli 225km-20l, jazda 90-100 bez gazowania b. ekonomicznie!!! 1500-1800 obr.
razem 8.88l/100 a był deszcz a z powrotem na dachu 10 cm sniegu i -2
Może cos mi sie popsuło

XJ90 ltd 4.0
Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pn gru 19, 2005 9:13 am
vladimir pisze:Wracam do tego tematu bo zawsze mnie irytowało płakanie nad ćwiartką benzyny jak sie juz kupiło 4.0l ale niech tam ...
wczoraj mi sie nie spieszyło i jak migneła rezerwa zatankowałem w orlenie 10l wyskoczyłem na trase z Łodzi i po 98 km wlałem w statoil kolejne 10 l załatwiłem co miałem i wróciłem jak migneła kontrolka było 127km.
Czyli 225km-20l, jazda 90-100 bez gazowania b. ekonomicznie!!! 1500-1800 obr.
razem 8.88l/100 a był deszcz a z powrotem na dachu 10 cm sniegu i -2
Może cos mi sie popsuło

EEEE... tam -> przecież to niemożliwe

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
reso
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: pn gru 20, 2004 12:43 pm
- Lokalizacja: GLIWICE
Post
autor: reso » wt gru 20, 2005 12:14 am
może jechałeś 50km/h na ostatnim biegu z gorki

-
JONY B

- Posty: 577
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm
Post
autor: JONY B » wt gru 20, 2005 8:04 pm
BoMBowiec pisze:Jeep Wrangler YJ 1994r. Silnik 4.0
Instalacja gazowa - sekwencja KME Diego
Check Engine sie nie pali.
Auto od pewnego czasu wykazuje nadmierne zuzycie gazu, ale i takze benzyny. Przy normalnej jezdzie spala ponad 20 litrow LPG i okolo 17litrow benzyny na 100km. Wczesniej bylo to o jakies 5 litrow mniej...
Z kluczykowania dostaje:
22 - Coolant temperature sensor or circuit (o co biega???)
33 - Air conditioning clutch relay (chociaz nie mam klimy???)
Zadnych kodow sondy lambda.
Tak w ogole auto zachowuje sie normalnie czy zimne czy cieple, w kazdym zakresie obrotow. Zadnych dziwnych zachowan.
Co jest?
to paliwo drozeje..... a nie wiecej pali.....
17lbenzyny to ...........hm......malo..........hm...a..... nic nie powiem... bo sie znowu poobrazaja.....

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości