niby banalne, ale ...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » śr gru 21, 2005 6:34 pm

mendelmax pisze:Prawdę mówiąc nie do końca rozumiem twój tok myślenia...
nie rozumiem czego nie rozumiesz :o

mendelmax pisze:Nie chcę się przypieprzać, ale czy nie przypadkiem 4x2 zamiast 2x4 ?? Z tego co wiem pierwsze= ilość kół, drugie- ilość napędzanych
Twoja wypowiedź sugeruje dbałość o szczegóły, więc przedstawiłem faktyczną ilość napędzanych kół w stosunku do posiadanej,
przyjmując LSD jako 70%.
W moście bez blokady i mechanizmu typu LSD napędzane jest tylko jedno koło pomimo że są dwa :)21
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr gru 21, 2005 6:39 pm

A, oki, już łapię :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » czw gru 22, 2005 6:39 am

LAREDO pisze:Czy tiry też mają reduktory ??
mają ale działają troche inaczej.. tzn dokładnie na odwrót, to się retarder nazywa.. zmienia prędkość obrotową wału tak aby silnik wolniej się kręcił. Momentu obrotowego w takiej ciężarówce jest dosyć więc nie trzeba go zwiększać a dla oszczędności paliwa na trasie zmniejsza się go.. ot co ;)
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw gru 22, 2005 1:12 pm

Śmietnik już jakiś czas jeździ ale bagażnika przemytniczego nie zrobiłem .
A co ja sobie będę głowę kontrabandą zawracał . I tak dość u nas kombinatorów wokoło - a i konkurencja ostra .

:)21 :)21
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » czw gru 22, 2005 2:04 pm

sheriff pisze:
LAREDO pisze:Czy tiry też mają reduktory ??
mają ale działają troche inaczej.. tzn dokładnie na odwrót, to się retarder nazywa.. zmienia prędkość obrotową wału tak aby silnik wolniej się kręcił. Momentu obrotowego w takiej ciężarówce jest dosyć więc nie trzeba go zwiększać a dla oszczędności paliwa na trasie zmniejsza się go.. ot co ;)
dżisasss..... :)24 .....Retarder to jest urządzenie hamujące, tu sobie poczytaj:
http://www.voith.pl/index.php?ReadFile= ... p&%20Poz=1
zdrówka :D
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw gru 22, 2005 7:49 pm

Nie jestem zbyt obcykany w tematyce tirów, ale chyba półbiegi możnaby określić mianem reduktora. Bo klasycznie rozumianej drugiej skrzynki z biegami o ogromnych różnicach przełożeń nie mają napewno :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
sheriff
 
 
Posty: 267
Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: sheriff » pt gru 23, 2005 7:03 am

zu-tec pisze: dżisasss..... :)24 .....Retarder to jest urządzenie hamujące, tu sobie poczytaj:
http://www.voith.pl/index.php?ReadFile= ... p&%20Poz=1
zdrówka :D
sorki.. zwracam honorek ;).. to jak to sie k.. mać nazywało :)26
Dodge RAM 3500 5.9 Cummins ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość