MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » śr gru 21, 2005 6:34 pm
mendelmax pisze:Prawdę mówiąc nie do końca rozumiem twój tok myślenia...
nie rozumiem czego nie rozumiesz
mendelmax pisze:Nie chcę się przypieprzać, ale czy nie przypadkiem 4x2 zamiast 2x4
Z tego co wiem pierwsze= ilość kół, drugie- ilość napędzanych
Twoja wypowiedź sugeruje dbałość o szczegóły, więc przedstawiłem faktyczną ilość napędzanych kół w stosunku do posiadanej,
przyjmując LSD jako 70%.
W moście bez blokady i mechanizmu typu LSD
napędzane jest tylko jedno koło pomimo że są dwa 
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr gru 21, 2005 6:39 pm
A, oki, już łapię

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » czw gru 22, 2005 6:39 am
LAREDO pisze:Czy tiry też mają reduktory
mają ale działają troche inaczej.. tzn dokładnie na odwrót, to się retarder nazywa.. zmienia prędkość obrotową wału tak aby silnik wolniej się kręcił. Momentu obrotowego w takiej ciężarówce jest dosyć więc nie trzeba go zwiększać a dla oszczędności paliwa na trasie zmniejsza się go.. ot co

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw gru 22, 2005 1:12 pm
Śmietnik już jakiś czas jeździ ale bagażnika przemytniczego nie zrobiłem .
A co ja sobie będę głowę kontrabandą zawracał . I tak dość u nas kombinatorów wokoło - a i konkurencja ostra .

Stiopa
XJ Sport '93
-
zu-tec

- Posty: 767
- Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: zu-tec » czw gru 22, 2005 2:04 pm
sheriff pisze:LAREDO pisze:Czy tiry też mają reduktory
mają ale działają troche inaczej.. tzn dokładnie na odwrót, to się retarder nazywa.. zmienia prędkość obrotową wału tak aby silnik wolniej się kręcił. Momentu obrotowego w takiej ciężarówce jest dosyć więc nie trzeba go zwiększać a dla oszczędności paliwa na trasie zmniejsza się go.. ot co

dżisasss.....

.....Retarder to jest urządzenie hamujące, tu sobie poczytaj:
http://www.voith.pl/index.php?ReadFile= ... p&%20Poz=1
zdrówka

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw gru 22, 2005 7:49 pm
Nie jestem zbyt obcykany w tematyce tirów, ale chyba półbiegi możnaby określić mianem reduktora. Bo klasycznie rozumianej drugiej skrzynki z biegami o ogromnych różnicach przełożeń nie mają napewno

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
sheriff
-

- Posty: 267
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 7:26 am
- Lokalizacja: Swarzędz
Post
autor: sheriff » pt gru 23, 2005 7:03 am
sorki.. zwracam honorek

.. to jak to sie k.. mać nazywało

Dodge RAM 3500 5.9 Cummins

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość