Jaki jest ten Jeep
Moderator: Mroczny
- and
-
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
- Kontaktowanie:
co do KJ w wersji 3,7 beznyna, to przeglady co 12 k chyba ze teren ciezki to po 6 k , ja robie i tak po 12 a najczesciej ok 24 tysiakach .
reszta tak jak p1w mowi .
ukulalaem nim ponad 200 k i jezdzi , zadnych powaznych awarii , troche za slabe zawieszenie przod , szczegolnie swoznie czesto padaja. ale ja troche w terenie pomykam wiec maja prawo. jezeli chodzi o teren to daje rade (oczywiscie w miare rozsadku,posiadanych opon,oslon itp) tylko za niski przeswit wiec nalezy myslec co by za czesto sie nie wklejac.
jak dla mnie to jezdze nim od 2001 i nie mam zamiaru go zmieniac.
w przypadku silnika 3,7 to silnik robi wrazenie , 211 koni . jak zapniesz 4x4 i naciszniesz pedal to sam zrozumiesz .pali tez kazde paliwo nawet 91 oktanowe bez szczegolnych roznic, niezbyt dobre opinie slyszalem o silnikach CRD i 2,4 benz ale tylko z opowiadan.
natomiast co do spalania to hm hm ....... nie wiem jak tam koledzy ale co do zwyklej drogi przy 4x4 spala mi 18 l przy energicznej jezdzie do 120, jak jade spokojnie (70-90)to bylo kiedyz 15 . ale to dawno temu . w terenie , to ponizej 20 nie schodzi mi ale tu raczej motogodziny licze (bo jak spojzysz na komputer pokladowy to i 49 pokaze he he)
kilka fotek to sobie zobacz
http://www.jeep.org.pl/forum/album_pers ... user_id=96
reszta tak jak p1w mowi .
ukulalaem nim ponad 200 k i jezdzi , zadnych powaznych awarii , troche za slabe zawieszenie przod , szczegolnie swoznie czesto padaja. ale ja troche w terenie pomykam wiec maja prawo. jezeli chodzi o teren to daje rade (oczywiscie w miare rozsadku,posiadanych opon,oslon itp) tylko za niski przeswit wiec nalezy myslec co by za czesto sie nie wklejac.
jak dla mnie to jezdze nim od 2001 i nie mam zamiaru go zmieniac.
w przypadku silnika 3,7 to silnik robi wrazenie , 211 koni . jak zapniesz 4x4 i naciszniesz pedal to sam zrozumiesz .pali tez kazde paliwo nawet 91 oktanowe bez szczegolnych roznic, niezbyt dobre opinie slyszalem o silnikach CRD i 2,4 benz ale tylko z opowiadan.
natomiast co do spalania to hm hm ....... nie wiem jak tam koledzy ale co do zwyklej drogi przy 4x4 spala mi 18 l przy energicznej jezdzie do 120, jak jade spokojnie (70-90)to bylo kiedyz 15 . ale to dawno temu . w terenie , to ponizej 20 nie schodzi mi ale tu raczej motogodziny licze (bo jak spojzysz na komputer pokladowy to i 49 pokaze he he)
kilka fotek to sobie zobacz

http://www.jeep.org.pl/forum/album_pers ... user_id=96
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2006 6:40 pm przez and, łącznie zmieniany 1 raz.
- and
-
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
- Kontaktowanie:
mi by sie przydala taka chlodniczka bo nie mam.bu bu bup1w pisze:Wersja amerykańska od europejskiej nie różni się skrzynią biegów. Natomiat tu i tam były stosowane dwa rodzaje skrzyń automatycznych z silnikiem 3,7L : 45RFE i 42RLE. Modele do roku 2002 posiadają skrzynię 45RFE, późniejsze 42RLE. Chłodzenie skrzyni 45RFE było opcjonalne, natomiast 42RLE ma już fabrycznie zainstalowaną chłodnicę oleju.irroo pisze:Jeszcze raz prosze jesli wiecie odpiszcie czym rozni sie wersja amerykanska od europejskiej a w szczegolnosci chodzi o skrzynie biegow czy jest taka sama , oczywiscie automat.Zalezy mi na odpowiedzi bo jeszcze sie zastanawiam nat tym autkiem co podalem linka bo mam na oku ale sprowadzonego z USA a slyszalem ze skrzynie sa inne bo trzeba do nich jakies chlodzenie dodatkowe , chodzi oczywiscie o auta z ameryki i jesli sa jakies inne roznice to tez napiszcie
p1w, mógłbyś mi coś o tym chłodzeniu dodać? Gdzie w skrzyni jest wyjście tej chłodnicy i sama chłodnica? Bo z tego co wiem w moim grandzie też mam 42RLE (wiedza od ruskich, ponoć po 2003 takie montowali do 4.0), ale patrząc z dołu nie widziałem żadnej chłodnicy (acz było to bardzo pobieżne, przy sprawdzaniu innych detali)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Chłodnica oleju jest tam gdzie wszystkie chłodnicemendelmax pisze:p1w, mógłbyś mi coś o tym chłodzeniu dodać? Gdzie w skrzyni jest wyjście tej chłodnicy i sama chłodnica? Bo z tego co wiem w moim grandzie też mam 42RLE (wiedza od ruskich, ponoć po 2003 takie montowali do 4.0), ale patrząc z dołu nie widziałem żadnej chłodnicy (acz było to bardzo pobieżne, przy sprawdzaniu innych detali)

Jeżeli masz skrzynię 42RLE, to wyjście rurek do chłodnicy jest po lewej stronie skrzyni, następnie rurki u mnie przechodzą na drugą stronę skrzyni pod nią, na wysokości połaczenia z silnikiem, i dalej po drugiej stronie silnika do okolic chłodnicy. Tak że chłodnica to zupełnie oddzielny element nie związany bezpośrednio ze skrzynią - połączenie: dwie rurki aluminiowe - jeżeli są na pewno je widać od spodu samochodu.
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2006 8:53 pm przez p1w, łącznie zmieniany 1 raz.
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186
Nie zauważyłem wcześniej tego.irroo pisze:to Panowie jest jakas roznica miedzy amerykanska wersja a europejska a jesli taka to jaka
Jedyną widoczną i istotną różnicą pomiędzy wersją amerykańską i tzw export czyli reszta świata , poza oczywiście światłami, jest sposób mocowania tylnej tablicy rejestracyjnej. W wersji amerykańskiej zderzak tylny ma wycięcie po lewej stronie na kwadratową tablicę, w wersji eksport zderzak nie ma wycięcia, a tablica rejestracyjna, taka sama jak z przodu, jest mocowana na takiej klapie zamykającej koło zapasowe.
Reszta to pierdółki typu wyskalowanie prędkościomierza w pierwszej kolejności w milach i pod małe kilometry, wersja export - odwrotnie.
Jeszcze haki holownicze - ameryka z przodu dwa otwarte


Ostatnio zmieniony sob sty 14, 2006 7:02 pm przez p1w, łącznie zmieniany 1 raz.
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186
- and
-
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn paź 10, 2005 7:10 pm
- Lokalizacja: www.jeepomaniac.org
- Kontaktowanie:
Tu masz specyfikację diesla:irroo pisze:A tak z innej beczki czy nie lepszy bylby silnik 2,8 crd, czy ten silnik tez ma lancuch rozrzadu i czy daje se rade z tym autem i jak jest z awaryjnoscia jesli wiecie to piszcie bo naprawde mam ciezki orzech do zgryzienia ktorego kupic
Engine 2.8 Common Rail Turbo Diesel
Description PowerTech common-rail diesel, turbocharged I-4
Displacement 2755 cc
Bore and stroke 94 mm x 100 mm
Valve system Belt drive, DOHC, 16 valves, roller followers,
hydraulic lash adjustment
Compression ratio 17.5:1
Maximum power 110 kW (150 hp) @ 3800 rpm
Maximum torque 360 Nm @ 1800 - 2600 rpm
czyli nie łańcuch a pasek rozrządu.
Jeździłem KJ-tem dieslem, ale krótko. Spokojnie daje sobie radę z tym samochodem. Wydawał mi się za głośny w środku. To zależy czy lubisz klekot diesla, czy nie.
KJ, 3,7L, trans 42RLE, t. case NV242, r. axle chrysler 8,25" Trac-Lok (LSD), f. axle dana 30/186
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość