xJ CZY 3 DRZWI CZY 5???

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » wt sty 31, 2006 9:52 pm

kejtar pisze:
dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...
???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
a swistak siedzi...
kurcze wez se pomierz jaka powierzchnie drzwi masz w 3 i 5drzwiowce
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » wt sty 31, 2006 9:53 pm

kejtar pisze:
dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...
???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
Sumarycznie jednak mniejszy - zsumuj powierzchnie otworow wszystkich drzwi i juz masz jasnosc... Ten, badz co badz, rachityczny slupek B to nie ta sama sztywnosc, co kawal karoserii...
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » wt sty 31, 2006 11:56 pm

arafat pisze:ale diesel ma to czego nie ma 4.0 plus lpg -BAGAZNIK :)21
No tu racji trochę masz ale i na to jest sposób dla wytrwałych. Motasz mniejszy zbiornik na benzynke i wciskasz obok butlę LPG.

A co do sztywności: 3 ma większy pojedynczy otwór drzwiowy.
W 5 powierzchnia drzwi jest większa le jednak przedzielona usztywniającym słupkiem. Więc chyba (bo się nie znam) 5 będzie sztywniejsza.

@Voytass, zdziwiłbyś się jakie zasadnicze znaczenie dla sztywności nadwozia samonośnego ma ten "rachityczny" słupek.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » śr lut 01, 2006 12:38 am

Voytass pisze:
kejtar pisze:
dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...
???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
Sumarycznie jednak mniejszy - zsumuj powierzchnie otworow wszystkich drzwi i juz masz jasnosc... Ten, badz co badz, rachityczny slupek B to nie ta sama sztywnosc, co kawal karoserii...
Z tego co czytalem i to co najmniej w dwoch miejscach (i nie byl to Off-Road.PL :D ) to jednak 5-drzwoiwy sztywniejszy. Wiecej wzmocnien czy cos. Ale jak zaparkujesz jednym kolem na wysokim krawezniku to tylnej klapy nie zamkniesz ani w jednym ani w drugim :)21
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 1:00 am przez moomoojeep, łącznie zmieniany 1 raz.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
Stalker
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: wt lut 01, 2005 9:57 pm
Lokalizacja: okolice boatcity

Post autor: Stalker » śr lut 01, 2006 12:45 am

SiMarco pisze: Poza tym te 2,1 TD są ubogie ale jak tylko do lasu potrzebujesz to 4x4 ma (231).

no offense , ale ubogi to jestes co najwyzej ty :wink:

u mnie skóra , klima , tempomat , elektryczne szyby, elektrycznie regulowane polożenie świateł, centralny zamek, 4 glośniki fabryczne montowane, i jeszcze pare drobiazgow, z wszelkich bajerow brakuje chyba tylko elektrycznie sterowanych i regulowanych siedzen, ale to moze nawet dobrze ze tego nie ma

wiec o jakiej ubogosci wasc pitolisz ? :o

ja liczylem inaczej, jest solidny sprzet na codzien, malo awaryjny , tani w eksploatacji, ma pusty i duzy bagaznik, pali 9-10l ropy , a latem oleju rzepakowego z biedronki po 2zl litr, wyścigówka to nie jest ale jak komuś brakuje adrenaliny to polecam jakiś motocykl, bedzie wrazen az nadto :lol:

a i w teren mozna bez problemu wyskoczyc a jak chcesz ekstermu to pomyliles auta, brak ramy dyskwalifikuje ten sprzet do takich zabaw
zaczynajcie ! ...czas dokończy :)
XJ '92 2,1TDi

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr lut 01, 2006 1:00 am

Voytass pisze:
kejtar pisze:
dj_wojtecki pisze:jak szukasz auta tylko do upalania w terenie, to 3drzwiowy jest bardziej sztywny...
???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
Sumarycznie jednak mniejszy - zsumuj powierzchnie otworow wszystkich drzwi i juz masz jasnosc... Ten, badz co badz, rachityczny slupek B to nie ta sama sztywnosc, co kawal karoserii...
ok, tak.... ale sam fakt ze ten jeden otwor jest wiekszy dziala ujemnie. Predzej pojawiaja sie pekniecia przy slupku A w dwu drzwiowej wersji.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr lut 01, 2006 1:01 am

moomoojeep pisze:
Voytass pisze:
kejtar pisze: ???? bardziej sztywny?????? Wlasnie na odwrot ze wzgledu na wiekszy otwor drzwiowy.
Sumarycznie jednak mniejszy - zsumuj powierzchnie otworow wszystkich drzwi i juz masz jasnosc... Ten, badz co badz, rachityczny slupek B to nie ta sama sztywnosc, co kawal karoserii...
Z tego co czytalem i to co najmniej w dwoch miejscach (i nie byl to Off-Road.PL :D ) to jednak 5-drzwoiwy sztywniejszy. Wiecej wzmocnien czy cos. Ale jak zaparkujesz na wysokim krawezniku to tylnej klapy nie zamkniesz ani w jednym ani w drugim :)21
:)2
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

SiMarco
 
 
Posty: 158
Rejestracja: pt cze 17, 2005 12:13 pm
Lokalizacja: jeep.org.pl

Post autor: SiMarco » śr lut 01, 2006 9:17 am

Stalker pisze:
SiMarco pisze: Poza tym te 2,1 TD są ubogie ale jak tylko do lasu potrzebujesz to 4x4 ma (231).
no offense , ale ubogi to jestes co najwyzej ty :wink:

u mnie skóra , klima , tempomat , elektryczne szyby, elektrycznie regulowane polożenie świateł, centralny zamek, 4 glośniki fabryczne montowane, i jeszcze pare drobiazgow, z wszelkich bajerow brakuje chyba tylko elektrycznie sterowanych i regulowanych siedzen, ale to moze nawet dobrze ze tego nie ma

wiec o jakiej ubogosci wasc pitolisz ? :o
A to gratuluję. Ja miałem więc pecha spotykać takie bez skóry, tempomatu i innych dodatków.
A uwagi w stylu: "ale ubogi to jestes co najwyzej ty" to sobie daruj.
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » śr lut 01, 2006 10:08 am

jakie cisnienia na tym forum odchodza....
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » śr lut 01, 2006 1:14 pm

kejtar pisze: Sumarycznie jednak mniejszy - zsumuj powierzchnie otworow wszystkich drzwi i juz masz jasnosc... Ten, badz co badz, rachityczny slupek B to nie ta sama sztywnosc, co kawal karoserii...
ok, tak.... ale sam fakt ze ten jeden otwor jest wiekszy dziala ujemnie. Predzej pojawiaja sie pekniecia przy slupku A w dwu drzwiowej wersji.[/quote]

O tym wlasnie pisalem :)2
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lut 01, 2006 1:55 pm

JONY B pisze: kiedy wymawiam slowo jeep zaraz widze stracje CPN przed oczami!
:)2 :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » śr lut 01, 2006 4:06 pm

moomoojeep pisze:Z tego co czytalem i to co najmniej w dwoch miejscach (i nie byl to Off-Road.PL :D ) to jednak 5-drzwoiwy sztywniejszy. Wiecej wzmocnien czy cos. Ale jak zaparkujesz jednym kolem na wysokim krawezniku to tylnej klapy nie zamkniesz ani w jednym ani w drugim :)21
no wlasnie to samo czytalem gdzies o 3drzwiowym :-) poza tym logika na to wskazuje ze kawal metalu jest sztywniejszy od slupka... jesli 5drzwiowka ma jakies dodatkowe wzmocnienia to mozliwe... no ale zdaje sie ze obydwaj teoretyzujemy :-)

a z ta klapa, to hehe... ide sprawdzic, bo niezle... az tak by sie jeepek wyginal :o
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » śr lut 01, 2006 4:54 pm

dj_wojtecki pisze: no wlasnie to samo czytalem gdzies o 3drzwiowym :-) poza tym logika na to wskazuje ze kawal metalu jest sztywniejszy od slupka... jesli 5drzwiowka ma jakies dodatkowe wzmocnienia to mozliwe... no ale zdaje sie ze obydwaj teoretyzujemy :-)
Zadne teorytozowanie: jest to wynik obserwacji uszkodzen w jeepach ludzi u mnie w klubie a jest nas duzo.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » śr lut 01, 2006 5:40 pm

Eeeee...tylko 14707 czlonkow...co oni tam wiedza... :D
A co do ubogosci diesli- ja mialem Limiteda z dieslem full wypas ze skorkami, Waltz tez ma. Za to trudniej o wypasiona wersje trzydrzwiowa, a w szczegolnosci limiteda...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » śr lut 01, 2006 5:45 pm

dj_wojtecki pisze:
moomoojeep pisze:Z tego co czytalem i to co najmniej w dwoch miejscach (i nie byl to Off-Road.PL :D ) to jednak 5-drzwoiwy sztywniejszy. Wiecej wzmocnien czy cos. Ale jak zaparkujesz jednym kolem na wysokim krawezniku to tylnej klapy nie zamkniesz ani w jednym ani w drugim :)21
no wlasnie to samo czytalem gdzies o 3drzwiowym :-) poza tym logika na to wskazuje ze kawal metalu jest sztywniejszy od slupka... jesli 5drzwiowka ma jakies dodatkowe wzmocnienia to mozliwe... no ale zdaje sie ze obydwaj teoretyzujemy :-)

a z ta klapa, to hehe... ide sprawdzic, bo niezle... az tak by sie jeepek wyginal :o
A tak tak, az tak bardzo sie wygina.

Jezeli mozna nazwac teoretyzowaniem powolywanie sie na renomowane czasopisma off-roadowe takie jak Petersen's 4Wheel & Off-Road i JP (no moze ten drugi jest mniej renomowany :D ), to tak JA TEORETYZUJE. Ale oni zwykle nie pisza niczego jezeli sami nie widzieli, powachali, posmakowali i na koniec zepsuli :)21 , wiec to raczej nie teoretyzowanie.
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » czw lut 02, 2006 1:05 am

moomoojeep pisze:Jezeli mozna nazwac teoretyzowaniem powolywanie sie na renomowane czasopisma off-roadowe takie jak Petersen's 4Wheel & Off-Road i JP (no moze ten drugi jest mniej renomowany :D ), to tak JA TEORETYZUJE. Ale oni zwykle nie pisza niczego jezeli sami nie widzieli, powachali, posmakowali i na koniec zepsuli :)21 , wiec to raczej nie teoretyzowanie.
sorrki... slowa raczej i zwykle wskazuja na teoretyzowanie, no chyba, ze w wymienionych pismach wskazali gdzie jest to dodatkowe wzmocnienie, co to za wzmocnienie etc... :-) Bo aby nadwozie 5drzwiowe bylo sztywniejsze od 3drzwiowego musi miec dodatkowe wzmocnienie i tyle :-)

a klapa mi sie zamyka na duuuuuzym krawezniku :-)
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » czw lut 02, 2006 1:47 am

dj_wojtecki pisze:
moomoojeep pisze:Jezeli mozna nazwac teoretyzowaniem powolywanie sie na renomowane czasopisma off-roadowe takie jak Petersen's 4Wheel & Off-Road i JP (no moze ten drugi jest mniej renomowany :D ), to tak JA TEORETYZUJE. Ale oni zwykle nie pisza niczego jezeli sami nie widzieli, powachali, posmakowali i na koniec zepsuli :)21 , wiec to raczej nie teoretyzowanie.
sorrki... slowa raczej i zwykle wskazuja na teoretyzowanie, no chyba, ze w wymienionych pismach wskazali gdzie jest to dodatkowe wzmocnienie, co to za wzmocnienie etc... :-) Bo aby nadwozie 5drzwiowe bylo sztywniejsze od 3drzwiowego musi miec dodatkowe wzmocnienie i tyle :-)

a klapa mi sie zamyka na duuuuuzym krawezniku :-)
OK inzynier. Wez zbuduj sobie taka drabinke, tzn dwie. Wez w jednej zrob wiekszy otwor w drugiej mniejszy pomiedzy szczeblami. Potem w koniec jednej zamiast szczebli wsadz kawal mniejszej plyty a w druga wiekszy kawal plyty. Teraz sprawdz wlasciwosci wyginania/naciagania/wykrecania sie z prodzu tej drabinki co ma wiekszy otwor pomiedzy szczeblami i tej co ma mniejszy.
Ja mowie z doswiadczenia (tzn z obserwacji) XJ w terenie i po terenie. Ty mowisz z...?
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
moomoojeep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
Kontaktowanie:

Post autor: moomoojeep » czw lut 02, 2006 7:38 am

dj_wojtecki pisze: sorrki... slowa raczej i zwykle wskazuja na teoretyzowanie, no chyba, ze w wymienionych pismach wskazali gdzie jest to dodatkowe wzmocnienie, co to za wzmocnienie etc... :-)
Oni pewnie wskazali ale ja nie pamietam. A 6 lat prenumeraty 2 czy nawet 4 czasopism przewalal nie bede :-? Za duzo roboty.

A swojego XJ cial na kawalki tez nie bede zeby to udowodnic. Za bardzo zajety jestem :)21
dj_wojtecki pisze: a klapa mi sie zamyka na duuuuuzym krawezniku :-)
EEEEEEEEE tam co to za kraweznik? A na taki wjezdzales?

http://www.jeep.org.pl/forum/album_pers ... ser_id=212

Jak wjedziesz na taki, to wtedy pogadamy :)21
Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com

Awatar użytkownika
Voytass
Posty: 356
Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
Lokalizacja: Torun/Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Voytass » czw lut 02, 2006 12:15 pm

kejtar pisze: OK inzynier. Wez zbuduj sobie taka drabinke, tzn dwie. Wez w jednej zrob wiekszy otwor w drugiej mniejszy pomiedzy szczeblami. Potem w koniec jednej zamiast szczebli wsadz kawal mniejszej plyty a w druga wiekszy kawal plyty. Teraz sprawdz wlasciwosci wyginania/naciagania/wykrecania sie z prodzu tej drabinki co ma wiekszy otwor pomiedzy szczeblami i tej co ma mniejszy.
W kwestii formalnej - drabinka chyba nie jest najlepszym przykladem, skoro w samochodzie konstrukcja jest raczej z plyt, niz z pretow...

Poza tym sie nie kloce, bo mi sie nie chce :P
kiosk na AT
www.wawa4x4.pl
Only at... Jeep.org.pl

Awatar użytkownika
Kudłaty
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kudłaty » czw lut 02, 2006 1:26 pm

A ja jestem w stanie poszukiwań 3dżwiowego i co niema nigdzie :evil: a tu wybżydzacie . Koleś który sprowadza auta powiedział mi że ostatni raz to Jepa 3d 2,1 diesel to dwa lata temu widział :evil: . A ja tak bardzo hcem takiego

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » czw lut 02, 2006 1:55 pm

Voytass pisze: W kwestii formalnej - drabinka chyba nie jest najlepszym przykladem, skoro w samochodzie konstrukcja jest raczej z plyt, niz z pretow...
No wlasnie ze jest dobrym przykladem: slupek A i B to sa prety a na samym koncu dobiero jest plyta.
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

Awatar użytkownika
Kudłaty
 
 
Posty: 205
Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kudłaty » czw lut 02, 2006 2:02 pm

Drabinki to ma wóz drabiniasty a nie jeep :)21

Awatar użytkownika
kejtar
Posty: 315
Rejestracja: śr lut 26, 2003 5:04 pm
Lokalizacja: Westminster, California

Post autor: kejtar » czw lut 02, 2006 3:22 pm

Kudłaty pisze:Drabinki to ma wóz drabiniasty a nie jeep :)21
Jesli chodzi o porowanie to drabinka pasuje w sam raz :D
Obrazek
97XJ Sport podniesiony o ~5.5" z 33" BFG AT's, z wieloma innymi modyfikacjami.
Husaria 4x4

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » czw lut 02, 2006 9:00 pm

eeee!tam! ja i tak do kazdego spawam podesty z 2,5'' prosto do ramy(wiem ze nie wolno) ale auto zaraz staje sie sztywne i bezpieczniejsze w lesie(predzej sie odbije niz rury pogna w lesie)
jednak zrezygnowalem z 3drzwiowego eee moze bede zalowal......

Awatar użytkownika
dj_wojtecki
 
 
Posty: 260
Rejestracja: śr sie 17, 2005 10:35 pm
Lokalizacja: S_Kepa
Kontaktowanie:

Post autor: dj_wojtecki » pt lut 03, 2006 11:11 pm

kejtar pisze:
dj_wojtecki pisze:
moomoojeep pisze:Jezeli mozna nazwac teoretyzowaniem powolywanie sie na renomowane czasopisma off-roadowe takie jak Petersen's 4Wheel & Off-Road i JP (no moze ten drugi jest mniej renomowany :D ), to tak JA TEORETYZUJE. Ale oni zwykle nie pisza niczego jezeli sami nie widzieli, powachali, posmakowali i na koniec zepsuli :)21 , wiec to raczej nie teoretyzowanie.
sorrki... slowa raczej i zwykle wskazuja na teoretyzowanie, no chyba, ze w wymienionych pismach wskazali gdzie jest to dodatkowe wzmocnienie, co to za wzmocnienie etc... :-) Bo aby nadwozie 5drzwiowe bylo sztywniejsze od 3drzwiowego musi miec dodatkowe wzmocnienie i tyle :-)

a klapa mi sie zamyka na duuuuuzym krawezniku :-)
OK inzynier. Wez zbuduj sobie taka drabinke, tzn dwie. Wez w jednej zrob wiekszy otwor w drugiej mniejszy pomiedzy szczeblami. Potem w koniec jednej zamiast szczebli wsadz kawal mniejszej plyty a w druga wiekszy kawal plyty. Teraz sprawdz wlasciwosci wyginania/naciagania/wykrecania sie z prodzu tej drabinki co ma wiekszy otwor pomiedzy szczeblami i tej co ma mniejszy.
Ja mowie z doswiadczenia (tzn z obserwacji) XJ w terenie i po terenie. Ty mowisz z...?
Ok polonista, przybila mnie sila Twoich arumentow :-) A w terenie to ja XJ nie obserwuje, ja nim jezdze... no ale widac sa tacy co wola sie gapic :-) Wiesz co, ta dyskusja przyjela jakis kuriozalny wymiar, przestaje ja sledzic...
pozdro
ps. daj spokoj z tymi drabinami i obserwacja, jezdzic sobie zacznij, to naprawde fajna zabawa :D
Pancerny XJ,, 2,5l, + ze 4,5', 32' ale oryginal simex :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości