sonda lamda

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » wt lip 10, 2007 6:41 pm

jak masz ustawioną na 1V to raczej automatycznie symulacja też będzie 1V i nie przestawisz na 5V
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
Sparki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: Sparki » śr lip 11, 2007 8:57 am

Dziêki za spostrzezenie, zupelnie o tym nie pomyslalem. Chyba bede musial wrocic do 5V. Czy jest jakies inne wytlumaczenie bledu sondy zglaszanego przez sterownik gazu podczas "nauki-adaptacji" pomimo ze przebieg na oscyloskopie jest prawidlowy ?
KJ Liberty 2007 3,7 V6

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » czw lip 12, 2007 5:31 pm

jak masz ustawioną na 1V to raczej automatycznie symulacja też będzie 1V i nie przestawisz na 5V
zalezy od sterownika. Ja mam reczna symulacje, gdzei podaje wartosci skrajne i okres, wiec moge ustawic cokolwiek. Roznica miedzy napieciowa a oporowa polega tylko na tym, skad sie bierze wartosc napiecia podawana do ECU. JEsli napieciowa, to znaczy ze napiecie jest wzbudzane w sondzie przez gazy, jesli oporowa, to znaczy ze sonda oporuje i zmienia napiecie wejsciowe (const 5V) i takie przetworzone napiecie jest podawane do ECU

Ergo jeden pies jaka masz sobde. Wazne jest zeby symulacja podawala wlasciwa amplitude i okres.

Probelm pojawiania sie beldu w steroniku gazy mozewynikac ze zlego podlaczenia sondy do tegoz.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość