MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr lip 05, 2006 11:25 am
Voytass pisze:Aha - musza byc jakies zakrety - w koncu Twoj LR jezdzi jak amerykanska kanapa - po prostej only
To może ja jeepnięty jestem
No ale co poradzić jak się jeździna 265 bez dystansw
Pozatym jakoś zawraca, może i dwa rowy przy tym zawracaniu zalicze, ale zawracam
Jak straż pożarna takie ma, to ciekawe czzemu wojsko w Hummerach nie
oszczędzają widać

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
kmiecioo
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kmiecioo » śr lip 05, 2006 4:46 pm
Strasznie sfrustrowany ten naród posiadaczy Prawie Jak Jeep'ów, że się takimi prowokacjami muszą podbudowywać... Nie wiem co Wam poradzić na ukojenie nerwów, mnie na przykład uspakaja widok mojego strucla pod oknem, ale tak to chyba działa tylko jedynie słuszna marka... a oglądać cudzego, to też chyba nie pomoże...

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » śr lip 05, 2006 11:08 pm
Tapeworm pisze:Voytass pisze:Aha - musza byc jakies zakrety - w koncu Twoj LR jezdzi jak amerykanska kanapa - po prostej only
To może ja jeepnięty jestem
No ale co poradzić jak się jeździna 265 bez dystansw
Pozatym jakoś zawraca, może i dwa rowy przy tym zawracaniu zalicze, ale zawracam
Jak straż pożarna takie ma, to ciekawe czzemu wojsko w Hummerach nie
oszczędzają widać

Hummery nie maja w homologacji roztracania zaparkowanych ciasno aut
No, ja tezm am 265 - konkretnie 31/10,5/15 - lekkie podkrecenie srubek ograniczajacych ruch piasty i nic nie ociera (prawie), a skret mam wciaz

Musi, ze Twoj LR to ukryty muscle car

-
DanielF

- Posty: 392
- Rejestracja: czw kwie 29, 2004 9:54 am
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: DanielF » czw lip 06, 2006 7:33 am
Tapeworm pisze:No ale co poradzić jak się jeździna 265 bez dystansw
Hmmm, ja mam w 'ciagniku' 31x10,5x15 (czyli tez jakies 265) i nawet ogranicznikow nie musialem ruszac - promien skretu zostal jak w oryginale, czyli np. na wiekszosci drog (lacznie nawet z szerszymi 'osiedlowymi') zawracam na raz

Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » czw lip 06, 2006 8:17 am
DanielF pisze:Tapeworm pisze:No ale co poradzić jak się jeździna 265 bez dystansw
Hmmm, ja mam w 'ciagniku' 31x10,5x15 (czyli tez jakies 265) i nawet ogranicznikow nie musialem ruszac - promien skretu zostal jak w oryginale, czyli np. na wiekszosci drog (lacznie nawet z szerszymi 'osiedlowymi') zawracam na raz

To kto tu ma amerykanskie auto?

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw lip 06, 2006 5:09 pm
Voytass pisze:DanielF pisze:Tapeworm pisze:No ale co poradzić jak się jeździna 265 bez dystansw
Hmmm, ja mam w 'ciagniku' 31x10,5x15 (czyli tez jakies 265) i nawet ogranicznikow nie musialem ruszac - promien skretu zostal jak w oryginale, czyli np. na wiekszosci drog (lacznie nawet z szerszymi 'osiedlowymi') zawracam na raz

To kto tu ma amerykanskie auto?

chuck norris

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw lip 06, 2006 10:38 pm
Voytass pisze:
No, ja tezm am 265 - konkretnie 31/10,5/15 - lekkie podkrecenie srubek ograniczajacych ruch piasty i nic nie ociera (prawie), a skret mam wciaz

Musi, ze Twoj LR to ukryty muscle car

Śrubki nic nie dadzą bo mi opony o radiusa obcierają
Poprostu, opony kiepsko dobrane

Na nich go kupiłem
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
Mój LR to prawdziwy Muscle Car

ma tyle tych muscle że się z autobusami ścigam

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » czw lip 06, 2006 10:43 pm
Tapeworm pisze:Voytass pisze:
No, ja tezm am 265 - konkretnie 31/10,5/15 - lekkie podkrecenie srubek ograniczajacych ruch piasty i nic nie ociera (prawie), a skret mam wciaz

Musi, ze Twoj LR to ukryty muscle car

Śrubki nic nie dadzą bo mi opony o radiusa obcierają
Poprostu, opony kiepsko dobrane

Na nich go kupiłem
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
Mój LR to prawdziwy Muscle Car

ma tyle tych muscle że się z autobusami ścigam

Power!

Tez zamiatasz kuprem jak przegubowy Ikarus na luku?
235/85R16 to pizza cutter zdecydowanie... na maxi drive powinno wytrzymac cos szerszego chyba?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw lip 06, 2006 10:47 pm
Tak , a dasz mi kase na dystanse

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw lip 06, 2006 10:47 pm
Tapeworm pisze:
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
a mi 235 tez obcieraja

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw lip 06, 2006 10:53 pm
LR_Olek pisze:Tapeworm pisze:
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
a mi 235 tez obcieraja


No i po co wyprowadzałeś mnie z błogiej nieświadomści
Teraz już wiem co Land Rover ma wspólnego z rowerem...optymalną szerokość opon

A żeby się w terenie sprawdzał, to oponki od górala
Ta w rzeczy samej to tu niema się z czego śmiać Jeepnięci to czytają i pewno się ze śmiechu zataczają

No, ale cóż jaki samochód taki humor, angielski znaczy

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw lip 06, 2006 10:56 pm
Tapeworm pisze:LR_Olek pisze:Tapeworm pisze:
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
a mi 235 tez obcieraja


No i po co wyprowadzałeś mnie z błogiej nieświadomści
Teraz już wiem co Land Rover ma wspólnego z rowerem...optymalną szerokość opon

A żeby się w terenie sprawdzał, to oponki od górala
Ta w rzeczy samej to tu niema się z czego śmiać Jeepnięci to czytają i pewno się ze śmiechu zataczają

No, ale cóż jaki samochód taki humor, angielski znaczy

czego beczysz? popatrz jakie kola nie zalozysz do lr,to jedziesz...
pierwsze serie ganialy na 6.00x16 i bylo ok,teraz zakladasz waskie i jest git.
a do jeepa co nie zalozysz to i tak niejedzie, najwyzej pompa do gnoju sie robi...

jak za szerokie sa
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw lip 06, 2006 11:00 pm
jak ostatnio za Voytasem stanołem to przez dwa dni piach z kudłów wymywałem, ciekawe dlaczego LR takich atrakcji nie funduje
Voytas nie poruszaj tamtu bo powiem kto cię na tą górkę wciągał

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » czw lip 06, 2006 11:03 pm
Tapeworm pisze:
Voytas nie poruszaj tamtu bo powiem kto cię na tą górkę wciągał

zdjecia masz?
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt lip 07, 2006 12:05 am
Bo się na bieżniku z F1 pod górę nie podjeżdża

Ja się nie dziwię, że ten jeep poległ

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt lip 07, 2006 6:38 am
misman pisze:
Bo się na bieżniku z F1 pod górę nie podjeżdża

Ja się nie dziwię, że ten jeep poległ

land rover na f1 tez by podjechal...
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pt lip 07, 2006 7:32 am
LR_Olek pisze:misman pisze:
Bo się na bieżniku z F1 pod górę nie podjeżdża

Ja się nie dziwię, że ten jeep poległ

land rover na f1 tez by podjechal...
Tak, tak. A w ogóle to i pszczoły u Was 100x większe...
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt lip 07, 2006 7:41 am
misman pisze:LR_Olek pisze:misman pisze:
Bo się na bieżniku z F1 pod górę nie podjeżdża

Ja się nie dziwię, że ten jeep poległ

land rover na f1 tez by podjechal...
Tak, tak. A w ogóle to i pszczoły u Was 100x większe...
.....ale tylko krolowa matka

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt lip 07, 2006 7:56 am
Tapeworm pisze:LR_Olek pisze:Tapeworm pisze:
Ale jak je zjade to 235/85 jak mi kasy starczy
a mi 235 tez obcieraja


No i po co wyprowadzałeś mnie z błogiej nieświadomści
Teraz już wiem co Land Rover ma wspólnego z rowerem...optymalną szerokość opon

A żeby się w terenie sprawdzał, to oponki od górala
Ta w rzeczy samej to tu niema się z czego śmiać Jeepnięci to czytają i pewno się ze śmiechu zataczają

No, ale cóż jaki samochód taki humor, angielski znaczy


w koncu troche luzu widze

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt lip 07, 2006 7:56 am
LR_Olek pisze:
czego beczysz? popatrz jakie kola nie zalozysz do lr,to jedziesz...
pierwsze serie ganialy na 6.00x16 i bylo ok,teraz zakladasz waskie i jest git.
a do jeepa co nie zalozysz to i tak niejedzie, najwyzej pompa do gnoju sie robi...

jak za szerokie sa
Oho, sprawdziles na sobie, znaczy?
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt lip 07, 2006 7:58 am
Tapeworm pisze:jak ostatnio za Voytasem stanołem to przez dwa dni piach z kudłów wymywałem, ciekawe dlaczego LR takich atrakcji nie funduje
Bidula - nawet w piasku nie ma sily lysa opona zagrzebac

Popchniemy, nie boj zaby, popchniemy
Tapeworm pisze:Voytas nie poruszaj tamtu bo powiem kto cię na tą górkę wciągał

Przedstawie swiadkow, ktorzy slyszeli, jak prosiles, zebym pozwolil Ci sie wyciagnac

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt lip 07, 2006 7:59 am
Chodzilo o to, ze jakims cudem tam skreciles

Jak juz skreciles, to tam tematu zadnego przeca nie bylo

-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » pt lip 07, 2006 8:00 am
LR_Olek pisze:misman pisze:LR_Olek pisze:
land rover na f1 tez by podjechal...
Tak, tak. A w ogóle to i pszczoły u Was 100x większe...
.....ale tylko
krowa matka


No, skoro matka pszczol duza, jak krowa...

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pt lip 07, 2006 8:40 am
Voytass pisze:
Eh ludzie małej wiary
Chodzilo o to, ze jakims cudem tam skreciles
Eh ludzie małej wiary

Gdybym nie wieżył w tego syfa to on by od mechanika niewyjeżdzał

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości