MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Widomski
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 08, 2004 7:01 pm
- Lokalizacja: Mogilno
Post
autor: Widomski » czw cze 14, 2007 7:02 pm
mendelmax pisze:Jeśli ci się nie pali, możesz ściągać ze stanów. Możesz kupować jakieś zestawy do odbudowy (są na e-bay, możesz looknąć), albo wyszukać produkty z górnej półki jak np.
http://www.hescosc.com/.
Niemniej ponieważ jak widać cena nie jest ci obojętna (wcale się nie dziwię) to polecam e-bay, są naprawdę fajne zestawy do remontu, ze wszystkim czego potrzeba

he he fajny zestawik
http://www.hescosc.com/shop.asp?action= ... catId=7550
ale jak narazie to zostane przy 4.0l
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » czw cze 14, 2007 7:33 pm
A nie no, strokera ci nie proponuję, bo to kupa szmalu, ale oni robią też standardowe części zamienne wysokiej jakości

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pt cze 15, 2007 3:43 pm
Widomski pisze:łańcuch sprawdzałem" jak sciagnołem miske olejową i wydawał sie mi troszke za luzny.
może wyrobiony jest ten napinacz
łańcuch sprawdzisz czy nie ma wyrobionych oczek jak będzie wyjęty wyginając go na boki
XJ 4.0 90'
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » pt cze 15, 2007 11:27 pm
Widomski pisze:Tak więc luz na Łancuch "sprawdzałem" jak sciagnołem miske olejową i wydawał sie mi troszke za luzny.
naprawde bylo widac lancuch po zdejeciu miski?

Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » sob cze 16, 2007 9:34 am
danielpoz pisze:Widomski pisze:Tak więc luz na Łancuch "sprawdzałem" jak sciagnołem miske olejową i wydawał sie mi troszke za luzny.
naprawde bylo widac lancuch po zdejeciu miski?

widać łańcuch po zdjęciu miski

XJ 4.0 90'
-
Widomski
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 08, 2004 7:01 pm
- Lokalizacja: Mogilno
Post
autor: Widomski » sob cze 16, 2007 3:00 pm
No wreszcie silnik wyjęty
dół silnika
nieszczesny wał
Wał musi być przeszlifowany cały .
na dzień dziśejszy do wymiany :
-uszczelniacze wału i rozrządu
-tarcza sprzegła
- uszy(gumy) mocujące silnik
- czujnik ciśnienia oleju
i pewnie coś jeszcze dojdzie

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » ndz cze 17, 2007 9:51 am
Fajne fotki. Szkoda tej roboty z wyciąganiem silnika skoro nie rozbierasz góry.
Sprawdź średnicówką korbowody czy nie są owalne

Bo jeśli są to nowe panewki nie wytrzymają długo.
XJ 4.0 90'
-
Widomski
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 08, 2004 7:01 pm
- Lokalizacja: Mogilno
Post
autor: Widomski » ndz cze 17, 2007 10:09 am
enter pisze:Fajne fotki. Szkoda tej roboty z wyciąganiem silnika skoro nie rozbierasz góry.
Sprawdź średnicówką korbowody czy nie są owalne

Bo jeśli są to nowe panewki nie wytrzymają długo.
Góry nie rozbieram bo myśle ,że jest ok

jak coś bedzie sie działo to wywale silnik znów trwa to 20min

( oczywiscie jak wczesniej sciągne skrzynie)
korbowody będe sprawdzał
Jak coś bedzie sie dalej pie... to zamówie graty z hescosc
ps. widział ktoś gdzieś kiedyś mocniejsze(tuningowe) tarcze sprzegłowe do 4.0l
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » ndz cze 17, 2007 10:22 am
Widomski pisze:enter pisze:Fajne fotki. Szkoda tej roboty z wyciąganiem silnika skoro nie rozbierasz góry.
Sprawdź średnicówką korbowody czy nie są owalne

Bo jeśli są to nowe panewki nie wytrzymają długo.
Góry nie rozbieram bo myśle ,że jest ok

jak coś bedzie sie działo to wywale silnik znów trwa to 20min

( oczywiscie jak wczesniej sciągne skrzynie)
korbowody będe sprawdzał
Jak coś bedzie sie dalej pie... to zamówie graty z hescosc
ps. widział ktoś gdzieś kiedyś mocniejsze(tuningowe) tarcze sprzegłowe do 4.0l
20minut to jak w formule 1

U mnie zeszło by chyba więcej klima itd. Mam wrażenie, że trzeba częściej zmieniać olej niż w innych autach, bo ze względu na wysoką temperaturę silnika olej szybciej traci swoje właściwości i stąd nasze problemy.
XJ 4.0 90'
-
Widomski
- jestem tu nowy...

- Posty: 43
- Rejestracja: czw sty 08, 2004 7:01 pm
- Lokalizacja: Mogilno
Post
autor: Widomski » ndz cze 17, 2007 4:44 pm
enter pisze:Widomski pisze:enter pisze:Fajne fotki. Szkoda tej roboty z wyciąganiem silnika skoro nie rozbierasz góry.
Sprawdź średnicówką korbowody czy nie są owalne

Bo jeśli są to nowe panewki nie wytrzymają długo.
Góry nie rozbieram bo myśle ,że jest ok

jak coś bedzie sie działo to wywale silnik znów trwa to 20min

( oczywiscie jak wczesniej sciągne skrzynie)
korbowody będe sprawdzał
Jak coś bedzie sie dalej pie... to zamówie graty z hescosc
ps. widział ktoś gdzieś kiedyś mocniejsze(tuningowe) tarcze sprzegłowe do 4.0l
20minut to jak w formule 1

U mnie zeszło by chyba więcej klima itd. Mam wrażenie, że trzeba częściej zmieniać olej niż w innych autach, bo ze względu na wysoką temperaturę silnika olej szybciej traci swoje właściwości i stąd nasze problemy.
Z ta zmiano oleju to sie zgadzam
głupio mi o tym pisac ale przyczyniłem sie do awarii silnika przez głupote
kiedyś doprowadziłem do zassania przez filtr wody (za szybko wjechałem do rzeki ) silnik zgasł ale odpaliłem go i przez jakieś 5km jechałem na "mokrym" filtrze silnik zaczoł strzelać itp. zrobiłem chyba z 3 zmiany oleju żeby go przepłukać . I tak jezdziłem ponad rok aż do teraz .
o ja głupi!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość