Grand 1997 - 2.5TD - kopce jak diabli

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt paź 16, 2007 5:43 pm

No ale to w jakiej kwestii chciałeś się z kolegą mierzyć, trwałości? ;) No to w takim razie akurat wygrałeś, chyba, że on ma większy przebieg.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » śr paź 17, 2007 4:59 pm

Reszte poddal valkoverem :)21
i najleprze jest to ze to on mi wmawia ze mam awaryjne auto :o
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » czw paź 18, 2007 8:11 am

Moj XJ jak go sprzedawałem miał coś koło 300kkm. Jeździ do dzisiaj :) Wygrałem :)21
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » czw paź 18, 2007 9:07 pm

lesio jeep pisze:Reszte poddal valkoverem :)21
ajleprze jest to ze to on mi wmawia ze mam awaryjne auto :o
oj lesio lesio guwno wiesz w nogach spisz 4litrowa benzyna przy tak malym wysileniu jest na pewno rownie trwala co 2,5 litrowy dizel pod warunkiem ze nie grzebie przy niej jakis kasztaniasz.podczas montazu gazu gazownik namieszal z rurkami w kolektorze doprowadzajacymi paliwo i sie o siebie przetarly a zastaw naprawczy ze stanow docieral ponad miesiat ot co jezdze nim juz 12lat przebieg 340 tys i do tego czesto z 1,5tonowa przyczepa od samego widoku ktorej twoj dizelek by sie z wysilku zesral i na awaryjnosc nie nazekam coz zawsze sie cos zdarzyc moze.ale lesio na pewno ma swoje zdanie :)
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11907
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw paź 18, 2007 9:19 pm

Trochę nie w temacie ale nie zupełnie... Może ktoś z Was ma dane jakim momentem trzeba dokręcać śruby głowicy w silniku 2,5 Td VM ?? Byłbym wdzięczny za info..
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt paź 19, 2007 3:16 pm

poszukam i wysle :D
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt paź 19, 2007 3:21 pm

golony pisze:
lesio jeep pisze:Reszte poddal valkoverem :)21
ajleprze jest to ze to on mi wmawia ze mam awaryjne auto :o
oj lesio lesio guwno wiesz w nogach spisz 4litrowa benzyna przy tak malym wysileniu jest na pewno rownie trwala co 2,5 litrowy dizel pod warunkiem ze nie grzebie przy niej jakis kasztaniasz.podczas montazu gazu gazownik namieszal z rurkami w kolektorze doprowadzajacymi paliwo i sie o siebie przetarly a zastaw naprawczy ze stanow docieral ponad miesiat ot co jezdze nim juz 12lat przebieg 340 tys i do tego czesto z 1,5tonowa przyczepa od samego widoku ktorej twoj dizelek by sie z wysilku zesral i na awaryjnosc nie nazekam coz zawsze sie cos zdarzyc moze.ale lesio na pewno ma swoje zdanie :)
a on dalej swoje jak by muj byl awaryjny to by nie dotargal na lawecie
nowe Vito :D jak by twuj byl sprawny to bys my porownali wyniki
jak na razie to 3-0 valkowerem a ja zrobilem 4000 km by uslyszec ze
niezawodny nigdy nie psujacy sie nie jezdzi no :)21 chyba ze na mojej lawecie
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt paź 19, 2007 3:34 pm

Co do glowic w VM nie skeca sie ich na moment a na wartosc katowa
zalezy od uszczelki jesli nowego typy stalowa na 4 glowice
to najpierw do pierwszego oporu a potem 2x 65° kolejnosc tradycyjna
jesli taka czerwona z tworzywa to podobnie tylko trzeba dokrecic po 100 km o 30° tylko nie przedobrzyc bo skutki gorsze od niedokrecenia
to ze strony VM MOTORI
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt paź 19, 2007 7:26 pm

lesio jeep pisze:
golony pisze:
lesio jeep pisze:Reszte poddal valkoverem :)21
ajleprze jest to ze to on mi wmawia ze mam awaryjne auto :o
oj lesio lesio guwno wiesz w nogach spisz 4litrowa benzyna przy tak malym wysileniu jest na pewno rownie trwala co 2,5 litrowy dizel pod warunkiem ze nie grzebie przy niej jakis kasztaniasz.podczas montazu gazu gazownik namieszal z rurkami w kolektorze doprowadzajacymi paliwo i sie o siebie przetarly a zastaw naprawczy ze stanow docieral ponad miesiat ot co jezdze nim juz 12lat przebieg 340 tys i do tego czesto z 1,5tonowa przyczepa od samego widoku ktorej twoj dizelek by sie z wysilku zesral i na awaryjnosc nie nazekam coz zawsze sie cos zdarzyc moze.ale lesio na pewno ma swoje zdanie :)
a on dalej swoje jak by muj byl awaryjny to by nie dotargal na lawecie
nowe Vito :D jak by twuj byl sprawny to bys my porownali wyniki
jak na razie to 3-0 valkowerem a ja zrobilem 4000 km by uslyszec ze
niezawodny nigdy nie psujacy sie nie jezdzi no :)21 chyba ze na mojej lawecie
nie wiem o czym mowisz ale zamykam temat bo jestes odporny na wszelkie rzeczowe argumenty....niektorzy bladza cale zycie.
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pt paź 19, 2007 10:04 pm

masz racjie przyjade na euro 2012 moze bedzie na chodzie twuj
mam wielka ochote przegrac jak narazie to INTrUZ I TY BORYSA NIE
licze bo nie startowal jestescie hampiony jak swiece w mojej cytrynie
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pn paź 22, 2007 9:30 pm

lesio jeep pisze:masz racjie przyjade na euro 2012 moze bedzie na chodzie twuj
mam wielka ochote przegrac jak narazie to INTrUZ I TY BORYSA NIE
licze bo nie startowal jestescie hampiony jak swiece w mojej cytrynie
ziewwww... :P
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » wt paź 23, 2007 5:21 pm

Nie wiedziałem, że na forum Jeepa można takie fajne rzeczy poczytać :wink: Jeśli chodzi o silnik benzynowy 4l, to kumpel sprzedawał z przebiegiem ponad 500 tkm, miał później 2,5 VM (diesel) i po roku jeżdżenia sprzedał i wrócił do benzyny. Sprzedawał nie z powodu awarii, ale jak powiedziała, z powodu różnicy (in minus dla diesla) osiągów i komfortu jazdy.
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr paź 24, 2007 8:33 am

seba4x4 pisze:Nie wiedziałem, że na forum Jeepa można takie fajne rzeczy poczytać :wink:
Fajne?? Rzygać już się chce od tych debat na temat VM :)3
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr paź 24, 2007 12:48 pm

Skasztaniliście temat, i to jeszcze za pomocą lesia i jego fanatycznego uwielbienia dla włoskiego gówna :)21

A koledze turbina zasysa olej z komory korbowej i pakuje go w kolektor wydechowy
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Duży kloss
Posty: 501
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:45 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Duży kloss » śr paź 24, 2007 3:27 pm

Zacznijmy od tego że prawdziwy JEEP ma silnik BENZYNOWY :D i te się nie psują....
Volvo TGB11,GAZ67b, T24 weasel, GM-578m1(KUB-M) a to już inna bajka...osobówka JEEP WJ

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr paź 24, 2007 3:56 pm

4.0L - jeden z najlepszych silników wszechczasów :)2
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr paź 24, 2007 10:16 pm

oj dostanie sie Wam od lesia oj dostanie... :D :)2
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
seba4x4
 
 
Posty: 4046
Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
Kontaktowanie:

Post autor: seba4x4 » czw paź 25, 2007 9:37 am

golony pisze:oj dostanie sie Wam od lesia oj dostanie... :D :)2
Ale oni prawdę mówią :)2 , tylko lesiu o tym jeszcze nie wie 8)
http://www.seba4x4.pl/
Escape 4WD '06
Santa Fe 4WD '04
GAZ 69 '70
Thunderbird 5,0 '84
CZ 350 '83

JONY B
Posty: 577
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 12:46 pm

Post autor: JONY B » ndz paź 28, 2007 6:00 pm

Damian pisze:4.0L - jeden z najlepszych silników wszechczasów :)2
:)27 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21 :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość