patriot
Moderator: Mroczny
Nie no, pewnie, bo 3.0 z merca jest be
Tak serio, to on ma tego diesla 2.0 który wygląda dość konkretnie jak na to auto- 140HP i 310Nm to przyzwoite parametry
Lift 3" chyba jest niewykonalny na fabrycznej zawieszce, bo tam jest w pełni niezależny zawias- koszt takiego liftu byłby kosmiczny.

Tak serio, to on ma tego diesla 2.0 który wygląda dość konkretnie jak na to auto- 140HP i 310Nm to przyzwoite parametry

Lift 3" chyba jest niewykonalny na fabrycznej zawieszce, bo tam jest w pełni niezależny zawias- koszt takiego liftu byłby kosmiczny.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Re: audio
jedynie audio? to sobie takiego kup i postaw w pokoju zamias wiezy..nastepny teoretyk nam rosnierexok pisze:nie na onecie napisali tylko kolega ma granda i audio jest zajedobre.

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
Re: jeep
To dla biedakówgolony pisze:no i silnik VMrexok pisze:jedyne dobre co w jeepach i innych amerykańskich autach to zazwyczaj świetne audio.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
gdybys nie pisal Golony ze ci auto nie teges bo niezawodny silnik
nie jezdzi to moglbys sie przekonac zeczywiscie do parametrow VM
ja przyjechalem Marsyljia Krakow na sprawdzian z toba ty odzewales sie
dopiero jak wrocilem do francji ze miales problem z gazem
jak by na benie nie mogl pojechac czekalem 3 tyg na znafcuw ktorzy
pokaza mi jak 4,0 l jest lepszy na drodze i w terenie kazdy z szczekajacy
tu na forum mial priwa co gdzie kiedy nie stawil sie nikt krakowskie Rafiki
moga poswiadczyc a teraz znowu ujadacie jak kundle ze VM jest be
ps
mozecie mi nadmuchac wentyl
nie jezdzi to moglbys sie przekonac zeczywiscie do parametrow VM
ja przyjechalem Marsyljia Krakow na sprawdzian z toba ty odzewales sie
dopiero jak wrocilem do francji ze miales problem z gazem

jak by na benie nie mogl pojechac czekalem 3 tyg na znafcuw ktorzy
pokaza mi jak 4,0 l jest lepszy na drodze i w terenie kazdy z szczekajacy
tu na forum mial priwa co gdzie kiedy nie stawil sie nikt krakowskie Rafiki
moga poswiadczyc a teraz znowu ujadacie jak kundle ze VM jest be
ps
mozecie mi nadmuchac wentyl

Re: audio
no to zazdrościmy kumplowi, a czego mam ci zazdrościć?rexok pisze:nie na onecie napisali tylko kolega ma granda i audio jest zajedobre.

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Czekaj , czkeja ... compass to praktycznie to samo auto co Patriot - różnią sie tylko karoseria. Nie wychodzily z VM , tylko z 2.0 dieslem Volkswagena na pompowtryskach. I tyle. Nikt nie uważal go jako auto terenowe i nigdzie nie bylo jako tako sprzedawane. To zwykly SUV z napedem na przod i dolaczanym tylem . Bez zadnych ambicji terenowych , wiec po co ten glupi temat mowiacy "auto jest do dupy bo nie jezdzi w terenie". No coz , nie mial jezdzic i kosztuje tyle ile ma kosztowac tego typu auto. Szukacie auta w teren to przedzej pomyslcie o Wranglerze i nad nim sie spuszczajcie ...mendelmax pisze:Patriot jest totalnym SUV-em, ale ok, to rozumiem. Wygląda sobie ok, nawet w jakiś lekki teren (leśne drogi) da się pojechać i zrobić rodzinny piknik. Czego nie rozumiem, to kto pozwolił na wprowadzenie na rynek CompASS'a. To dopiero porażka.
tyle
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Prawie to samo auto, bo Patriot ma zawieszenie podwyższone wobec compASS'a. I patriot po prostu wizualnie jest w miarę ok, wpasowuje się w gamę tej marki, to compass nie pasuje nijak. To zwykła osobówka. Z kolei jako Dodge Caliber wygląda już całkiem ok 

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Dobry jestes - ciekawe skad masz takie danemendelmax pisze:Prawie to samo auto, bo Patriot ma zawieszenie podwyższone wobec compASS'a. I patriot po prostu wizualnie jest w miarę ok, wpasowuje się w gamę tej marki, to compass nie pasuje nijak. To zwykła osobówka. Z kolei jako Dodge Caliber wygląda już całkiem ok



A z Calibra taki SUV jak z koziej dupy trąba .... to tylko troche podwyższona osobowka , natomiast nawet chrysler nieklasyfikuje tego auta jako SUV.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Ze strony Jeepa w USA, ale okazuje się, że tylko limited 4x4 ma wyższy prześwit. 9" zamiast 8". Pozostałe faktycznie tak jak compass. Niemniej 9" to jak WJ, co przy mniejszym rozstawie osi i krótszych zwisach jest wartością całkiem całkiem.Zun pisze:ciekawe skad masz takie dane
EDIT: Ale jak własnie sprawdzilem wg. polskiej strony różnica miedzy compassem a patriotem wynosi tylko 4mm prześwitu (opony), więc chyba nie oferują tej podwyższonej zawiechy co w USA. A szkoda.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Patriota mozna zamowic podwyzszonego 0.9 cala , a Compasa niemendelmax pisze:Ze strony Jeepa w USA, ale okazuje się, że tylko limited 4x4 ma wyższy prześwit. 9" zamiast 8". Pozostałe faktycznie tak jak compass. Niemniej 9" to jak WJ, co przy mniejszym rozstawie osi i krótszych zwisach jest wartością całkiem całkiem.Zun pisze:ciekawe skad masz takie dane



Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość