MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
maro21
-

- Posty: 147
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: maro21 » sob sie 02, 2008 10:20 pm
czy reduktor 242 występuje w oryginale z silnikiem 5.2
wg mnie w zj tylko z 4.0 z 5.2 249 (chyba) , o szczegóły pytaj na
www.jeep.org.pl.
a co do tabletek to receptę gdzie wysłać?

samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » sob sie 02, 2008 10:26 pm
maro21 pisze:a co do tabletek to receptę gdzie wysłać?

dawaj tu
wielu skorzysta

LR Rendzi stajla

-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » sob sie 02, 2008 10:45 pm
maro21 pisze:czy reduktor 242 występuje w oryginale z silnikiem 5.2
wg mnie w zj tylko z 4.0 z 5.2 249 (chyba) , o szczegóły pytaj na
www.jeep.org.pl.
Dokładnie - w 5.2 były tylko reduktory 249. 242 przy tym silniku to przekładka, której powodem w większości przypadkłów była śmierć wiskozy w 249

F150 302 V8
-
Krzysio

- Posty: 324
- Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
- Lokalizacja: Karczew
Post
autor: Krzysio » ndz sie 03, 2008 10:15 pm
Mel widziałeś na zmotce mojego XJ wstrzeliłem się z tym wszystkim co napisałeś o RAZ , tylko trzeba wiedzieć w co się celuje

Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości