
Jeep Commander VS Toyota Land Cruiser
Moderator: Mroczny
ale wogule o czym gadka ? kto normatny kupi sobie nowe auto za ponad 200 tysiecy i bedzie nim jezdzil w terenie? podczas codziennej eksploatacji nie jest wazne wnetrze? to kup sobie zuka:) obserwujac twoje podejscie to chyba o lans chodzi
wiec zapytaj sie najlepiej kobiet

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Oglądałem commandera bo się nad nim zatanawiałem, zrezygnowałem już w salonie przed jazdą próbną. Zniechęciłem się jak tylko wsiadłem do niego.
Przednią szybę ma w rozmiarze super mini. Patrzysz przez nią jak byś w czołgu siedizał, do tego jest prawie pionowa - nie wiem czy widać światła jak staniesz jako pierwszy.
Poza tym te plastiki w środku.
pozdr
Y
Przednią szybę ma w rozmiarze super mini. Patrzysz przez nią jak byś w czołgu siedizał, do tego jest prawie pionowa - nie wiem czy widać światła jak staniesz jako pierwszy.
Poza tym te plastiki w środku.
pozdr
Y
@golony
wiesz jeśli masz kase i szukasz wygodnego dużego samochodu niekoniecznie oszczędnego za to którym raz na jakiś czas dojedziesz polną rozjeżdżoną przez ciągniki drogą na działkę to nie kupisz przecież sejczento nie?? gdyby mnie było stać teć bym sobie zapodał nowego Y61 4.8 w benzynie no ale niestety nie stać mnie na to :/
co prawda porównanie tych dwóch samochodów nie jest najszczęśliwsze bo jeep to takie przerośniente kombi z napędem na 4 a tujota to prawie terenówka
na miejscu kolegi rozglądnął bym się za FJ Cruiserem jak to już ktoś proponował bo miałby i wygodny samochód dość dobrą terenówkę
a no i drzwi łapacze kur 
wiesz jeśli masz kase i szukasz wygodnego dużego samochodu niekoniecznie oszczędnego za to którym raz na jakiś czas dojedziesz polną rozjeżdżoną przez ciągniki drogą na działkę to nie kupisz przecież sejczento nie?? gdyby mnie było stać teć bym sobie zapodał nowego Y61 4.8 w benzynie no ale niestety nie stać mnie na to :/
co prawda porównanie tych dwóch samochodów nie jest najszczęśliwsze bo jeep to takie przerośniente kombi z napędem na 4 a tujota to prawie terenówka



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
No ameryki nie odkryles, we wszystkich jeepach w srodku ma sie wrazenie siedzenia w czolgu. Ale to wlasnie auto z usa a tam wiekszosc autek ma wlasnie krotkie szybki ... Popatrz na ten przyklad na 300 C i wiele innych a zobaczysz ze tak ma byc, taki stylYoorek pisze: Przednią szybę ma w rozmiarze super mini.
Y

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
@delpozzo
A nie brales pod uwage Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
To wozek o niebo lepsiejszy niz commander, a w terenie to zaskoczy nie jednego wytrawnego off roadera w zmotanym po uszy patrolu
W tej wersji w standarcie masz:
-mosty Dana 44 HD (Heavy Duty) przód i tył
-elektromechaniczne blokady mechanizmów różnicowych (przód i tył)
-elektronicznie rozłączany stabilizator przedni

A nie brales pod uwage Jeep Wrangler Unlimited Rubicon


W tej wersji w standarcie masz:
-mosty Dana 44 HD (Heavy Duty) przód i tył
-elektromechaniczne blokady mechanizmów różnicowych (przód i tył)
-elektronicznie rozłączany stabilizator przedni

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Rubicona jakoś nie... ale się zainteresuję, dzięki. Hummer okna miał mniejsze i dało żyć. FJ cruiser... cos analogicznego z wygladu do multipli tylko w stylu usa.
Co do przydatności terenowej samochodu w "moim" rozumieniu.
-Nie zamierzam uprawiać dzikiego off roadu po kamieniach wielkosci malucha ani w błocie po szyję.
-Ale jest to cos wiecej niż pokonanie krawęznika pod tesco.
Chodzi o maksymalna jazde terenowa na ktora pozwola obydwa te samochody seryjnie. Bez kominowego wlotu, płyt ochronnych itd...
Co do przydatności terenowej samochodu w "moim" rozumieniu.
-Nie zamierzam uprawiać dzikiego off roadu po kamieniach wielkosci malucha ani w błocie po szyję.
-Ale jest to cos wiecej niż pokonanie krawęznika pod tesco.
Chodzi o maksymalna jazde terenowa na ktora pozwola obydwa te samochody seryjnie. Bez kominowego wlotu, płyt ochronnych itd...
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
[ -Nie zamierzam uprawiać dzikiego off roadu po kamieniach wielkosci malucha ani w błocie po szyję.
-Ale jest to cos wiecej niż pokonanie krawęznika pod tesco.
Chodzi o maksymalna jazde terenowa na ktora pozwola obydwa te samochody seryjnie. Bez kominowego wlotu, płyt ochronnych itd... ]
na razie kolego
a jesli o male szybki chodzi to wlasnie jest taki styl i jednym sie podoba a innym nie
widocznie nie szukasz tego - poszukaj se japnskiego cos
-Ale jest to cos wiecej niż pokonanie krawęznika pod tesco.
Chodzi o maksymalna jazde terenowa na ktora pozwola obydwa te samochody seryjnie. Bez kominowego wlotu, płyt ochronnych itd... ]
na razie kolego

a jesli o male szybki chodzi to wlasnie jest taki styl i jednym sie podoba a innym nie


widocznie nie szukasz tego - poszukaj se japnskiego cos

jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

- dokłądnie 7%.TomaszRT pisze:Są tacy ludzie i to wcale ich nie mało jest..golony pisze:kto normatny kupi sobie nowe auto za ponad 200 tysiecy i bedzie nim jezdzil w terenie?
Chociaż nie - tyle % suwów w ogóle zjeżdża kiedykolwiek z asfaltu.
A w terenie to jeździ pewnie 0,00000000007%

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
a do tego reduktor 4:1 i nie ma bata na marjole,jak bym miał na niego to chyba dozywocie choć właśnie wychodzi wersja ST8 wojskowa rubiconaAdamek pisze:@delpozzo
A nie brales pod uwage Jeep Wrangler Unlimited RubiconTo wozek o niebo lepsiejszy niz commander, a w terenie to zaskoczy nie jednego wytrawnego off roadera w zmotanym po uszy patrolu
![]()
W tej wersji w standarcie masz:
-mosty Dana 44 HD (Heavy Duty) przód i tył
-elektromechaniczne blokady mechanizmów różnicowych (przód i tył)
-elektronicznie rozłączany stabilizator przedni


Jeep Cherokee 2,5td 99r
juz jest 2"
juz jest 2"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość