MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » pn cze 28, 2004 9:57 pm
zanabylem piec! z kompletnom elektryką w całym przedziale silnikowym i komputerem.

jutro wywalam z kasty wszystko do spodu i zaczynam budować auto od podstaw

XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pn cze 28, 2004 10:41 pm
zobaczymy jak dlugo taki szeroki usmiech bedzie goscil na twoich ustach

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
belfer

- Posty: 349
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Post
autor: belfer » śr cze 30, 2004 8:41 am
Bocian pisze:Chodzilo mi zeby wymienic sam goly silnik a osprzet pozostawic ten sam stary. Ale skoro wsio splonelo to ta opcja odpada. Odpowiedzialnosci nie wezme

ale jak ten 96 zdrowy i cena dobra to bierz i zakladaj. Roznice beda tylko w zasilaniu paliwem a dokladniej w obiegu, pompie paliwa, i regulatorze cisnienia. Kazdy dobry meches Ci to odpali. Elektrycznie bedzie dzialal i mysle ze nie powinno byc problemow z odpaleniem. Kurde jak ludzie motaja przekazniki elektryczne zamiast ECU i chodzi

to nie bedzie tak zle. Zreszta wszyscy demonizuja straszne pudelko ECU a to zwykly duzy kalkulator z paroma wejsciami i wyjsciami.
Duzo Ci tego osprzetu splonelo?
Szkoda tylko, że w Polsce przez prawie rok nie udało mi się znaleźć takiego kalkulatora, a nieskuteczna

naprawa kosztowała prawie tyle co samodzielne ściągnięcie używanego ze stanów-480 pln. W kraju zapłaciłbym 1450 pln czyli marża pośrednika to drobne 200%

Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość