Za duży to jest 5.2.... 4.0 jeszcze jest do zdzierżenia.PKi pisze:Jak ci 4.0 za duzy to nie kupuj. Fakt utrzymać to trzeba.LesioS pisze:Jak na polskie warunki to nawet 4.0 to bardzo duży silnik. Pewnie, że człowiek chciałby Orvisa V8 5.2, ale taki konik mnóstwo siana żre
XJ TD 2.5 l
Moderator: Mroczny
Hmmm.... Jeżdże 2.5TD już od 97r. ma ok 160tyś i jak na razie bez większych problemów. A jakie były?: - na początku - nie wiedzieć czemu poleciła pompa wody, regularne przeglądy w ASO i typowe wymiany - klocki oleje - żadnych innych usterek - jazda po terenie w umiarkowanym stopniu, możecie nie wierzyć ale dopiero w zeszłym tygodniu wymieniłem pierwsząPKi pisze:Jezdziłem 8 miesięcy. To było jak za kare ! Teraz mam 4.0 benzyna i to jest jazda !LesioS pisze:Odnoszę wrażenie (możliwe, że błędne) ale ten silnik 2.5TD nie jest w zbyt dużym poważaniu wśród piperów.
A może ktoś z tutejszych jeździ takim autkiem? Chętnie poznam opinię posiadacza....
Na asfalt z delikatną nogą i bez lawety to diesel chwile wytrzyma, ale nie oczekuj zbyt wiele. Zywotność rzędu 180tyś max wtedt posypą się bilety NBP.


Pzdr
savage
No pisałem wcześniej, przy dobrej obsłudze i niekatowaniu maszyny to chwile potrzyma. Widziałem i takie co mają 280tyś przebiegu i nic poważnego nie było.
A jak w anonsach dałem ogloszenie że sprzedam głowicwe do tego syfa to telefonu nie mogłem odłożyć, ludzie dzwonili co chwila z płaczem że maszyna sie posypła.
A wejdź se na mobile.de i zobacz. 40% już w ogłoszeniu przyznaje się że jest drugi komplet głowic. Właśnie wszedłem z ciekawości po długim czasie i wklepalem cherokee diesel >150.000km, cytuje dwa z pierwszych 4 ogłoszeń:
- "Motorschaden...."
- "MOTOR NEUE KOLBEN LAUFBUCHSEN LAGER E..."
Jeśli przy przebiegu 150tyś km co drugi robi poważny remont silnika to chyba coś o takim silniku znaczy ?!
A jak w anonsach dałem ogloszenie że sprzedam głowicwe do tego syfa to telefonu nie mogłem odłożyć, ludzie dzwonili co chwila z płaczem że maszyna sie posypła.
A wejdź se na mobile.de i zobacz. 40% już w ogłoszeniu przyznaje się że jest drugi komplet głowic. Właśnie wszedłem z ciekawości po długim czasie i wklepalem cherokee diesel >150.000km, cytuje dwa z pierwszych 4 ogłoszeń:
- "Motorschaden...."
- "MOTOR NEUE KOLBEN LAUFBUCHSEN LAGER E..."
Jeśli przy przebiegu 150tyś km co drugi robi poważny remont silnika to chyba coś o takim silniku znaczy ?!

[quote="PKi"]No pisałem wcześniej, przy dobrej obsłudze i niekatowaniu maszyny to chwile potrzyma. Widziałem i takie co mają 280tyś przebiegu i nic poważnego nie było.
I to jest najprawdziwsza prawda - jak o coś dbasz to Ci się odwdzięczy
Oczywiście wszystko zależy dd sposobu użytkowania a przedewszystkim sposobu prowadzenia samochodu (zmiana biegów i ich wykorzystanie - diesel to nie to samo co benzyna, odpalania - świeca żarowa, itp. - oczywiście z manualem)
"Jeśli przy przebiegu 150tyś km co drugi robi poważny remont silnika to chyba coś o takim silniku znaczy ?! "
Może o silniku a może o właścicielu
I to jest najprawdziwsza prawda - jak o coś dbasz to Ci się odwdzięczy

"Jeśli przy przebiegu 150tyś km co drugi robi poważny remont silnika to chyba coś o takim silniku znaczy ?! "
Może o silniku a może o właścicielu

No nie całkiem. Porównaj choćby dla kontrastu z silnikami mercedesa (200D, 300D) które normalnie żyją po 700tyś km bez dotknięcia palcem. A tu w pipach raptem bardzo duży procent tych silnikow pada. Włosi mają najgorsze co tu wiele ukrywać, a że chrysler był wtedy w kropce i kupił te silniki od włochów to już inna historia.
Silnik 2.5TD w XJcie jest kiepsko zamontowany, ma zbyt małą chłodnice, niewydatne wisko, brak cyrkulacji powietrza z tyłu komory silnika, brak chłodnicy oleju no i kiepska konstrukcja silnika robi swoje. Po prostu ten typ tak ma. Jesteś pierwszą osobą ktorą poznaje co nie miala problemów z tym silnikiem, a jak piszesz eksploatujesz go 7 lat ?!
Silnik 2.5TD w XJcie jest kiepsko zamontowany, ma zbyt małą chłodnice, niewydatne wisko, brak cyrkulacji powietrza z tyłu komory silnika, brak chłodnicy oleju no i kiepska konstrukcja silnika robi swoje. Po prostu ten typ tak ma. Jesteś pierwszą osobą ktorą poznaje co nie miala problemów z tym silnikiem, a jak piszesz eksploatujesz go 7 lat ?!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość