MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pt sie 05, 2005 4:11 pm
Jadac pod gorke wcisniesz przepustnice duzo bardziej a obroty pozostana niskie....
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » wt sie 09, 2005 10:00 am
no i bylem, podlaczylismy komp i jazda pod gorke i z gorki- mam nowe ustawienia i padlo stwierdzenie ze (ponoc zdazylo sie to od bardzo dawna po raz pierwszy) byl blad zwiazany z (nie wiem czy dobrze zapamietalem) punktem neutralnym sondy

tak czy siak zobaczymy

a i sonda wpieta ok z tym przecieciem o ktorym wspomnial Radek

zaraz wyzeruje ecu i zobaczymy czy wywwli kod 51

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » wt sie 09, 2005 3:52 pm
niestety fakty sa takie: zerowanie ecu ca.30 min odlaczona bateria i potem ok 15 min spokijnej jazdy i.....code 51

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sie 10, 2005 8:24 am
klimson pisze:niestety fakty sa takie: zerowanie ecu ca.30 min odlaczona bateria i potem ok 15 min spokijnej jazdy i.....code 51

Ale naczym jechales na Pb czy LPG ?
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » śr sie 10, 2005 9:12 am
no coz bylo tak- po owych 30min odpalilem na pb, przegazowalem i dalej na gazie.....zle

jak zle to jak mam zrobic

>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » śr sie 10, 2005 10:07 am
klimson pisze:no coz bylo tak- po owych 30min odpalilem na pb, przegazowalem i dalej na gazie.....zle

jak zle to jak mam zrobic

Pytanie moje zmieza do tego zeby ustalic w jakim trybie pracy wywali Ci ten kod;
Jezeli na benzynie - problem z sonda
Jezeli na gazie - zle podlaczony/ustawiony emulator sondy.
Sonda lambda przy jezdzie na gazie nie ma wplywu na ECU - jezeli wtedy wywala bledy jest to wina wylacznie emulatora a nie sondy. Kropka

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
klimson
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
- Lokalizacja: ZAKOPANE
Post
autor: klimson » czw sie 11, 2005 3:18 pm
ale brzydala dodales do stopki

a przy okazji- czy to oznacza ze po ilus(40 cyklach) ecu moze sobie samo "wyrzucic" bledy jesli sie nie powtarzaja?
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw sie 11, 2005 3:23 pm
klimson pisze:ale brzydala dodales do stopki

a przy okazji- czy to oznacza ze po ilus(40 cyklach) ecu moze sobie samo "wyrzucic" bledy jesli sie nie powtarzaja?
Tak bledy znikna same po jakims czasie po usunieciu usterki.
Kiedys to przetestowalem organleptycznie jak zapalilem silnik przy odlaczonym wtryskiwaczu. Wyskoczyl blad - nie chcialo mi sie aku odlaczac - po paru tygodniach blad zniknal sam (nie wiem czy bylo to 40 cykli bo nie liczylem)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość