MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pn sty 30, 2006 10:31 am
Jeszcze jedna sprawa: w Grandzie lifta 2.5" robię w ciągu czterech godzin za psie pieniądze, a w XJ-cie trzeba najpierw odkręcić mocowanie resora do podłużnicy, co mi kiedyś zajęło (wraz z jego naprawą) ponad 10 godzin.

[/quote]
A po co odkrecac mocowanie resora?
U mnie bylo dodawane pioro na prawie 3 cale liftu bez zdejmowania resorow...Cala operacja zajela dwie godziny...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
solt

- Posty: 481
- Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
- Lokalizacja: wracaja Litwini?
Post
autor: solt » pn sty 30, 2006 11:28 am
intruz pisze:
A po co odkrecac mocowanie resora?
U mnie bylo dodawane pioro na prawie 3 cale liftu bez zdejmowania resorow...Cala operacja zajela dwie godziny...
Bo w sumie ponoc dobrze jest ponapier***lac w resor po dodaniu piora, zeby mu hart ducha wyrobic

Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie

-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » pn kwie 24, 2006 6:43 pm
WJ Jeep pisze:No nie wiem, ale LSD (Trac-Lock) w XJ-tach, zwłaszcza starszych to raczej rzadkość, za to w ZJ-tach prawie standard.
musze kolego ci powiedzieć że mam XJ z 90roku z LSD i z tego co wiem wszystkie wersje limited mają tą blokade
słyszałem też o wersjach fabrycznie przystosowanych do holowania które wyposażone były w dana44
XJ 4.0 90'
-
majkel
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
- Lokalizacja: Wwa
Post
autor: majkel » pn kwie 24, 2006 7:02 pm
Z tym odkrecaniem resoru (przednie mocowanie,czyli w podluznicy), to kolega WJ ma racje - moze zajac troche czasu.Rozwiazanie swietne,ale...jak samochod jest nowy.Jak ma 10 lat i wiecej,to to sie nie chce odkrecic i istnieje szansa urwania nakretki wgrzanej wewnatrz podluznicy.A wtedy lekko nerwowo sie robi.
A dokladanie piora,bez wyjecia resora i przeklepania go w calosci....no coz....zgroza!!.
Jeden taki fachman zrobil mi kiedys taki numer.Nie mogl zdjac glownego piora (ze wzgledu na mocowanie wlasnie).Rozpial resor,wyjal reszte pior wymłotował,potem resor spial- i lala.Na chwile.....potem ostatnie piora lapalem po drodze jak pieprznely...
XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » wt kwie 25, 2006 1:08 pm
intruz pisze:
A po co odkrecac mocowanie resora?
U mnie bylo dodawane pioro na prawie 3 cale liftu bez zdejmowania resorow...Cala operacja zajela dwie godziny...
To nie ma prawa dzialac jak powinno i czyms takim az strach sie bac jezdzic

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » wt kwie 25, 2006 2:52 pm
oj, znafcy

Widocznie znowu zlamalem jakies prawo, bo od ponad siedmiu miesiecy dziala i nic niepokojacego sie nie dzieje.
majkel- jakos nie moge sobie wyobrazic jak ci piora wypadly z samochodu

Moze kazdy z nas ma na mysli inne piora

XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
enter
-

- Posty: 170
- Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm
Post
autor: enter » wt kwie 25, 2006 4:47 pm
intruz pisze:oj, znafcy

Widocznie znowu zlamalem jakies prawo, bo od ponad siedmiu miesiecy dziala i nic niepokojacego sie nie dzieje.
majkel- jakos nie moge sobie wyobrazic jak ci piora wypadly z samochodu

Moze kazdy z nas ma na mysli inne piora

pewnie połamał pióra i kawałki zbierał
XJ 4.0 90'
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr kwie 26, 2006 8:49 am
...ja Cię proszę... Pomyśl zanim coś napiszesz

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » śr kwie 26, 2006 3:49 pm
SławekXJ pisze:
...ja Cię proszę... Pomyśl zanim coś napiszesz

Troche o tym wiem, bo resorakiem pelnym jezdze

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość