porada

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
michals
 
 
Posty: 233
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:09 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: michals » pn kwie 03, 2006 3:30 pm

ale generalnie jest tak ze na firmowych stacjach jest lepszy gaz niz w jakiejs dziurze. owszem zdarzaja sie wyjatki od reguly ale rzadko
TJ owner '97 4.0aut. LPG +3,5"+2"

Only at ...
Jeep.Org.PL

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn kwie 03, 2006 3:58 pm

Z benzyną też różnie bywa na tańszych stacjach. Ojciec leona zatankował raz na jakiejś pipidówie bo mu wysechl bak i do domu dojechał z kontrolką "Check engine". Zapchany wtryskiwacz...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pn kwie 03, 2006 5:13 pm

Na pewno na podlej stacji latwiej o podle paliwo.
Na "markowej" - mniej sie oplaca kombinowac.

Inna sprawa to samo paliwo i reakcja silnika na nie.

raz do placka wlalem VPower Racing s Shell'a, to auto zamulilo jakby mi kto lawete z tylu dopial. A potem na zwyklej 95 odzyskal wigor.

Widac dobre paliwo nie bylo pisane temu silnikowi.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pn kwie 03, 2006 5:21 pm

misman pisze:
Galik pisze: ja tam sie nie znam pewnikiem, ale wiem ze tankowanie na stacjach byle jakich i markowych to jest roznica. raz jak gaz zatankowalem na jakiejs dziurze to sie w ogole wlaczyc nie chcial :o jak sie wlaczyl przy 5tys. obr.
to auto mialo mniejsza moc... a tak na bp sie jezdzi i nie ma problemow...
na dziale lr tez mozna przeczytac jaka roznice stanowi bp diesel ultimate a paliwa ze stacji przy hipermarketach...
Ta... A mnie się nie raz zdarzyło, że na paliwie z dziurawej stacji lepiej śmietnik szedł i mniej spalił, niż na "markowym"... :roll: Więc nie opowiadaj mi tu farmazonów o jakości paliwa na dużych stacjach :roll:
mi tez sie nie raz zdarzylo ze trzeba bylo zatankowac benzynke na stacji w jakiejs dziurze i bylo lepiej :)2 ale czesciej auto traci moc wlasnie i mulaste jest....

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn kwie 03, 2006 5:35 pm

raz do placka wlalem VPower Racing s Shell'a, to auto zamulilo jakby mi kto lawete z tylu dopial. A potem na zwyklej 95 odzyskal wigor.
Bo VPower to taka lekka ściemka jest. Ładnie wygląda napis 99+, ale silnik potrzebuje benzyny o takiej liczbie oktanowej, do jakiej jest zaprojektowany. Zresztą czym więcej oktanów tym mniejsza kaloryczność paliwa i dla danej jego objętości i identycznych warunków wydzielona moc spada. Ja VPowera zatankowałem do alfy ze 3 razy (co kilka tankowań coby go "poczyścić"), ale dałem sobie spokój.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » pn kwie 03, 2006 5:47 pm

moze faktycznie jest jest to do wszystkich silnikow ale np. w imprezach wrx czy sti v-power jest wskazane :)2

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn kwie 03, 2006 5:55 pm

Bo one mają wysoki stopień sprężania. Ja alfę tankuję 98, bo takie jest zalecenie (minimum to 95, ale tak zdrowiej). Za to taka 98 do jeepa to marnotrawstwo by bylo.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
joebar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: śr cze 29, 2005 11:29 am
Lokalizacja: londyn

Post autor: joebar » pn kwie 03, 2006 6:06 pm

Wybralem sie Malaczem do Anglii - zalalem go w trasie Vpowerem (zeby szybciej dojechac ;)) - totalna porazka, strasznie sie grzal, pracowal nierowno i nie mial mocy. Potem zalalem go w Niemczech benzynka 91oktanow. Poezja, pracowal cicho, miekko i ciagnal pod gorki :)

Wydaje mi sie, ze on zostal zaprojektowany pod taka benzyke, zreszta w tamtych czasach innej nie bylo, tylko jakas tam 87okt :)
ex-Cirokii 4.0 LTD H.O. Ad. 1993
www.bikepics.com/members/joebarace
Obrazek

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn kwie 03, 2006 7:01 pm

Jeepek ze swoim 8.8:1 jest właśnie na benzynkę 81 oktan :) Ale takiej tu niestety nigdzie nie sprzedają :)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pn kwie 03, 2006 7:06 pm

vandall1 pisze::o :o :o
Ja tam nie żałuję :)20
A gaz możesz za 2 dychy wstawić i też dobrze hula :)2
Pipa kupił???No nieeee :o
no jakoś taqk wyszło .... :) i teraz mam dylemata mormlanego ....latam głownie po mieście, czsami z rodzinką za miasto.... instalacja będdzie sie zwracała.......... ...............................................................................................albo jeszcze dłuzej..... więc czy sens jest?

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn kwie 03, 2006 8:22 pm

Greg_pl pisze:Sens jest taki, ze niektorzy (w tym rowniez Ty) gadaja glupoty na tanie stacje, zeby usprawiedliwic przeplacanie za ta sama benzyne na stacjach drozszych (no, ale tam przeciez daja punkty, za ktore po 5 latach dostane plyn do spryskiwacza i breloczek w ksztalcie krowiego wymiona, aby mi przypomnial jak dalem sie wycyckac).
A dolewanie wody do benzyny to bzdura maksymalna, polecam zapoznac sie konstrukcja zbiornikow na stacjach oraz ciezarem obu cieczy.
a czy ja cos mowie o dolewaniu wody??? mi szkoda auta zeby ryzykowac na takich stacjach i tyle ale jak ktos lubi oszczedzac 2 grosze to prosze bardzo :D

kiepskie jakosciowo paliwo(PB,LPG,ON) mozna zatankowac wszedzie ale na markowej stacji zawsze mniejsze ryzyko

gdzie dwaja ten plyn do spryskiwaczy bo wlasnie mi sie konczy a widze ze kolega obeznany w tym temacie hahaha
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości