MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn sie 14, 2006 10:22 pm
lesio jeep pisze:jeden plus tego wyboru to to ze trafisz do grupy kolesi wzajemnego uwielbienia ktorzy popelnili zyciowy blad i sami sie oklamuja
ps wiem ze to plagiat ale pasuje tu jak nic

a ja kupuje bo potrzebuje holownika do lawety na ktorej bedzie prawdziwa terenowka

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » czw sie 17, 2006 4:34 pm
jak ty masz nim zamiar holowac lawete jak on sam na niej bedzie czesto jezdzil?
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw sie 17, 2006 9:09 pm
wtedy zmienie holownika na holowanego

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Voytass

- Posty: 356
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 7:14 pm
- Lokalizacja: Torun/Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Voytass » sob sie 19, 2006 12:07 am
golony pisze:jak ty masz nim zamiar holowac lawete jak on sam na niej bedzie czesto jezdzil?
Sugerujesz, ze Gosc nie umie jezdzic i zakatuje sprzet od razu? Inaczej to jakos nie widze powodu, zeby na lawecie czesto sie mial znalezc...
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » sob sie 19, 2006 8:50 am
lesio jeep pisze:Ale CRD to tesz VM
VM to nazwa fabryki a nie model silnika
i dlatego twierdze ze nigdy nawet jeepa na dizel nie widziales poza fotoo
a katowice blisko to moze przetestujemy nasze XJ
muj to ten stary i ma ponad 200 tys zebys sie nie bal
Tu się mylisz: 2.7 CRD to silnik Mercedesa montowany też w Jeepach oparty na technologi common-rail i sławetna firma VM nic w nim nie miała okazji spieprzyć
3.1 w dieslu to był silnik VM w WJ i też się psuł na potęgę

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » sob sie 19, 2006 10:41 am
Poczytaj sobie trochu jak cie nie powali fakt ze i mesie maja VM lopartym o technologije comon railu

a ja glupi myslalem ze to rodzaj zasilania w ON taki na pompo wtryski
akurat jakos do terenowych to bedzie za skoplikowane
ostatni raz specjialnie dla ciebie
wszystkie dyzle grupy Dalmier chrysler jeep sa produkowane przez firme
VM obecnie wykupiona i nalezaca do tej grupy
ale to jak slepemu o kolorach tlumaczyc albo gluchemu o muzyce

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » sob sie 19, 2006 6:29 pm
Przykro mi Lesio, ale 2.7 naprawdę nie jest produkowany przez VM. Szukałem po necie. Nie znalazłem tego gdzie jest produkowany, ale nie ma go też w ofercie VM. Więc to jednak nie Vielkie Merd

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » sob sie 19, 2006 9:29 pm
I tak nie zrozumie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
majkel
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
- Lokalizacja: Wwa
Post
autor: majkel » sob sie 19, 2006 9:41 pm
2,5TD-zarowno w XJ,ZJ i voyagerze pochodzilo z VM.\
2,5CRD - w Voyagerze i przez krotki czas w KJ - to tez VM
3,1TD - w WJ - VM
2,8CRD -KJ i VOYAGER - z VM
Ale 2,7 i 3,0 CRD to Mercedes i te silniki nie pochodza z fabryki VM.
XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » ndz sie 20, 2006 12:16 am
to ze nie znalazles nie znaczy ze nie ma
bo CHewroleta tesz nie ma w ofercie a VM jak byk stoi
w nowym 4x4 SUV
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 6:37 am
Czyli po prostu wstydzą się przyznać, że w końcu montują dobre silniki czy jak?

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » ndz sie 20, 2006 10:53 am
Wyobraz sobie ze Detroit Dyzel widzac klape w Iraku
wykupila pakiet w VM Motori a nastepnie jak to bywa w biznesie
sama zostala kupiona przez Dalmier Chrysler
i nikt sie nie wstydzi napisac ze silnik 2,8 crd osiagna taki sukces
USA 40% wszystkich sprzedanych jeepuwKJ ze na jego podstawie
opracowano 2,7crd i 30 crd przejmujac rowniesz prawa do
handlowego oznaczenia CRD i turbiny o zmiennej geometri
nawet na stronie chryslera pisze kozystajac z sukcesu 2,8 crd
na jego podstawie opracowano 2,7 itp zreszta wystarczy porownac
dwa bloki i tunelowa konstukcjie stosowana od zawsze w silnikach VM
ze te wydumki Mercedesa to poprostu ciut zmienione kopie 2,8 CRD
ale ty wiesz swojie
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 11:06 am
Po prostu ciężko mi sobie wyobrazić dlaczego nigdzie o nim nie piszą skoro to taki ich sukces. Poza tym 2.7 ma jednak dużo lepsze osiągi od 2.8.
Nie twierdzę przy tym, że 2.8 robiony na 100% przez VM jest zły.
Chętnie porównałbym konstrukcję tych dwóch, ale nie mogę znaleźć żadnych danych. Tymczasem (wiadomo, mało obiektywne) porównanie konstrukcji z zewnątrz nie zdradza żadnych podobieństw niestety.
Jeszcze jedna, również mało istotna rozbieżność to liczba cylindrów- 2.8 ma 4, 2.7 ma 5.
I finał- 3.0 jest w układzie V6, czyli co zostaje z teoretyznego pierwowzoru jakim ma być 2.8? Ani blok, ani głowica, ani turbina. Żaden podzespół. Co innego oczywiście kwestia samego funkcjonowania (designu) tejże głowicy.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » ndz sie 20, 2006 2:11 pm
tu masz wszystko i jeszcze mozesz poprprosic o dokumentacjie techniczna odpisuja
http://www.hwag.ch/
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
majkel
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 10:05 pm
- Lokalizacja: Wwa
Post
autor: majkel » ndz sie 20, 2006 7:24 pm
2,7CRD to nic innego jak silnik mercedesa 270CDI.Nie ma nic wspolnego z 2,8CRD,ktore z kolei jest rozwinieciem silnika 2,5CRD.Oba zreszta zupelnie niezle i niesprawiajace wiekszych klopotow w eksploatacji (mimo,ze to VM

).
A silnik 2,7CRD jest zreszta polączony ze skrzynia biegow rowniez pochodzaca z zasobow mercedesa.
3,0 CRD - tez baza jest mercedes,trudno sie zreszta dziwic skoro wszystko jest w ramach jednego koncernu.
A siegajac do samochodow osobowych:silnik 2,2CRD w Chryslerze PT cruiserze pochodzi z mercedesa (220CDI) i nie jest produktem VM
@lesio jeep:
Nie wszystkie diesle w jeepie i chryslerze zostaly zaprojektowane przez VM i przez nich wyprodukowane.
I nie mowie,ze sa zle.Sam mam takiego klekota i nie narzekam

XJ 2,5TD '95 - był
ZG 5,9 '98 - jest
Voyager 2,4 '97 - jest
WJ 4,7HO OVERLAND '02 - jest
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 8:59 pm
lesio jeep pisze:tu masz wszystko i jeszcze mozesz poprprosic o dokumentacjie techniczna odpisuja
http://www.hwag.ch/
Kurcze, ale tam też nie ma ani 2.7 I5 ani 3.0 V6... I żeby nie było- mówię serio, bez złośliwości. Po prostu chętnie bym o nich poczytał.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 9:29 pm
Nie- wszyscy tą stronę znamy, ale każdy interpretuje inaczej

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » ndz sie 20, 2006 10:21 pm
No to musze przyznac ze trochu sie zasugerowalem nawa handlowa CRD

ale temat topiku nie byl o
tym wiec kasztanimy chociasz szukajac po Necie trafilem na FSO Poldolot
z VM TD nawet kasztanienie moze czegos nauczyc bardzo mala seria
ale byla ciekawe czy ktos ma takiego

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 10:27 pm
Poldolot w dieslu? Ale jaja

Dobre

Pierwsze słyszę o takim wynalazku.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » ndz sie 20, 2006 10:28 pm
Pozdrowienia Lesio

!!
Wifdzielismy sie w Sigean. teraz jestem juz w domu w Gliwicach.
To bylo psotaknie 2000km od domu bez umawiania, ale mialem mine jak zobaczylem nalepe forum na szybie

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz sie 20, 2006 10:32 pm
mendelmax pisze:Poldolot w dieslu? Ale jaja

Dobre

Pierwsze słyszę o takim wynalazku.
było sporo
te z silnikami citroena fajnie się rozpadały od drgań

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz sie 20, 2006 10:34 pm
Ale to chyba tylko te takie nowsze, nie? koniec lat 90-tych? Bo za komuny to nie słyszałem o takim wynalazku. 1600ccm i basta

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
mazurkas007
-

- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
Post
autor: mazurkas007 » pn sie 21, 2006 6:23 am
mendelmax pisze:Ale to chyba tylko te takie nowsze, nie? koniec lat 90-tych? Bo za komuny to nie słyszałem o takim wynalazku. 1600ccm i basta

Ja w pracy miałem dwa służbowe Poldki w dieslu. Klasyczny wolnossący diesel 1.9 litra. Spalanie 7-8 litrów ropy. Jednym zrobiłem prawie 200kkm i tylko paliwo i przeglądy ( niestety został skasowany przez mercedesa Vito i do dziś Bogu dzięki że jechałem wtedy Poldkiem a nie jakimś mięczakiem ) a drugim zrobiłem wiele ponad 100kkm i też nie było żadnych, powtarzam żadnych problemów. Ale oczywiście lepszy jest 15 letni Golf jak Poldek, przecie Golfy to się nigdy nie psują, normalnie nieśmiertelne są.
ps. a te teksty o rozpadaniu to ci chyba babcia do poduszki opowiadała

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pn sie 21, 2006 9:27 am
Jak to było?? Z głuchym o muzyce...

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości