MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw lut 05, 2004 11:44 pm
oki!!!
obfotografuje ten makaroniarski wytwor i przesle wszystkim zainteresowanym pomoca!!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw lut 05, 2004 11:46 pm
Spoko, my XJoty musimy sie trzymac razem

-
KAZ

- Posty: 409
- Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: KAZ » czw lut 05, 2004 11:48 pm
XJeep pisze:oki!!!
obfotografuje ten makaroniarski wytwor i przesle wszystkim zainteresowanym pomoca!!!
Jak bedziesz mial to przeslij i do mnie to pojade z tym do qmpla co gaz mi zakladał a sam tez ma Jeepa to moze coś wymysli. )
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt lut 06, 2004 12:09 am
we weckend zapozycze cyfrowke i poprzesylam razem ze wszystkimi zczytanymi z natory danymi!!
kurna a dzis o 6 rano znowu smigam do stolicy i z powrotem - koszmar powroci

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
RAFIK
- jestem tu nowy...

- Posty: 37
- Rejestracja: śr mar 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAFIK » pt lut 06, 2004 9:10 am
dawaj te fotki i do mnie
rafald@mgt.pl . też sie swojego czasu namęczyłem z gazem i od razu moge Ci powiedzieć że jak miałem za mały parowanik to xj nie ciągnął powyżej 3,5 tysia obrotów a teraz iddzie do 4,5 jak burza gradowa

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 1:08 pm
zanim przesle fotki chce jeszcze w poniedzialek dac ostatnia szanse gazownikowi!! Dzwonilem juz w tej sprawie do niego i mam podjechac to zalozy mi mniejszy mixer - chce sprobowac czy na mniejszej srednicy bede mogl w koncu odslonic wlot powietrza i czy zacznie mi sie wkrecac w koncu do 4,5 tys a nie 3,5 tys . Parownik z tego co sie dowiedzialem to mam do 200 KM ale z elpigazem to podobno roznie bywa

!
Na trasie juz sie go troche nauczylem oszukiwac - jak mu wcisne deche przy wyprzedzaniu i traci ciag przy 3,5 tysiacach i nie mam sily biegu przezucic to mu popuszczam o mm gaz i przezuca - Ale co z tego jak na benie ta operacje zmiany biegu przeprowadza przy prawie 5000 obrotow - oczywiscie przy ekstremalnym wyprzedzaniu gdzie decha potyrzebna

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 1:12 pm
acha zapomnialem sie zapytac czym mi grozi mniejszy mixer??? czy na benie moze sie zalewac?? za malo powietrza to tez nie dobrze!!!
Pozostaje pytanie czy teraz mam odpowiedni mixer!!?? Podobno wedlug katalogu to jest OK - ale wiadomo nie od dzis ze autopsja jest najlepsza

! sprobowac warto!!
[b]Moze mi ktos podac jaka powienien miec srednice odpowiedni mixer do 4.0 litra

[/b]
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 3:41 pm
Jak juz kolega gazownik powiedział to ja jescze dodam ze super jest u większości prod.. do 3,0li i od 130 do 150 KW
Jak masz mało mocy to mozesz sobie zwiąkszyć ilość otworów w mikserze
jak gi gaśnie podczas jazdy przy biegu jalowym to se kierunek dolotu powietrza w przeciwnym kierunku obroć.
Jak to nic ci nie pomoze to zapraszam do Wrock.
Ps.Pomyślimy za darmo

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 3:53 pm
a elpigaz posiada w takim razie parownik do silnika 4.0 - a jak to o jakim oznaczeniu - to tak na wszelki - wielki jakby zmiana mixera nic nie dala - instalacje mam na gwarancji wiec jak jest cos wiekszego od "super" to bede wymagal

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 4:03 pm
Przykładowo Lovato- super,major,super major ten ostatni jest do pojemności 6li ale do 180Kw
Landi- M,S,MS i MMS ten ostatni do 6li
A z tego co piszesz przysłonienie doloto coś pomaga to definitywnie potrzebny jest mocniejszy Parownik dodatkowo mozesz roztoczyć palnik miksera w taki sposob zeby otwory wylotu gazu były skierowane w kir.przepustnicy i jak najblizej krawędzi przelotu powietrza.
Miłej zabawy

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » ndz lut 08, 2004 4:09 pm
No to fajnie to ja też się podłączę do pytania. Czeka mnie zmiana parownika na większy.
Zakład który wyprowadzil mi instalacje "na ludzi" poleca BRC bo takie inst. zakladaja. Inni twierdza ze super majora lovato wlozyc.
Aktualnie silnik kreci mi do maxa obr. na gazie, ale przy jezdzie na LPG na szosie powyzej 120 km/h niechetnie przyspiesza na OD. Musze go bieg nizej zrzucic zeby dojsc do tych 140-160.
Srednio teraz mi pali 20 litrow na sto po miescie a nie jezdze jak emeryt.
To wlozyc BRC czy Lovato czy inne badziewie?
Tak tu wszyscy narzekali na strzaly ze nawet zalozylem sobie dodatkowe klapy na obudowie filtra i duza klape na dolocie

ale jakos jeszcze ani razu mi nie strzelil ani sie nie zadlawil.
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 4:27 pm
Super major to lekka przesada BRC niech wsadzą sobie do Daewoo a ja osobiście polecam Lovato Major nie Sup.Ma. tylko major a co do detonacji mieszanki w kol.ssącym to 1.uboga mieszanka 2.Problem z zapłonem najczęściej zuzyta świece,przewody,kiepskie świece gatunkowo
Swiece polecam NGK lub Nippon Denso najlepiej Platyna
Przewody Beru Coper lub Beru Power czy jakoś tak.
O i jeszcze przewody np. BUGICORN

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn lut 09, 2004 11:30 am
wlasnie jestem po spotkaniu z gazownikiem
Zamiast kombinowac z mixerem doszedl do wniosku ze zamiast mojego parownika elpigaz MS super zalozy mi parownik LOVATO major!!!
I tutaj moje pytanie do fochowcow od gazu - czy warto mi doplacac 100 pln za ta zamiane w przypadku jak moja instalkacja jest na gwarancji?? czy faktycznie takie sa roznice w cenie tych reduktorow?? Jak tok to spoko, doplace to stowke - ale czy czasem nie chce mnie przeczesac na cacy??!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » wt lut 10, 2004 5:05 pm
Niechce mi się rozpisywać na temat war.gwarancji czy rękojmi za wady.
Zdecydowanie niepłać

6
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn lut 23, 2004 1:44 pm
dzis odstawilem jeepa do gazownika .Zaproponował mi zamiast wymiany reduktora ostatnia deske ratunku w postaci wymiany przewodu gazowego z 6,0 na 8,0 mm -
podobno wiecej gazu reduktor dostanie!!
Operacja to NIC mi nie pomogla!! aUTO DOCHODZI DO 3800 NA 3ce i bbbuuuuuuuuuu ni [cenzura] dalej, zapadaje mu wtedy na bene i jakby turbo sie wlancza, dochodzi do 5000 i przelancza na OD

!
Czy to normalne w duzych pojemnosciach do holery ze w gornych zakresach obrotow gazu brakuje???
Na takim reduktorze jak ja smiga moj kolega chewim blazerem i wszystko u niego jest gicior!!
zaczynam sie zastanaweic czy zmiana reduktora na np LEVATO major faktycznie cos mi pomoze, bo jak nie to niepotrzebnie pojde w koszta!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » pn lut 23, 2004 3:08 pm
zmień reduktor
u mnie w osobowce po zmianie reduktora jak ręką odjął
zupełnie inny samochód aż chce sie jeździć

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn lut 23, 2004 3:26 pm
OKI!! a powiedzmy za zmiana reduktora nic mi nie da!! jestem wtedu 400 w plecy!! umowilem sie z gazownikiem ze jak bedzie zmiana to mu nie place, a jak bedzie tak samo to zostaje z 2 reduktorami!!
Ma ktos tego LEVATO majora albo super majora w jeepie XJ 4.0 - i jest zadowolony, tzn ciagnie do przodu w gornych zakresach obrotow 4000 -5000 przy wyprzedzaniu bez problemowo???!!!!
a moze ma ktos reduktor taki jak ja ELPIGAZU "super" w XJ 4.0 i nie ma z nim problemu!!???
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn lut 23, 2004 3:50 pm
Ja mam BRC AT90E i mam ze sk.....m same kłopoty . Na wolnych - dupa , przy wyprzedzaniu- dziura i w ogóle mina . Trochę pomogła zmiana miksera . Ten który mechesy założyli poprzedniemu właścicielowi był taki jak wkładają do - za przeproszeniem - daewoo
Kumpel zamontował mi jakiś kosmicznego lineara czy jakoś tak i auto zaczęło jeździć lepiej . Ale na analizatorze wychodzi , że mieszanka jest za uboga , a nie ma już jak podciągnąć . Tak , że czeka mnie jeszcze zmiana parownika , ale to tylko potwierdza moje przekonanie , że gaz ma być w kuchence i ewentualnie zapalniczce . No ale cóż - bienzin kosztuje ile kosztuje

Stiopa
XJ Sport '93
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » pn lut 23, 2004 4:57 pm
Lechtak pisze:Super major to lekka przesada BRC niech wsadzą sobie do Daewoo a ja osobiście polecam Lovato Major nie Sup.Ma. tylko major a co do detonacji mieszanki w kol.ssącym to 1.uboga mieszanka 2.Problem z zapłonem najczęściej zuzyta świece,przewody,kiepskie świece gatunkowo
Swiece polecam NGK lub Nippon Denso najlepiej Platyna
Przewody Beru Coper lub Beru Power czy jakoś tak.
O i jeszcze przewody np. BUGICORN

Panowie
Etam w kuchence my jakoś kręcimy V6,V8,V12 i gra jak potrzeba
kiepscy fachowcy i tyle albo wiesniaki jak ja

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn mar 01, 2004 1:02 pm
NO I STALO SIE!!
Zakupilem dzis "mega" reduktor LAVATO "super H cos tam" 140 - 200kW - I jeepek stal sie zupelnie innym autem!!
wkreca sie przy pedale w podlodze do 5000 obrotow, az wciska w fotel!!
Jedyny problem z tym reduktorem to to ze chyba mi go troche zalewa na wolnych, ale posmigam troche i sprawdze!! smierdzi gazem z rury wydechowej!! Sroba regulacyjna w reduktorze jest juz wkrecona na maxa, komputer tez ustawiony zicher!! CUUUDO

dzieki LECHTAK za PORADY
Pozostala sprawa spalania, gazownik twierdzi ze bedzie spalal 3 x wiecej niz ten elpigazu, ale ja wiary w to nie daje - jutro bede juz wszystko wiedzial!!
JAZDA STALA SIE PRZYJEMNOSCIA, A WYPRZEDZANIE TO CZYSTY ORGAZMMM!! - nareszczie

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » pn mar 01, 2004 3:11 pm
teraz to z 30 pewnie chlapnie na 100 km

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » wt mar 02, 2004 9:25 am
DZIS GO SPRAWDZE

smigam zaraz w trase
smierdzi za mna jak za cala gazownia, podobno na krokowym od gazu juz nizej nie idzie ustawic - teraz mam 25 krokow, przy 24 sie dusil hehe!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Lechtak
-

- Posty: 196
- Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Lechtak » wt mar 02, 2004 6:37 pm
XJeep pisze:DZIS GO SPRAWDZE

smigam zaraz w trase
smierdzi za mna jak za cala gazownia, podobno na krokowym od gazu juz nizej nie idzie ustawic - teraz mam 25 krokow, przy 24 sie dusil hehe!!
Posprawdzaj dolot powietrza czy niegdzie go nie zdławili jakięś taśmy,plastikowe dekielki i.t.p. mogli zdławiać dolot,zyskiem podciśnienia.
Ps. Honker mi pali 22l/100 w mieście

A i jeszcze jedno prawidłowe otwarcie aturatora (krokowego) to od 70 do 130 kroków.
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » wt mar 02, 2004 6:46 pm
To z ciekawosci zapytam jaka jest najwieksza srednica klapy antywybuchowej takiej zakladanej na dolot?
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » śr mar 03, 2004 10:17 am
Bocian pisze:To z ciekawosci zapytam jaka jest najwieksza srednica klapy antywybuchowej takiej zakladanej na dolot?
No mnie się wydaje , że im więksiejsza tym lepsiejsza . Może być nawet z przykrywki od garczka - byle lekka była żeby zdąrzyła się otworzyć .
Ja mam dwie , obok siebie , a obudowa i tak zabita

Stiopa
XJ Sport '93
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości