Reduktor LPG do 4.0l

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw lut 05, 2004 11:44 pm

oki!!! :lol:

obfotografuje ten makaroniarski wytwor i przesle wszystkim zainteresowanym pomoca!!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw lut 05, 2004 11:46 pm

Spoko, my XJoty musimy sie trzymac razem :D

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » czw lut 05, 2004 11:48 pm

XJeep pisze:oki!!! :lol:

obfotografuje ten makaroniarski wytwor i przesle wszystkim zainteresowanym pomoca!!!
Jak bedziesz mial to przeslij i do mnie to pojade z tym do qmpla co gaz mi zakladał a sam tez ma Jeepa to moze coś wymysli. )
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt lut 06, 2004 12:09 am

we weckend zapozycze cyfrowke i poprzesylam razem ze wszystkimi zczytanymi z natory danymi!!
kurna a dzis o 6 rano znowu smigam do stolicy i z powrotem - koszmar powroci :o
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
RAFIK
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: śr mar 27, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: RAFIK » pt lut 06, 2004 9:10 am

dawaj te fotki i do mnie rafald@mgt.pl . też sie swojego czasu namęczyłem z gazem i od razu moge Ci powiedzieć że jak miałem za mały parowanik to xj nie ciągnął powyżej 3,5 tysia obrotów a teraz iddzie do 4,5 jak burza gradowa :)

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 1:08 pm

zanim przesle fotki chce jeszcze w poniedzialek dac ostatnia szanse gazownikowi!! Dzwonilem juz w tej sprawie do niego i mam podjechac to zalozy mi mniejszy mixer - chce sprobowac czy na mniejszej srednicy bede mogl w koncu odslonic wlot powietrza i czy zacznie mi sie wkrecac w koncu do 4,5 tys a nie 3,5 tys . Parownik z tego co sie dowiedzialem to mam do 200 KM ale z elpigazem to podobno roznie bywa !!!

Na trasie juz sie go troche nauczylem oszukiwac - jak mu wcisne deche przy wyprzedzaniu i traci ciag przy 3,5 tysiacach i nie mam sily biegu przezucic to mu popuszczam o mm gaz i przezuca - Ale co z tego jak na benie ta operacje zmiany biegu przeprowadza przy prawie 5000 obrotow - oczywiscie przy ekstremalnym wyprzedzaniu gdzie decha potyrzebna :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 1:12 pm

acha zapomnialem sie zapytac czym mi grozi mniejszy mixer??? czy na benie moze sie zalewac?? za malo powietrza to tez nie dobrze!!!
Pozostaje pytanie czy teraz mam odpowiedni mixer!!?? Podobno wedlug katalogu to jest OK - ale wiadomo nie od dzis ze autopsja jest najlepsza !!! sprobowac warto!!

[b]Moze mi ktos podac jaka powienien miec srednice odpowiedni mixer do 4.0 litra !![/b]
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 3:41 pm

Jak juz kolega gazownik powiedział to ja jescze dodam ze super jest u większości prod.. do 3,0li i od 130 do 150 KW
Jak masz mało mocy to mozesz sobie zwiąkszyć ilość otworów w mikserze
jak gi gaśnie podczas jazdy przy biegu jalowym to se kierunek dolotu powietrza w przeciwnym kierunku obroć.

Jak to nic ci nie pomoze to zapraszam do Wrock.
Ps.Pomyślimy za darmo :)19 :)19 :)19

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lut 08, 2004 3:53 pm

a elpigaz posiada w takim razie parownik do silnika 4.0 - a jak to o jakim oznaczeniu - to tak na wszelki - wielki jakby zmiana mixera nic nie dala - instalacje mam na gwarancji wiec jak jest cos wiekszego od "super" to bede wymagal :evil:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 4:03 pm

Przykładowo Lovato- super,major,super major ten ostatni jest do pojemności 6li ale do 180Kw
Landi- M,S,MS i MMS ten ostatni do 6li

A z tego co piszesz przysłonienie doloto coś pomaga to definitywnie potrzebny jest mocniejszy Parownik dodatkowo mozesz roztoczyć palnik miksera w taki sposob zeby otwory wylotu gazu były skierowane w kir.przepustnicy i jak najblizej krawędzi przelotu powietrza.

Miłej zabawy :)19

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz lut 08, 2004 4:09 pm

No to fajnie to ja też się podłączę do pytania. Czeka mnie zmiana parownika na większy.

Zakład który wyprowadzil mi instalacje "na ludzi" poleca BRC bo takie inst. zakladaja. Inni twierdza ze super majora lovato wlozyc.
Aktualnie silnik kreci mi do maxa obr. na gazie, ale przy jezdzie na LPG na szosie powyzej 120 km/h niechetnie przyspiesza na OD. Musze go bieg nizej zrzucic zeby dojsc do tych 140-160.
Srednio teraz mi pali 20 litrow na sto po miescie a nie jezdze jak emeryt.

To wlozyc BRC czy Lovato czy inne badziewie?

Tak tu wszyscy narzekali na strzaly ze nawet zalozylem sobie dodatkowe klapy na obudowie filtra i duza klape na dolocie :) ale jakos jeszcze ani razu mi nie strzelil ani sie nie zadlawil.

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » ndz lut 08, 2004 4:27 pm

Super major to lekka przesada BRC niech wsadzą sobie do Daewoo a ja osobiście polecam Lovato Major nie Sup.Ma. tylko major a co do detonacji mieszanki w kol.ssącym to 1.uboga mieszanka 2.Problem z zapłonem najczęściej zuzyta świece,przewody,kiepskie świece gatunkowo
Swiece polecam NGK lub Nippon Denso najlepiej Platyna
Przewody Beru Coper lub Beru Power czy jakoś tak.
O i jeszcze przewody np. BUGICORN :)2

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lut 09, 2004 11:30 am

wlasnie jestem po spotkaniu z gazownikiem :-?
Zamiast kombinowac z mixerem doszedl do wniosku ze zamiast mojego parownika elpigaz MS super zalozy mi parownik LOVATO major!!!

I tutaj moje pytanie do fochowcow od gazu - czy warto mi doplacac 100 pln za ta zamiane w przypadku jak moja instalkacja jest na gwarancji?? czy faktycznie takie sa roznice w cenie tych reduktorow?? Jak tok to spoko, doplace to stowke - ale czy czasem nie chce mnie przeczesac na cacy??!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » wt lut 10, 2004 5:05 pm

Niechce mi się rozpisywać na temat war.gwarancji czy rękojmi za wady.
Zdecydowanie niepłać :)6

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lut 23, 2004 1:44 pm

dzis odstawilem jeepa do gazownika .Zaproponował mi zamiast wymiany reduktora ostatnia deske ratunku w postaci wymiany przewodu gazowego z 6,0 na 8,0 mm -
podobno wiecej gazu reduktor dostanie!!

Operacja to NIC mi nie pomogla!! aUTO DOCHODZI DO 3800 NA 3ce i bbbuuuuuuuuuu ni [cenzura] dalej, zapadaje mu wtedy na bene i jakby turbo sie wlancza, dochodzi do 5000 i przelancza na OD !!!

Czy to normalne w duzych pojemnosciach do holery ze w gornych zakresach obrotow gazu brakuje???

Na takim reduktorze jak ja smiga moj kolega chewim blazerem i wszystko u niego jest gicior!!

zaczynam sie zastanaweic czy zmiana reduktora na np LEVATO major faktycznie cos mi pomoze, bo jak nie to niepotrzebnie pojde w koszta!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn lut 23, 2004 3:08 pm

zmień reduktor
u mnie w osobowce po zmianie reduktora jak ręką odjął :)2
zupełnie inny samochód aż chce sie jeździć 8)
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn lut 23, 2004 3:26 pm

OKI!! a powiedzmy za zmiana reduktora nic mi nie da!! jestem wtedu 400 w plecy!! umowilem sie z gazownikiem ze jak bedzie zmiana to mu nie place, a jak bedzie tak samo to zostaje z 2 reduktorami!!

Ma ktos tego LEVATO majora albo super majora w jeepie XJ 4.0 - i jest zadowolony, tzn ciagnie do przodu w gornych zakresach obrotow 4000 -5000 przy wyprzedzaniu bez problemowo???!!!!

a moze ma ktos reduktor taki jak ja ELPIGAZU "super" w XJ 4.0 i nie ma z nim problemu!!???
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » pn lut 23, 2004 3:50 pm

Ja mam BRC AT90E i mam ze sk.....m same kłopoty . Na wolnych - dupa , przy wyprzedzaniu- dziura i w ogóle mina . Trochę pomogła zmiana miksera . Ten który mechesy założyli poprzedniemu właścicielowi był taki jak wkładają do - za przeproszeniem - daewoo :(
Kumpel zamontował mi jakiś kosmicznego lineara czy jakoś tak i auto zaczęło jeździć lepiej . Ale na analizatorze wychodzi , że mieszanka jest za uboga , a nie ma już jak podciągnąć . Tak , że czeka mnie jeszcze zmiana parownika , ale to tylko potwierdza moje przekonanie , że gaz ma być w kuchence i ewentualnie zapalniczce . No ale cóż - bienzin kosztuje ile kosztuje :(
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » pn lut 23, 2004 4:57 pm

Lechtak pisze:Super major to lekka przesada BRC niech wsadzą sobie do Daewoo a ja osobiście polecam Lovato Major nie Sup.Ma. tylko major a co do detonacji mieszanki w kol.ssącym to 1.uboga mieszanka 2.Problem z zapłonem najczęściej zuzyta świece,przewody,kiepskie świece gatunkowo
Swiece polecam NGK lub Nippon Denso najlepiej Platyna
Przewody Beru Coper lub Beru Power czy jakoś tak.
O i jeszcze przewody np. BUGICORN :)2

Panowie :)1

Etam w kuchence my jakoś kręcimy V6,V8,V12 i gra jak potrzeba
kiepscy fachowcy i tyle albo wiesniaki jak ja :lol:

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pn mar 01, 2004 1:02 pm

NO I STALO SIE!!

Zakupilem dzis "mega" reduktor LAVATO "super H cos tam" 140 - 200kW - I jeepek stal sie zupelnie innym autem!! :lol:

wkreca sie przy pedale w podlodze do 5000 obrotow, az wciska w fotel!!
Jedyny problem z tym reduktorem to to ze chyba mi go troche zalewa na wolnych, ale posmigam troche i sprawdze!! smierdzi gazem z rury wydechowej!! Sroba regulacyjna w reduktorze jest juz wkrecona na maxa, komputer tez ustawiony zicher!! CUUUDO !! dzieki LECHTAK za PORADY !! :lol:
Pozostala sprawa spalania, gazownik twierdzi ze bedzie spalal 3 x wiecej niz ten elpigazu, ale ja wiary w to nie daje - jutro bede juz wszystko wiedzial!!

JAZDA STALA SIE PRZYJEMNOSCIA, A WYPRZEDZANIE TO CZYSTY ORGAZMMM!! - nareszczie :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn mar 01, 2004 3:11 pm

:)2
teraz to z 30 pewnie chlapnie na 100 km :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt mar 02, 2004 9:25 am

DZIS GO SPRAWDZE :lol: smigam zaraz w trase !!

smierdzi za mna jak za cala gazownia, podobno na krokowym od gazu juz nizej nie idzie ustawic - teraz mam 25 krokow, przy 24 sie dusil hehe!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Lechtak
 
 
Posty: 196
Rejestracja: wt mar 04, 2003 11:35 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lechtak » wt mar 02, 2004 6:37 pm

XJeep pisze:DZIS GO SPRAWDZE :lol: smigam zaraz w trase !!

smierdzi za mna jak za cala gazownia, podobno na krokowym od gazu juz nizej nie idzie ustawic - teraz mam 25 krokow, przy 24 sie dusil hehe!!

Posprawdzaj dolot powietrza czy niegdzie go nie zdławili jakięś taśmy,plastikowe dekielki i.t.p. mogli zdławiać dolot,zyskiem podciśnienia.
Ps. Honker mi pali 22l/100 w mieście :roll:
A i jeszcze jedno prawidłowe otwarcie aturatora (krokowego) to od 70 do 130 kroków.

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt mar 02, 2004 6:46 pm

To z ciekawosci zapytam jaka jest najwieksza srednica klapy antywybuchowej takiej zakladanej na dolot?

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » śr mar 03, 2004 10:17 am

Bocian pisze:To z ciekawosci zapytam jaka jest najwieksza srednica klapy antywybuchowej takiej zakladanej na dolot?
No mnie się wydaje , że im więksiejsza tym lepsiejsza . Może być nawet z przykrywki od garczka - byle lekka była żeby zdąrzyła się otworzyć . :D :D :D

Ja mam dwie , obok siebie , a obudowa i tak zabita :(
Stiopa
XJ Sport '93

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości