Tylko że w rocznikach późniejszych tak czy inaczej go niema !XJeep pisze:stabilizator z tylu to tak nie do konca jest zbedny!!
na trasie duzo pomaga, bez niego auto sie buja jak ta lala!!
w teren faktiko, zbedna rzecz!!![]()
Lift na szybko do XJ
Moderator: Mroczny
Wasze zdanie mnie interesuje tutaj !PKi pisze:Jak by ktoś kiedyś potrzebował amortyzatory na tył, twardość w/g życzenia, skok niecałe 8", długość na rzyczenie to mam temat opanowane. Dziś zamontowałem 4" dłuższe od normalnych i jest
Temat przodu też bede przerabiał tylko tu obawiam się że przy 4-5" liftu skok 8" bedzie troche mało ? Jakie wasze zdanie ?
ja ci PKI nie pomoge z przodem bo sam bede mial ten problem za niedlugo!!!
Planuje zapodac z nowych gumek 31" i czas sie zabraz za dzwigniecie XJ'a!!
mam w zwiazku z ta operacyja pare zagryzek:
- Z tylu dam podkladki pod resory - pytanie tylko co z cybantami, gdzie DLUZSZE zanabyc
Myslalem tez o dodatkowym piorze resora ale nie chce GO usztywniac jak po czarnym smigam!! Choc klepanie moich pior i ich siadanie po miesiacu ma tez i ujemne strony
- Z przodu zapodam z raffikowych podkladek gumowych!! przedluze odpowiednio lacznik stabilizatora i wymienie amorki na new SACHSY!!
AMORKI dam normalne, do auta bez lifta - pytanie czy dadza rade?? - mam nadzieje ze bez rozpinania stabilizatora nic im nie bedzie ...
- Slyszalem za oponki 31 potrafia przy lifcie 2,5 " przycierac przy skrecie, czy to prawda?? mozna wykrecic ograniczniki skretu i sie promien zmniejszy, ale czy to cas da?? Mozna tez zanabyc dystanse ale $$$
- a jak z upalanie w blocku?? nie pourywam blotnikow na dziurach??
sorry za tyle pytan naraz ale wiecie, przezorny .....
Planuje zapodac z nowych gumek 31" i czas sie zabraz za dzwigniecie XJ'a!!
mam w zwiazku z ta operacyja pare zagryzek:
- Z tylu dam podkladki pod resory - pytanie tylko co z cybantami, gdzie DLUZSZE zanabyc


- Z przodu zapodam z raffikowych podkladek gumowych!! przedluze odpowiednio lacznik stabilizatora i wymienie amorki na new SACHSY!!
AMORKI dam normalne, do auta bez lifta - pytanie czy dadza rade?? - mam nadzieje ze bez rozpinania stabilizatora nic im nie bedzie ...

- Slyszalem za oponki 31 potrafia przy lifcie 2,5 " przycierac przy skrecie, czy to prawda?? mozna wykrecic ograniczniki skretu i sie promien zmniejszy, ale czy to cas da?? Mozna tez zanabyc dystanse ale $$$
- a jak z upalanie w blocku?? nie pourywam blotnikow na dziurach??
sorry za tyle pytan naraz ale wiecie, przezorny .....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
strzemiona dłuższe, zuk cośtam cośtam, troche dogiąć i gra.XJeep pisze:ja ci PKI nie pomoge z przodem bo sam bede mial ten problem za niedlugo!!!
Planuje zapodac z nowych gumek 31" i czas sie zabraz za dzwigniecie XJ'a!!
mam w zwiazku z ta operacyja pare zagryzek:
- Z tylu dam podkladki pod resory - pytanie tylko co z cybantami, gdzie DLUZSZE zanabycMyslalem tez o dodatkowym piorze resora ale nie chce GO usztywniac jak po czarnym smigam!! Choc klepanie moich pior i ich siadanie po miesiacu ma tez i ujemne strony
![]()
- Z przodu zapodam z raffikowych podkladek gumowych!! przedluze odpowiednio lacznik stabilizatora i wymienie amorki na new SACHSY!!
AMORKI dam normalne, do auta bez lifta - pytanie czy dadza rade?? - mam nadzieje ze bez rozpinania stabilizatora nic im nie bedzie ...![]()
- Slyszalem za oponki 31 potrafia przy lifcie 2,5 " przycierac przy skrecie, czy to prawda?? mozna wykrecic ograniczniki skretu i sie promien zmniejszy, ale czy to cas da?? Mozna tez zanabyc dystanse ale $$$
- a jak z upalanie w blocku?? nie pourywam blotnikow na dziurach??
sorry za tyle pytan naraz ale wiecie, przezorny .....
sachsa urwałem w pierwszym terenie, nie polecam. weź wzmocnione za 220 sztuka i gut.
31' bedzie obcierać przy skręcie, ale o stablizator, jeśli go wywalisz to ok. jeśli nie to musisz wykrecic ograniczniki.
a czemu miałbyś urwać błotniki

wiktor nastraszyl wczesniej ze przy 31 " bedzie blotnik i progi przygryzacPKi pisze:[
a czemu miałbyś urwać błotnikihehe

ile te specery gumowe maja wysokosci?? 5 cm??

musze jeszcze pomyslec o wzmocnieniu tylnych resorow bez dokladania lagi!!
bo co z tego ze pojdzie wyzej, jak nosnosc i tak bedzie do d...y

mysle jeszczcze na wymianie ktorejs tam starej lagi resoru na nowa!!
potem to tylko pacnac moje BF goodrich long train - polroczne i zakupic BFG all terrain t/a ko 31"

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość