Lift na szybko do XJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt wrz 14, 2004 3:18 pm

XJeep pisze:stabilizator z tylu to tak nie do konca jest zbedny!!

na trasie duzo pomaga, bez niego auto sie buja jak ta lala!!

w teren faktiko, zbedna rzecz!! :lol:
Tylko że w rocznikach późniejszych tak czy inaczej go niema !
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt wrz 14, 2004 4:36 pm

:oops:

tego to nie wiedzialem!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt wrz 14, 2004 4:54 pm

PKi pisze:Jak by ktoś kiedyś potrzebował amortyzatory na tył, twardość w/g życzenia, skok niecałe 8", długość na rzyczenie to mam temat opanowane. Dziś zamontowałem 4" dłuższe od normalnych i jest :)2

Temat przodu też bede przerabiał tylko tu obawiam się że przy 4-5" liftu skok 8" bedzie troche mało ? Jakie wasze zdanie ?
Wasze zdanie mnie interesuje tutaj !
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw wrz 30, 2004 2:57 pm

ja ci PKI nie pomoge z przodem bo sam bede mial ten problem za niedlugo!!!

Planuje zapodac z nowych gumek 31" i czas sie zabraz za dzwigniecie XJ'a!!


mam w zwiazku z ta operacyja pare zagryzek:

- Z tylu dam podkladki pod resory - pytanie tylko co z cybantami, gdzie DLUZSZE zanabyc ?? Myslalem tez o dodatkowym piorze resora ale nie chce GO usztywniac jak po czarnym smigam!! Choc klepanie moich pior i ich siadanie po miesiacu ma tez i ujemne strony :lol:

- Z przodu zapodam z raffikowych podkladek gumowych!! przedluze odpowiednio lacznik stabilizatora i wymienie amorki na new SACHSY!!
AMORKI dam normalne, do auta bez lifta - pytanie czy dadza rade?? - mam nadzieje ze bez rozpinania stabilizatora nic im nie bedzie ... :-?

- Slyszalem za oponki 31 potrafia przy lifcie 2,5 " przycierac przy skrecie, czy to prawda?? mozna wykrecic ograniczniki skretu i sie promien zmniejszy, ale czy to cas da?? Mozna tez zanabyc dystanse ale $$$

- a jak z upalanie w blocku?? nie pourywam blotnikow na dziurach??

sorry za tyle pytan naraz ale wiecie, przezorny ..... :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw wrz 30, 2004 4:07 pm

XJeep pisze:ja ci PKI nie pomoge z przodem bo sam bede mial ten problem za niedlugo!!!

Planuje zapodac z nowych gumek 31" i czas sie zabraz za dzwigniecie XJ'a!!


mam w zwiazku z ta operacyja pare zagryzek:

- Z tylu dam podkladki pod resory - pytanie tylko co z cybantami, gdzie DLUZSZE zanabyc ?? Myslalem tez o dodatkowym piorze resora ale nie chce GO usztywniac jak po czarnym smigam!! Choc klepanie moich pior i ich siadanie po miesiacu ma tez i ujemne strony :lol:

- Z przodu zapodam z raffikowych podkladek gumowych!! przedluze odpowiednio lacznik stabilizatora i wymienie amorki na new SACHSY!!
AMORKI dam normalne, do auta bez lifta - pytanie czy dadza rade?? - mam nadzieje ze bez rozpinania stabilizatora nic im nie bedzie ... :-?

- Slyszalem za oponki 31 potrafia przy lifcie 2,5 " przycierac przy skrecie, czy to prawda?? mozna wykrecic ograniczniki skretu i sie promien zmniejszy, ale czy to cas da?? Mozna tez zanabyc dystanse ale $$$

- a jak z upalanie w blocku?? nie pourywam blotnikow na dziurach??

sorry za tyle pytan naraz ale wiecie, przezorny ..... :lol:
strzemiona dłuższe, zuk cośtam cośtam, troche dogiąć i gra.

sachsa urwałem w pierwszym terenie, nie polecam. weź wzmocnione za 220 sztuka i gut.

31' bedzie obcierać przy skręcie, ale o stablizator, jeśli go wywalisz to ok. jeśli nie to musisz wykrecic ograniczniki.

a czemu miałbyś urwać błotniki ?? hehe
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw wrz 30, 2004 5:20 pm

PKi pisze:[
a czemu miałbyś urwać błotniki ?? hehe
wiktor nastraszyl wczesniej ze przy 31 " bedzie blotnik i progi przygryzac :lol:

ile te specery gumowe maja wysokosci?? 5 cm?? :-?

musze jeszcze pomyslec o wzmocnieniu tylnych resorow bez dokladania lagi!!
bo co z tego ze pojdzie wyzej, jak nosnosc i tak bedzie do d...y !! 2 osoby z tylu + maly pakuneczek i siedze prawie ze na odbojniku!!

mysle jeszczcze na wymianie ktorejs tam starej lagi resoru na nowa!!

potem to tylko pacnac moje BF goodrich long train - polroczne i zakupic BFG all terrain t/a ko 31" :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość