
Co to moze byc?!
Moderator: Mroczny
u mnie k....a zaczol wyc przedni most wlasnie wczoraj, tyle ze na zaloczonym przodku!!
cos sie dzieje dziwnego,i most i reduktor wyja jak poje...ane - nie wiem moze mi podcisnienia padly i nie zakleszcza?? dzis wchodze do kanalu!!
cos sie dzieje dziwnego,i most i reduktor wyja jak poje...ane - nie wiem moze mi podcisnienia padly i nie zakleszcza?? dzis wchodze do kanalu!!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Panie a jak stare są opony, na których jeździsz ? Jak masz niesprawne amortyzatory to po jakimś czasie opony wyrabiają się w zręby i efekt jest taki jakby ci padły łozyska i mosty, najpierw zamień koła od jakiegos kolegi na softowych oponach i zobacz czy jest efekt.Radek666 pisze:[Ale to dziwne zeby przedni most zaczal wyc przy jezdzie na asfalcie przy odlaczonym napedzie na przod... no chyba ze to ktores lozysko w dyfrze padlo...
Opony juz przerabialem... sa rowno starte (malo bo polroczne). Przekladalem tez przod na tyl i przod dalej wyl. Tak ze raczej efekt opon wykluczylem, no ale przy nastepnej okazji zmienie na kola zimowe i zobacze jak na nich wyje...boris.blank pisze:Panie a jak stare s± opony, na których je¼dzisz ? Jak masz niesprawne amortyzatory to po jakim¶ czasie opony wyrabiaj± siê w zrêby i efekt jest taki jakby ci pad³y ³ozyska i mosty, najpierw zamieñ ko³a od jakiegos kolegi na softowych oponach i zobacz czy jest efekt.Radek666 pisze:[Ale to dziwne zeby przedni most zaczal wyc przy jezdzie na asfalcie przy odlaczonym napedzie na przod... no chyba ze to ktores lozysko w dyfrze padlo...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

No wlasnie wymienilem prawa na nowke bo juz troszeczke luzu miala i bylem przekonany ze to jest to, ale jak widac jednak nie (chyba ze nowa tez wyje?!)KAZ pisze:U mnie wy³o okrutnie jak piasta pad³a. ponie¶ przód poruszal ko³ami na boki jak jst luz to juz wiesz co
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

u mnie caly czas most i reduktor chodzily cichutenko, bez szelestnie do wczoraj!!
przez jak czas cos mi strzelalo przy skrecie w lewo, wczoraj przestalo strzelac ale za to most sie odezwal!
szukam teraz przyczyny, jak co to dam znac
przez jak czas cos mi strzelalo przy skrecie w lewo, wczoraj przestalo strzelac ale za to most sie odezwal!

szukam teraz przyczyny, jak co to dam znac

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Już pisałem. Nie wymieniać na dziko wszystkiego co możliwe tylko najpierw diagnoza ! Naprawdze dobre warsztaty i stacje diagnostyczne mają sprzęt aby sprawdzić które łożysko wyje czy inaczej - skąd drgania pochodzą lub gdzie są najsilniejsze !
Zapewne mostu rozłączalnego nie masz, tak że całość się kręci łącznie z wałem, nawet jak masz nastawione na 2H, a pozatym, wogule wiesz czy reduktor odpina ci przód ?
Zapewne mostu rozłączalnego nie masz, tak że całość się kręci łącznie z wałem, nawet jak masz nastawione na 2H, a pozatym, wogule wiesz czy reduktor odpina ci przód ?
Tak jezd - reduktor odpina - sprawdzone. Nie nie mam rozlaczania mostu, ale za to jezdzilem tez bez przedniego walu dla sprawszenia czy to nie wal/lozyska na odbiorze skrzynki; ale niestety nie. Chyba zostanie wywalenie osi i przejechanie sie bez nich, ale to duzo roboty a jak na razie nie mam czasu na taka zabawe.PKi pisze:Ju¿ pisa³em. Nie wymieniaæ na dziko wszystkiego co mo¿liwe tylko najpierw diagnoza ! Naprawdze dobre warsztaty i stacje diagnostyczne maj± sprzêt aby sprawdziæ które ³o¿ysko wyje czy inaczej - sk±d drgania pochodz± lub gdzie s± najsilniejsze !
Zapewne mostu roz³±czalnego nie masz, tak ¿e ca³o¶æ siê krêci ³±cznie z wa³em, nawet jak masz nastawione na 2H, a pozatym, wogule wiesz czy reduktor odpina ci przód ?
ps. piaste i tak musialem wymienic, bo stara luz miala, a jeepowskie nistety nie maja mozliwosci jego skasowania (no moze poprzez lekkie przyszlifowanie tu i tam - ale to juz partaczenie i motanie)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
No to wy macie to wycie mniej dokuczliwe, bo wam wyje tylko z dolaczonym przodem a mi caly czas (no przy pewnych predkosciach)Bocian pisze:RelaxXJeep pisze:u mnie k....a zaczol wyc przedni most wlasnie wczoraj, tyle ze na zaloczonym przodku!!mi tak wyje od roku. Im mocniej w gaz na 4x4 tym mocniej wyje wiec stawiam na lozyska glowki.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

no tak, ale co to moje wycie moze miec wspolnego z tym ze zanikly strzaly przy lewoskrecie?? ladna mam zagruche na wieczorBocian pisze:RelaxXJeep pisze:u mnie k....a zaczol wyc przedni most wlasnie wczoraj, tyle ze na zaloczonym przodku!!mi tak wyje od roku. Im mocniej w gaz na 4x4 tym mocniej wyje wiec stawiam na lozyska glowki.
raffiki radza mi


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Organousznie mi sie wydaje ze to przod wyje (wyraznie dzwiek dochodzi z przodu). Planowalem odpiac tyl (wal) i pojezdzic na samym przodzie coby sie przekonac czy to nie z tylu, ale nie mialem czasu (a wmiedzyczasie znalazlem luz na piascie wiec bylem przekonany ze jestem w ogrodku).PKi pisze:Trener, a dlaczego my¶lisz ¿e wyje z przodu a nie z ty³u
Wyje ca³y czasCzy tylko jak deptasz lub nie deptasz
Jak zapniesz przód to te¿ wyje
Na zakrêtach zmienia siê wycie lub zanika
A wyje tylko przy pewnych predkosciach zarowno przy rownej jezdzie jak i przyspieszaniu i zwalnianiu (~50,70,110km/h) i tylko jak przejade pare km; wczesniej jest cicho. Wyje tez jak dam na N.
Jak zapne przod to dzwiek jest inny i niezkorelowany z predkoscia (ale zawsze na 4x4 bylo troche glosniej).
Na ostrych zakretach w prawo troche cichlo a w lewo bylo glosniej (stad tez bylem pewnien ze piasta) - ale po wymianie piasty jakby juz zakrety nie daja takiej duzej roznicy.
Poza tym wydaj mi sie ze przy ostrym chamowaniu przy predkosci 40-50 to sie bardzo nasila - ale to z opon moze dochodzic?!
Musze jeszcze sie przejechac na 4x4 i zobaczyc jak to sie przy wiekszych predkosciach zachowuje.
Niby pierdolka a wkurza strasznie!

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Hahaha ! Pierdołka, ale będzie cię sporo kosztowała !Radek666 pisze:Niby pierdolka a wkurza strasznie!

Jak wydaje ci się że z produ do może być most albo automat. Jak wyje również na N czyli bez mocy to auto w góre i słuchać i macać.
Jak będzie coś mocno zrypane to poczujesz że nierówno chodzi przy małych obrotach, bo jak będziesz dawał na duże szybkości to silnik ci będzie zagłuszał.
Mialem juz auto na kolkach ale niestety nic nie udalo mi sie wysluchac; moze musze sobie stetoskop sprawic albo co?! No ale niestety jak sam piszesz przy duzych predkosciach (kiedy to wycie sie ujawnia) nic nie udalo mi sie wysluchac bo silnik zagluszyl, a na malych nie wyjePKi pisze:Hahaha ! Pierdo³ka, ale bêdzie ciê sporo kosztowa³a !Radek666 pisze:Niby pierdolka a wkurza strasznie!![]()
Jak wydaje ci siê ¿e z produ do mo¿e byæ most albo automat. Jak wyje równie¿ na N czyli bez mocy to auto w góre i s³uchaæ i macaæ.
Jak bêdzie co¶ mocno zrypane to poczujesz ¿e nierówno chodzi przy ma³ych obrotach, bo jak bêdziesz dawa³ na du¿e szybko¶ci to silnik ci bêdzie zag³usza³.

Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Dobry pomysl z oscyloskopem... w zasadzie wystarczylby chyba miernik RMS albo lepiej wartosci szczytowej; jak bede mial troche czasu to moze...
Wczoraj pojezdzilem troche na 4x4 ale wycie bylo dokladnie takie samo (no i troche innych dzwiekow z napedu). Za to jak pojezdzilem troche na zblokowanym 4x4 to puzniej wycie praktycznie bylo niezalezne od predkosci; cos gdzies sie juz dobrze rozgrzalo wtedy?! No ale chyba nie pozostaje mi nic innego jak potestowac jeszcze organoleptycznie auto na kolkach ...
Wczoraj pojezdzilem troche na 4x4 ale wycie bylo dokladnie takie samo (no i troche innych dzwiekow z napedu). Za to jak pojezdzilem troche na zblokowanym 4x4 to puzniej wycie praktycznie bylo niezalezne od predkosci; cos gdzies sie juz dobrze rozgrzalo wtedy?! No ale chyba nie pozostaje mi nic innego jak potestowac jeszcze organoleptycznie auto na kolkach ...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
boris.blank pisze:...Przecie¿ ty masz badaæ sk³adowe sygna³u a nie jego warto¶æ szczytow±...
Na razie chyba po prostu pojezdze i zobacze co sie zrobi a i organoleptycznie sie pod samochodem powykladam moze w ktorys likend... zobacze co slychac i gdzie (no chyba ze sie w miedzyczasie cos rozleci)boris.blank pisze:...Chwila jazdy i na ekranie wszystko zobaczysz. Po prostu tam gdzie wyje amplituda bêdzie najwiêksza...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka
Mialem sobie kiedys Jeepka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości