
WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Moderator: Mroczny
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
nie jestem w stanie stwierdzic ile jeepow zagazowalismy , nie jestem w stanie okreslic ile jeepow z lpg znam , masa tego jest w sumie . jedno wiem , nie slyszalem jeszcze zeby komus z powodu lpg sie jakas usterka ,w tym demonizowane [rzez was gniazda sie wydarzyla
nie demonizujcie wiec bo to zakrawa na pogaduchy "znaffcuff "
bez urazy , wiem wiem ze macie pojecie , dlatego napisalem , bo ktos postronny a obyty w temacie bedzie mial ubaw
co do spalania , 4,7 przy oszczednym trybie zmiesci sie w 20l ale co to za przyjemnosc jechac i pamietac ze nie wolno...


nie demonizujcie wiec bo to zakrawa na pogaduchy "znaffcuff "
bez urazy , wiem wiem ze macie pojecie , dlatego napisalem , bo ktos postronny a obyty w temacie bedzie mial ubaw

co do spalania , 4,7 przy oszczednym trybie zmiesci sie w 20l ale co to za przyjemnosc jechac i pamietac ze nie wolno...


jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Na gazie się nie znam... nie lubię, nie stosuję.
Opinie/opisy o źle dobranych elementach, złym założeniu instalacji wraz ze zdjęciami... znam od Suchrza.
Zepsute lub słabo działające silniki V8 w ZJ i WJ znam i widziałem.... już sam.
Opinie/opisy o źle dobranych elementach, złym założeniu instalacji wraz ze zdjęciami... znam od Suchrza.
Zepsute lub słabo działające silniki V8 w ZJ i WJ znam i widziałem.... już sam.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: pn sie 06, 2012 8:32 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Ja tam nie mam zamiaru nic ciągać, no chyba że własne dupsko. Szuka czegoś zarówno na lato jak i srogą zimę. Jakoś 4,7 mnie przeraża z powodu pojemności. Mam bmw 2,0 benzyna 6r i to jakoś mało nie pali. 10 litrów bez dotykania gazu. A mam jeszcze jedno durne pytanie. Jak to jest z momentem obrotowym. Chodzi mi od jakich obrotów motor ciągnie. W dieslu pewnie będzie to od 1000 rpm a jak to wygląda w 4,7? Bo jak tak samo jak w mojej bemce że dopiero przy 4tys. coś zaczyna się dziać to lipa. Mam raczej lekką nogę i nie lubię kręcić silnika wysoko. Wolę ciąg od dołu. Może ktoś się wypowie?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: pn sie 06, 2012 8:32 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
A masz może charakterystykę 2,7 diesla dla porównania?
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
2.7 ma 400 Nm i całkiem dobrze się odpycha.
No i skrzynie ma mercedesowską 5 biegową.
Do topienia w błocie się nie nadaje ale przy "normalnej" eksploatacji jest bardzo przyjemna.
No i skrzynie ma mercedesowską 5 biegową.
Do topienia w błocie się nie nadaje ale przy "normalnej" eksploatacji jest bardzo przyjemna.
Zdrapek i poharatka
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Dlaczego nie nadaje się do topienia w błocie?
Ja mam 2.7CRD i bardzo sobie chwalę, silnik bezawaryjny, nalatane ponad 200 tyś, zjeździł Gruzję, Turcję, Skandynawię i pół Europy bez żadnej awarii. Ciągnie od dołu, po stromych górach z załadunkiem po dach nie ma żadnego problemu.
16 litrów miasto, 8-14 trasa.
Ja mam 2.7CRD i bardzo sobie chwalę, silnik bezawaryjny, nalatane ponad 200 tyś, zjeździł Gruzję, Turcję, Skandynawię i pół Europy bez żadnej awarii. Ciągnie od dołu, po stromych górach z załadunkiem po dach nie ma żadnego problemu.
16 litrów miasto, 8-14 trasa.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Elektronika itp. w sumie to żadne nowsze się praktycznie nie nadaje do topienia po klamki.
Do turystyki mam nadzieje że się nada bo po to go min. kupiłem.
Spalanie na kompie przy spokojnej jeździe do roboty czyli bez ciśnienia wskazuje ~ 10l.
Ile w realu wyjdzie to jeszcze nie wiem bo ostatnio częściej motocyklem jeżdżę.
Do turystyki mam nadzieje że się nada bo po to go min. kupiłem.
Spalanie na kompie przy spokojnej jeździe do roboty czyli bez ciśnienia wskazuje ~ 10l.
Ile w realu wyjdzie to jeszcze nie wiem bo ostatnio częściej motocyklem jeżdżę.
Zdrapek i poharatka
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Raz powinno dać radę..

ale banalna prawa: jak nie masz wyprowadzonych odpowietrzeń mostów i skrzyni to masz tam wodę. Jak będzie to działać z wodą ?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: pn sie 06, 2012 8:32 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba
Re: WJ 2,7CRD czy 4,0B+LPG?
Ja i tak tylko go na śnieg potrzebuję 

nie wiem czy aktualne zapytanie jeszcze. ale moge powiedziec ze ja stalem przed podobnym dylematem i mieszkamy w podobnych terenowo i klimatycznie terenach. mialem xj 2.1 w dizlu. silnik nie do zajechania. palil od sztycha i w miare malo. wsio chulalo do mrozow... nie pomagaly dodatki i zimowe paliwo. przy -20 tylko podgrzewanie silnika pomagalo by odpalil. poniewaz takie temp u nas w gorach to czasami codziennosc wiec bylo to upierdliwe mocno. przy kupnie nowego starego
sprawa byla jasna, tylko bena + lpg. mialem mozliwosc pojezdzenia 4.0 i 4.7, stanelo na tym ostatnim. QD robi swoje w zimie
spalanie na trasie 16-18l lokalnie 18-22l a drogi u mnie krete i strome
. kolega ma wj 2,7 i nie schodzi mu lokalnie nizej niz 12-14l zima nawet do 18!! niestety jazda w gorskich miejscowosciach na swoje minusy jesli chodzi o spalanie. przezylem juz z moim wj 4,7 3 zimy. ostatniej przez ponad miesiac temp bylu u mnie ponizej -20 a wiekszosc nocy to prawie -30, rekord to -34. autko palilo bezproblemowo, nawet po tygodniowym postoju
czego nie dalo sie powiedziec o wujku 2,7 kumpla
polecam wiec 4,7 z racji QD i bezproblemowego uzytkowania w zimie, koszty eksploatacji tez mniejsze niz dizla 






XJ '91 2.1td był
WG '99 4,7 QD
WG '99 4,7 QD

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość