Dziwny klekot

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr sty 12, 2005 5:45 pm

Może klima chodzi cały czas, mimo wyłaczenia na desce rozdzielczej. Najlepiej wyjąć bezpiecznik lub przekaźnik. Pochylałeś się nad silnikiem w celu zlokalizowania silnika? Dobrze do tego jest mieć taki stetoskop dla mechaników (zwany również walkmanem :)21). Klekocze ewidentnie spod pokrywy zaworów, czy niekoniecznie? Może to łożyska na którymś z kółek - lubią padać zwłaszcza na kółku napinacza i jałowym?

Awatar użytkownika
wof
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:00 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wof » śr sty 12, 2005 6:03 pm

klima sie rozlacza jak nalezy. Co do klekotu to wyrazniej sie go slyszy z wnetrza niz nasluchujac silnika.... ale musze jeszcze dokladnie posluchac w okolicy pokrywy rozrzadu.
'00 XJ LIMITED

Awatar użytkownika
vladimir
 
 
Posty: 122
Rejestracja: pn gru 27, 2004 3:18 pm
Lokalizacja: centre,lodz i okolice

Post autor: vladimir » śr sty 12, 2005 6:13 pm

vladimir pisze:A co sądzicie o Mobil S 10w40 półsyntetyk. Dla przebiegu 70kkm.?
Mekanik zalał mi ten olej i sie grzecznie pytam czy moze być, czy mam go wyp.... i zalać no właśnie czym.

auto chodzi , silnik jak po myciu.

pozdrawiam

ale: własnie

b. rzadko jezdżę na 4PART TIME czasem 4FULL TIME i wcale na 4LO

zapodałem 4FULL TIME pali sie PART TIME, potem 2WD pali sie PART TIME a gdy 4LO nic sie nie pali i 2WD tez nic.
Jak dałem w kosc zaczęło sie palić PART TIME i 4FULL TIME tam gdzie miało być.

Reszta jak wyżej.
Dzieje sie cos? czy tylko lampki nie kontaktują.

vl
XJ90 ltd 4.0

Gaz 69M 2.2D (wspomnienie)
w poszukiwaniu k160 3.3d

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr sty 12, 2005 6:19 pm

Czasami tak jest, że trzeba kawałek przejechać, żeby zaskoczył i zapaliła się właściwa lampka (przeważnie pali się PART TIME gdy włączasz FULL TIME). Generalnie im częściej się korzysta z reduktora tym lepiej się przełącza, także dla higieny czasami trzeba pojechać w teren :)21
W zimę jak jest nawet troszeczkę ślisko jeździć na FULL TIME, niektóre źródła mówią także, żeby używać tego do szybkiej jazdy i ma to sens bo prowadzenie jest dużo lepsze, tyle tylko, ze troszkę więcej benzynki chce pić ten kochany Jeep.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw sty 13, 2005 9:46 am

vladimir pisze:
vladimir pisze:A co s±dzicie o Mobil S 10w40 pó³syntetyk. Dla przebiegu 70kkm.?
Mekanik zala³ mi ten olej i sie grzecznie pytam czy moze byæ, czy mam go wyp.... i zalaæ no w³a¶nie czym.

auto chodzi , silnik jak po myciu.

pozdrawiam

ale: w³asnie

b. rzadko jezd¿ê na 4PART TIME czasem 4FULL TIME i wcale na 4LO

zapoda³em 4FULL TIME pali sie PART TIME, potem 2WD pali sie PART TIME a gdy 4LO nic sie nie pali i 2WD tez nic.
Jak da³em w kosc zaczê³o sie paliæ PART TIME i 4FULL TIME tam gdzie mia³o byæ.

Reszta jak wy¿ej.
Dzieje sie cos? czy tylko lampki nie kontaktuj±.

vl
Ja jezdze wlasnie na Mobilu S; bodajze 15W40 ale glowy nie dam - taki mi dawno temu w ASO zalali i od tej pory juz tak zostalo....
Co do redutkora to jak juz wczesniej 100tki razy bylo stwierdzane na tym forum - narzady nieuzywane zanikaja; im czesciej uzywasz tym lepiej chodzi (nie bez znaczenia jest tez roznica w stopniu zuzycia opon pomiedzy przodem a tylem!)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość