XJ na szose i do terenu? -zakup

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
sebastian2357
Posty: 697
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
Lokalizacja: Warszawa

XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: sebastian2357 » śr paź 08, 2014 5:53 pm

Cześć.
Powoli dojrzewam do zmiany mojej toyoty na coś trochę bardziej komfortowego i cywilizowanego.
Dotad jeżdziłem Toyka bo była wytrzymała i dzielna w terenie ale na codzień stało sie to zbyt uciążliwe mimo niewielkich przebiegów rocznie 5-10 tyś (zawieszenie na resorach, mułowaty silnik, brak ABS, klimy itd, tylko dwoje drzwi).
Moje typy jak na razie to Vitara long 2.0 v6 bez gazu lub XJ 4.0 niestety już koniecznie z gazem. Zaletą obu aut jest cena zakupu i serwisu, stosunkowo duża moc, klimatyzacja, rozsadny komfort jazdy na asfalcie, 2 pary drzwi. No i możliwośc jazdy po autobanie jak normalny biały człowiek 110-120 ;) Jednocześnie chciałbym mieć możliwość wjechania w teren od czasu do czasu, planuje też dłuższe wyjazdy offroadowe tydzien, dwa lub wiecej.

Zalety XJ
-stały 4x4
-mniej rdzy bo nadwozie ocynk (czy sie mylę)
-duużo mocy
Wady XJ
-konieczne LPG, problemy i koszty z tym związane, obecność butli w środku
-brak ramy (ale czy to wada?)
-resory z tyłu (gorszy komfort?)
Przewidywane modyfikacje: wyciagarka, zderzak przód, kurnik, lift tak zeby weszły 31" AT

Zalety Vitary
-spalanie na akceptowalnym poziomie poniżej 15 litrów
-rama
-wiekszy komfort jazdy bo spreżyny i IFS z przodu ?
Wady Vitary
-IFS z przodu może sie sypać
-wchodzą w grę raczej mniejsze koła niż w XJ
-RDZA (tego bym nie chciał, drogie i długotrwałe naprawy, aż sie odechciewa inwestowac w pruchno)
przewidywane modyfikacje: jak w XJ tylko koła 30" AT

Co doradzicie. Który w waszej opinii lepszy i dlaczego? Za opinie że Jeep bo to jeep itp. dziekuje ;) Jestem również otwarty na propozycje innych modeli oczywiście z sensownym uzasadnieniem 8)
Budżet na auto z modyfikacjami to około 20 tyś do niewielkiej negocjacji :roll:
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: jradek » śr paź 08, 2014 6:16 pm

Pajero II z końca produkcji z 2,8.
zalety
Masz 31" w standardzie
spalanie 10-11
SS
wady
delikatny przedni zawias i układ kierowniczy, delikatny jak na terenówkę
Terrano II
nie mam i nie miałem, ale też jeźdżą
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
sebastian2357
Posty: 697
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: sebastian2357 » śr paź 08, 2014 6:21 pm

jradek pisze:Pajero II z końca produkcji z 2,8.
zalety
Masz 31" w standardzie
spalanie 10-11
SS
wady
delikatny przedni zawias i układ kierowniczy, delikatny jak na terenówkę
Terrano II
nie mam i nie miałem, ale też jeźdżą

Koniec produkcji to który rocznik? A jak sprawa rdzy? Chodzą słuchy że niektóre Pajero szybko zamieniają sie w kontrukcje samonośne ;) Myślałem o terrano, chyba troszke za drogo wychodzi jednak, sensowne egzemplarze koło 18-19 tyś, a gdzie kasa na naprawy i modyfikacje..
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Mroczny » śr paź 08, 2014 6:22 pm

dzip git - tylko bardziej git zj. Wiesz, ze xj ma resor z tyłu, miejsca za kieratem jak w 126p najgorszą precyzję prowadzenia ze wszystkich aut świata? Zj ma sprężyny, lepsiejszy gabaryt i komfort. Niestety - szpetniejszy od xj (moim zdaniem jedno z ładniejszych aut 4x4)..


Przejdź się każdym z nich i sam zdecydujesz.

Ale jak chcesz fajny wóz bez korozji - pomyśl o d2. Buda z alu, komfort git, ekonomia git. Inny ciekawy i niedoceniany - terrano vol. 2. Duża podaż i taniość zakupu, łatwo o niezmordowany egzemplarz.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Misiek Cypr » śr paź 08, 2014 6:26 pm

IFS w Pajero, nie jest delikatny, w porownaniu do terrano. Pajero ma calkiem spoko zawias i jest komfortowe.

Jeep jest duzo bardziej komfortowy i z reguly nie rdzewieje. Vitara rdzewieje i ma drewniany zawias w porownaniu do wszystkich w/w.

Grandcheerokee rozwaz. Jest wygodnieszy od XJ. Gaz nie jest wada, ale upierdliwy w tankowaniu, jedynie.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: jradek » śr paź 08, 2014 6:30 pm

Cos chyba do 2000.
Możesz przejechać się moim, ale ja przejadę się Twoim. :D
Mieszkam za Jankami
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
sebastian2357
Posty: 697
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 10:03 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: sebastian2357 » śr paź 08, 2014 6:47 pm

Dzięki za propozycje może skorzystam jak wróce z wyjazdu służbowego ;) pajero nie jest głupie ale jeepy podobaja mi sie głownie ze wzgledu na ocynk nadwozia.

D2 może wyjśc juz zbyt drogo jak sie orientowałem...staram sie celować w górną półkę cenową danego modelu, wolę zapłacić wiecej i miec auto w dobrym stanie.

Ten wyglada nieźle http://otomoto.pl/land-rover-discovery- ... 52473.html ale wiem że na wstepie trzeba w każde auto wyłożyć kilka tysiecy żeby było sprawne. Tu jedynie nie trzebaby już nic modyfikować. Juz kiedys wpakowałem sie w auto za ostatni grosz i potem było smutno :(

A jakies zasadnicze wady ZJ wzgledem XJ? Słyszałem że ma ujowy reduktor na sprzegle wiskotycznym<sic>. Da się wymienić toto plug&play z XJ? Jakies jeszcze niespodzianki jakie można spotkac w ZJ?
TRJ120 '07 jest
KZJ95 '97 była
BJ73 '89 była
Samurai '93 rdzewieje pod domem

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Misiek Cypr » śr paź 08, 2014 7:19 pm

Glowna wada ZJ w stosunku do XJ jest jego masa, a co za tym idzie spalanie.

Reduktor od XJ podchodzi prawie plug and play do ZJ, ale wiskoze teraz mozna zregenerowac za 300PLN, z wlozeniem I wyjeciem, przy okazji wymianie paru uszczelnien, na niezbyt w sumie drogie orginaly wychodzi taniej I mniej problemowo.

Skrzynie biegow sa delikatniejsze, ale regeneracja takiej skrzyni gdy zupelnie padnie wychodzi ponizej 2000PLN.

Jak skrzynia chodzi, to pochodzi...

Stockowy ZJ 5.2 z LPG pali po miescie 22-25l/100km
Stockowy ZJ 4.0 bez LPG pali po miescie jakies 16l/100km a w trasie udalo mi sie zejsc ponizej 9ltr/100km, jednak to jazda na typowy ecodrajwing. Realnie 11-12.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: tomek 79 » śr paź 08, 2014 7:45 pm

jak xj to tylko polifciak,ciezko o ładny egzemplarz w starszych rocznikach

a jak zj to tylko 5.2 z dobra sekwencja

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: misman » śr paź 08, 2014 10:03 pm

Jak ktoś nie ma zacięcia sportowego i przerośniętych rajdowych ambicji, to zagazowany (sekwencją) ZJ 4.0 będzie dobrą, względnie oszczędną i wcale nie taką strasznie powolną (jak się powszechnie lansuje) alternatywą dla 5.2. Wygodniejszy od XJta, tani w utrzymaniu, boleśnie łatwy w naprawie, traktowany po ludzku i zadbany (nie drutowany) odwdzięczy się bezawaryjnością. Miałem wszystkie z w/wymienionych, i rzeczywiście - najprzyjemniej jeździ się v8, jednakże najrozsądniejszym ostatecznie wyborem był ZJ 4.0.
IMO.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: misman » śr paź 08, 2014 10:14 pm

sebastian2357 pisze: jeepy podobaja mi sie głownie ze wzgledu na ocynk nadwozia.

A jakies zasadnicze wady ZJ wzgledem XJ? Słyszałem że ma ujowy reduktor na sprzegle wiskotycznym<sic>. Da się wymienić toto plug&play z XJ? Jakies jeszcze niespodzianki jakie można spotkac w ZJ?
Ocynk ocynkiem, ale progi lubiejo gnić :)21 . Jest tam taki cudaczny patent w przedniej części przy nadkolu, gdzie schodzi się kilka blach i po czasie zaczyna się psuć... Jakiś niewątpliwie chory umysł to projektował, bo na trzeźwo nikt by nie wpadł na coś takiego :)21

ZJ ma w standardzie to wszystko, co do XJta trzeba dorabiać :)21 Wygodniejsze i (nieco :)21 ) przestronniejsze wnętrze, sprężyny i tarcze z tyłu, klimatronik, ładniejszą deskę (polift) i trochę wodotrysków :)21 XJ jest niby "kultowy", ale ZJ jest po prostu bardziej "używalny" ;)
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Sygma » czw paź 09, 2014 6:19 am

Każdy dżip gnije... kwestia egzemplarza jaki się trafi.
XJ ma ta przewagę, że standardowo masz "w komplecie" dobry silnik 4.0 z dobrym automatem i odpowiednim reduktorem/skrzynią rozdzielczą.

Do tego masz więcej części do niego niż ZJ.
Chyba też szybciej znajdziesz ładnego XJ niż ZJ. Tarcze z tyłu... może i są potrzebne jak chcesz koła 33".
Do 31" kółek nie trzeba nic ruszać w zawieszeniu. Wystarczy zadbać o hebleki i odpowiednio je wyregulować.

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Wojtek_W » czw paź 09, 2014 7:12 am

sebastian2357 pisze:Cześć.
Powoli dojrzewam do zmiany mojej toyoty na coś trochę bardziej komfortowego i cywilizowanego.
Dotad jeżdziłem Toyka bo była wytrzymała i dzielna w terenie ale na codzień stało sie to zbyt uciążliwe mimo niewielkich przebiegów rocznie 5-10 tyś (zawieszenie na resorach, mułowaty silnik, brak ABS, klimy itd, tylko dwoje drzwi).
Moje typy jak na razie to Vitara long 2.0 v6 bez gazu lub XJ 4.0 niestety już koniecznie z gazem. Zaletą obu aut jest cena zakupu i serwisu, stosunkowo duża moc, klimatyzacja, rozsadny komfort jazdy na asfalcie, 2 pary drzwi. No i możliwośc jazdy po autobanie jak normalny biały człowiek 110-120 ;) Jednocześnie chciałbym mieć możliwość wjechania w teren od czasu do czasu, planuje też dłuższe wyjazdy offroadowe tydzien, dwa lub wiecej.

Cos bardziej komfortowego i cywilizowane go i mowimy o zmianie LC na Xj? Eee....
XJ'tem i Vitka pojedziesz te 110-120 po autobanie, ale cudow nie oczekuj. Szczegolnie w XJ.
Aerodynamika kiosku, resor itd..
Ocywiscie jak ktos przesiadzie sie z UAZA czy wronga to bezie wniebowziety. Ale w porownaniu z dlugim y61 to jest taczka.
sebastian2357 pisze: Zalety XJ
-stały 4x4
-mniej rdzy bo nadwozie ocynk (czy sie mylę)
-duużo mocy
Wady XJ
-konieczne LPG, problemy i koszty z tym związane, obecność butli w środku
-brak ramy (ale czy to wada?)
-resory z tyłu (gorszy komfort?)
Przewidywane modyfikacje: wyciagarka, zderzak przód, kurnik, lift tak zeby weszły 31" AT
Dzipy gnijo. I to mocno. Przynajmniej przedlifty xj.
LPG bym nie rozpatrywal jako wade, bo nawet na sredniej instalacji nie robi problemow. Jesli nie przeszadza Ci mniejszy bagaznik to LPG to tylk ozaleta. Silnik zajebisty i trwaly :)2
No i cos o czym nie wspomniales. Czesci kosztuja grosze. Doslownie. Bylem b.milo zaskoczony. Za blotnik w kolorze placilem 50 zeta. Lampe zamieniik kupisz nowy za ~19 (kijowa jakosc). Generalnie koszty pomijalne.
Resor z tylu jes ujowy. Jak chcesz to jeszcze wyliftowac to juz wogole w mojej ocenie ciezko to zrobic dobrze, tanio i nie pogarszajac srednich juz wlasciwosci jezdnych. No i bedbny z tylu..
sebastian2357 pisze: Zalety Vitary
-spalanie na akceptowalnym poziomie poniżej 15 litrów
-rama
-wiekszy komfort jazdy bo spreżyny i IFS z przodu ?
Wady Vitary
-IFS z przodu może sie sypać
-wchodzą w grę raczej mniejsze koła niż w XJ
-RDZA (tego bym nie chciał, drogie i długotrwałe naprawy, aż sie odechciewa inwestowac w pruchno)
przewidywane modyfikacje: jak w XJ tylko koła 30" AT
Ja osobiscie takiej vitary nie mialem. Ale 2 moich kolegów taka jezdzilo.
Calkiem komfortowe. Z silnikiem 2.0 v6 problemy. To falujace obroty to gaz, to gasniecie to tamto. 2 egzemplarze rownolegle. No i rdza,rdza rdza. A tu z blaszka juz nie jest tak tanio.
sebastian2357 pisze: Co doradzicie. Który w waszej opinii lepszy i dlaczego? Za opinie że Jeep bo to jeep itp. dziekuje ;) Jestem również otwarty na propozycje innych modeli oczywiście z sensownym uzasadnieniem 8)
Budżet na auto z modyfikacjami to około 20 tyś do niewielkiej negocjacji :roll:
Moja osobista i mocno subiektywna opinia: LR bym racej niechcial. Tym bardzej mozesz byc lekko zszokowany po przesiadce z toyoty. ;-)
Ja bym patrzyl na ZJty. 4.0 z reduktorem NP-242 . I tak chcesz ATki wiec dodatkowe kilogramy nie beda pewnie az tak wazne. Silnikowo to samo.DObre hamulce Komfort juz prawdziwy. Baaardzo fajny woz. j't nie ma startu.

Terrano 2 jeszcze rozwaz.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: jradek » czw paź 09, 2014 7:34 am

Ale mu pomogliśmy, nie ma co. Miał chłop 2 auta do wyboru i rozmnożyliśmy to do 5-ciu.
Jest jeszcze Frota z końca produkcji, no i Gallop.
Ja bym stawiał na Terano lub Pajero jednak. Przesiadka z Japońca na nie Japońca może być lekkim szokiem.
Moje zaproszenie jest poważne, nie wiem czy Pajero to dobry wybór, nie mam porównania, ale chyba nie jest takie złe.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 8:51 am

A może dołożyć kaski i kupić wj v8.Pali tyle co xj 4.0 lepiej jedzie większy,komfort nieporównywalny z xj zj

W dzipach to mi się podoba że jeździ się tym prawie jak osobówką ale jak z toyoty przesiadł byś się do disco 2 też byś był zadowolony na pewno bardziej niż z pajro czy tyrano tym bardziej że diska potaniały.

Przejedz się wj przejedz się disko2 obczaj dla mnie w tych pieniądzach to najrozsądniejsze typy


I pisze tu obiektywnie a nie jako typ co spuszcza się na swój znaczek dzipa w garażu czy pociera jajami o zielone jajo
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 9:08 am

jradek pisze: nie wiem ... Pajero ... dobry wybór..... nie mam porównania.... ale chyba.

No. :lol:
NO I JEST RZOPA

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Sygma » czw paź 09, 2014 9:10 am

WJ jest ciężki.. i droższy w eksploatacji + naprawach w stosunku do XJ

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Wojtek_W » czw paź 09, 2014 9:13 am

i w zakupie. I mniej wytrzymaly po mojemu.
Z ZJtami 3 moich kolegow robi bardzo niemadre rzeczy i specjalnie (poza automatem) problemow nie bylo.

Silnik .0 probowalismy kiedys zamordowac w warsztacie. Nie bylo latwo.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 9:21 am

Mniej wytrzymały bo jeszcze go ludzie tak nie katują w terenie?

Wj lepsza skrzynia od zj :)21

Cięższy nie znaczy gorszy jak go nie topisz po klamki

Coraz wiecej angoli i części już bardzo zbliżone ceny zaczynja mieć
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2014 9:24 am przez Aśka&Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Wojtek_W » czw paź 09, 2014 9:23 am

Katuja, katuja. :)21
WJty juz sam przednie "pseudomost" mozna zabic bez problemu na asfalcie v8'ka


Co do ciezaru to absulutna zgoda. Patrol jest jak wagon kolejowy. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 9:25 am

Co to znaczy pseudomost?
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Wojtek_W » czw paź 09, 2014 9:30 am

A co ma znaczyc? Ze mosty pwinny byc z zalozenia mocne. Kilka przypadkow znam gdzie deptanie mocniejsze po asfalcie w WJcie skonczylo sie wersja RWD :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 9:34 am

Z tego co się orientuję to przednie mosty w dżipach xj zj wj to dana 30.wiec wytrzymałość raczej podobna

P.s jak byś miał w patrolu 300 hp to już mosty nie były by tak wytrzymałe
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Aśka&Kuba » czw paź 09, 2014 9:36 am

Znam przypadli gdzie koledzy wkładali mosty parcha do zmot i ukrecali je co nie znaczy że most jest do dupy :)21
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: XJ na szose i do terenu? -zakup

Post autor: Wojtek_W » czw paź 09, 2014 9:44 am

Oczywiscie,ze wszystko da sie zepsuc. Z tym nie dyskutuje. Zreszta w Zjtach mosty tez wspomniany w innym watku kolega wymienia. Nie o tym chcialem. Wedlug moich doswiadczen ZJ jest bardziej wytrzymaly od WJta. I duzo tanszy przy niewielkiej roznicy w komforcie.
3x bylem na Ukrainie z 3 pipami. WJ, ZJ v8 i ZJ 4.0 + 242 reduktor. I ten ostatni jest zajebisty.
Sam sie rozgladam juz za WK



Ps. To auto mojego kolegi na mostach z Patrola.
http://youtu.be/q1l4tPr0aFg . Ma ponad 300 KM :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość