Strona 1 z 1

SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 8:52 pm
autor: snuffi
Dzień dobry,

Mam Cj7 4,2l '85r od jakiegoś czasu jako samochód "na niedzielę :P" w lekki teren ;)
Niestety gaźnik + wiek silnika + mosty powodują u mnie ciągły ból głowy.

Dlatego chciałbym zrobic swap silnika na jakieś V (tak wiem, 4,0 z xj jest najszybciej i najtaniej, tylko że spełniam swoje zachcianki i ma być V :)21 )
Dodatkowe założenia są, że reduktor dana300 zostaje, zmieniam silnik, skrzynie (chce manual) i mosty (ale zostają resory)

Koncepcje były m60b40, 2,9l V6 Cosworth, 4,2l V8 z w220
Mosty z G klasy.

Ponieważ to ma być mój pierwszy SWAP, to pytanie do was - co sądzicie? Jaki silnik? Jaka skrzynia? Jakie mosty?

Z góry dzięki za pomoc

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:08 pm
autor: vandall_jr
LEX+LJ70 i masz fajne auto, nie dziękuj ... :)21 wyślę adres do flaszki :)21 :)21 jak co :)21 :)21


pardom + jeszcze muczios pęgos, gracjazz

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:25 pm
autor: snuffi
Ale że 3,0 v6 1MZ-FE? Jaka skrzynia do tego?

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:27 pm
autor: vandall_jr
1UZ-fe + reszta od J70 na silniki typu V6 szkoda Twojego czasu ...

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:43 pm
autor: snuffi
Trochę mi budżet nie styknie

Coraz bliżej jestem myślami zestawu m60b30/40 + redutor, mosty Gela 460/461 (trochę szkoda będzie danki 300) tylko skrzyni jeszcze nie wymyśliłem

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:48 pm
autor: vandall_jr
Wstaw tam 4,7 HO (WJ)plus autotribe od Jeep-a DANA (kupa 300) i mosty zostaw. Po roku stwierdzisz, no to nie to LEX by robi ... dozbieraj kasy nie rób po łepkach pardom za bezpośredniość lecz SWAP to nie wymiana tylko skrzyni :)

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:55 pm
autor: snuffi
Nie ze skrajności w skrajność. Mosty, silnik i skrzynia na pewno idą out

lex to wydatek 15k z wszystkim, a ja bym chciał do 10 się zmieścić

Re: SWAP V-ki do CJ7

: ndz sie 02, 2015 10:59 pm
autor: vandall_jr
snuffi pisze:Nie ze skrajności w skrajność. Mosty, silnik i skrzynia na pewno idą out

lex to wydatek 15k z wszystkim, a ja bym chciał do 10 się zmieścić
Zostaw to co masz za mały budżet przewidujesz... Swap to spory wydatek, ilość pracy oraz materiałów robi koszt, weź to przemyśl. BMW, wcale taniej nie wyjdzie, G-Klassa, utopia układ napędowy i koszty podzespołów, V6 od Forda-archaizm

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 7:07 am
autor: kozioU
Ale w jeepie to jakieś amerykańskie V8 być powinno nie? Musi bulgotać. :)21

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 10:16 am
autor: snuffi
Jakieś propozycje?

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 7:26 pm
autor: Aśka&Kuba
Mosty g silnik bmw 3.0 v8 skrzynia bmw bedzie po taniości będzie robiło i dzięki blokadą da rade tym gdzie pojechać choć osobiście wywalił bym resory bo może się okazać ze mniej roboty dać sprężyny a to niebo a ziemia w komforcie

P.s nie wolisz przykręcić budy do g klasy lj czy gr? i zmienić silnik?

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 7:53 pm
autor: snuffi
Ma zostać jak najbardziej oryginalnie na zewnątrz. Dlatego resory, manual itd i tego będę się trzymał tym bardziej że rama zdrowa, resory nowe.

Coraz bliżej jestem konfiguracji 3,0 v8 bmw + AX15 z jeepa (da się?) + dana300 + mosty patrol bo galenda wymaga nowego reduktora

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 7:59 pm
autor: tomek 79
orginalna v z cj robi fajnie

Re: SWAP V-ki do CJ7

: pn sie 03, 2015 10:20 pm
autor: vandall_jr
snuffi pisze:Coraz bliżej jestem konfiguracji 3,0 v8 bmw + AX15 z jeepa (da się?) + dana300 + mosty patrol bo galenda wymaga nowego reduktora
:)2 będzie robić i się narobisz ... Zapakuj tam Japonię będziesz zadowolony, jedyny powiedzmy "problem" który jest banalny to połączenie UZ ze skrzynią hila. To je tak popularne jak syf w Bangkoku. A dostajesz, fajny silnik, dobrą skrzynię, mocny rozdzielacz i lekkie mosty. Mosty Patrola złego słowa nie powiem są fajne ale do zmoty, ich ciężar powala. To ważne aby mosty były lekkie w samochodzie na resorach. Dzięki temu dostaniesz jakiś komfort podróży.

Re: SWAP V-ki do CJ7

: wt sie 04, 2015 7:44 am
autor: anatol
Ze niby na mosty silnik skrzynie +swap masz 10 kzl , daj se spokuj , inaczej zrobisz z auta wieloletni pomnik w garazu , chyba ze zepniesz to trytytkami .

Re: SWAP V-ki do CJ7

: wt sie 04, 2015 9:12 am
autor: Aśka&Kuba
Nowsze mosty od g kręcą sie w normalną strone