Jeep Cherokee Diesel
Moderator: Mroczny
Jeep Cherokee Diesel
Witam
Proszę o opinie nt. Jeepa Cherokee z silnikiem Diesla.
Jakie spalanie, koszty/częstotliwość serwisowania/psucia.
Jaki silnik diesla polecacie?
Na pl.misc.samochody dostałem informacje, że Diesel VM jest zawodny nietrwały i drogi w serwisowaniu bo wielogłowicowy.
A może nie Jeep, tylko inną ternówkę polecacie?
Będę jeździł mało, wolno, ale czasem w krzaki muszę wjechać i stąd musi być wyższy 4x4.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.
Jacek
Proszę o opinie nt. Jeepa Cherokee z silnikiem Diesla.
Jakie spalanie, koszty/częstotliwość serwisowania/psucia.
Jaki silnik diesla polecacie?
Na pl.misc.samochody dostałem informacje, że Diesel VM jest zawodny nietrwały i drogi w serwisowaniu bo wielogłowicowy.
A może nie Jeep, tylko inną ternówkę polecacie?
Będę jeździł mało, wolno, ale czasem w krzaki muszę wjechać i stąd musi być wyższy 4x4.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.
Jacek
Każdy broni swego. Jeżdżę JEEp-em z VM od 1,5 roku. Zrobiłem ponad 40.000 km. Wszystko bez uwag. Jest to silnik o który należy dbać a nie tylko lać paliwo. prawdziwy muł roboczy. Asfaltu nie drze jak benzynka. W terenie bardzo dobry. Wychodzi spokojnie z każdej dziury. Mam drugiego XJ z silnikiem 4.0 ale on służy do innych celów. Szybki fajny ale na szosę. 

Mirek
- pan.boczek
-
No właśnie.
Czy kupując takiego z 98 roku z przebiegiem 150.000 zrobię sobie dobrze czy źle?
Oczywiście wstawię wiatrak i drugą chłodnicę
Będę spokojnie jeździł.
Nie jest stary, przebieg niby pewny, bo z niemcowni.
Ludzie się turlają nimi przez 300-400 tysięcy i jakoś to jedzie to może i mi pojedzie
Boję się starej japonii a za tą kasę będzie stara
Co radzicie?
Pozdrawiam
Jacek
Czy kupując takiego z 98 roku z przebiegiem 150.000 zrobię sobie dobrze czy źle?
Oczywiście wstawię wiatrak i drugą chłodnicę

Będę spokojnie jeździł.
Nie jest stary, przebieg niby pewny, bo z niemcowni.
Ludzie się turlają nimi przez 300-400 tysięcy i jakoś to jedzie to może i mi pojedzie