MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 4:33 pm
mam male pytanko!!
z kendy wziasc impuls (zasilanie) przekaznika do halogenow w us wersji jeepa XJ
wiadomo za 30cha to staly "+"
masa to masa
ale jak ja podpiolem sie pod prad ze swiatel dlugich to mi halogeny szaleja!!
wszystko za sprawa automatycznego wlanczania i swiatel po ruszeniu i opoznionego wylaczenia po wyjsciu a auta!!!!
ruszam .... i halogenki mykkkkk, swieca sie
Dodam ze nie chce miec osobnego wlacznika do halogenow tylko razem z "dlugimi"
mial ktos moza taka zagryche w XJ??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » sob sty 22, 2005 5:08 pm
No skoro chcesz miec halogeny razem z długimi to podepnij się tam przekaźnikiem i już. W czym problem ?
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 6:22 pm
no wlasnie w tym problem ze te swiatlo do jazdy dziennej ktore sie samo zawsze wlancza daje mi impuls na przekaznik

to swiatlo to chyba 1/2 mocy dlugich
nie mam jak zapodac z impulsu na przekaznik z kabla zasilajacego swiatla dlugie!!
mysle sobie z eproblem tkwi w stalym "+" cyba, nie moze byc z aku tylko z ...

no wlasnie, z czego
musze to rozwiazac

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 22, 2005 6:37 pm
nie za bardzo kumam w czym problem
skoro masz na kostce "+" od lamp drogowych to wepnij sie w to jako sygnal do wysterowania przekaznika a "+" zasilajacy do halogenow zapodaj z aku(male straty)no i oczywscie nie zapomnij o bezpieczniku odrazu za aku
cala instalacja(wielkie slowa

)bedzie pod maska bez koniecznosci wnikania w kabine-bo i po co???
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 7:19 pm
przeca tlumacze za problem tkwi w tym ze "+" z drogowych wystepuje w moim XJ nie tylko po wlaczeniu "dlugich" ale takze zaraz po ruszeniu autem, wtedy zapalaja sie automatyczne swiatla dzienne ktore TAKZE daja "+" na przewód zasilajacy swiatla drogowe
a instalacje juz od dawna mam zrobiona, przekaznik i bezpiecznik umiescilem w puszce bezpiecznikowej pod maska ( w miejscu przekaznika ABS'u ktorego nie mam)
cala instalacja wyglada OK ! jak oryginalna

tyle ze nie dziala jak powinna

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 22, 2005 7:25 pm
nie no stary cos chyba sie sie kumamy
jak moze wystepowac"+" przy kostce od zarowki od swiatel drogowych?i one nie swieca? no chyba ze w tym czsie brakuje "-" ale to by tez nie bylo w tym czasie sw.mijania
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
BoMBowiec
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 1:27 am
- Lokalizacja: Małopolska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BoMBowiec » sob sty 22, 2005 7:27 pm
Swiatla dzienne ida po "dlugich". Jest do tego specjalny modul swiatel dziennych DRL + przekaznik/przekazniki. W niektorych wozach jest to jeszcze podpiete pod skrzynie biegow, swieca dopiero po wrzuceniu na Drive w automacie.
Jesli juz o swiatlach dziennych mowa to w jednym z posiadanych wozow zdarza im sie dzialac kilka razy, potem dlugo nie i znow czasem zadzialaja... to dopiero zagadka.... a instalacja elektryczna zakrecona - modul dziennych zintegrowany z modulem do regulacji opoznienia wylaczania swiatel i ich automatycznego wlaczania (mijania), 2 przekazniki... Moze ktos ma jakas sugestie?
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 7:30 pm
sek w tym ze one swieca!!
to sa wlasnie te swiatla dzienne ktore sie samoczynnie zapalaja
nie mam n a to wplywu ale przynajmniej nigdy nie jade bez swiatel!!
one swieca tak jak 1/2 czy 1/3 mocy swiatel drogowych
swiatla mijania to zapalam normalnie, gajga do swiatal!!
ale to jak sie ciemno robi albo jak chce zeby moje pomaranczowe kierunki + obrysowki made in USA sie palily!! paly sie denerwuja wiec nie draznie ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 7:31 pm
BoMBowiec pisze:Swiatla dzienne ida po "dlugich". Jest do tego specjalny modul swiatel dziennych DRL + przekaznik/przekazniki. W niektorych wozach jest to jeszcze podpiete pod skrzynie biegow, swieca dopiero po wrzuceniu na Drive w automacie.
Jesli juz o swiatlach dziennych mowa to w jednym z posiadanych wozow zdarza im sie dzialac kilka razy, potem dlugo nie i znow czasem zadzialaja... to dopiero zagadka.... a instalacja elektryczna zakrecona - modul dziennych zintegrowany z modulem do regulacji opoznienia wylaczania swiatel i ich automatycznego wlaczania (mijania), 2 przekazniki... Moze ktos ma jakas sugestie?
no i o tym mowa

uffff nareszcie ktos skumal baze
help me
nei wierze ze wszyscy maja halogeny na osobny chebel ...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 22, 2005 7:42 pm
teraz kumam!
a wiec pytanie jakie jest napiecie na tym "+"od drogowych w czasie gdy swieca dzienne?
moze tam jest napiecie puszczone przez dwa wlukna zarowki i swieca slabiej ale bez masy?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 7:47 pm
tego wlasnie nie wiem!!
cos musze wymyslic, jakis nowy przekaznik przekaznika ...

??
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » sob sty 22, 2005 7:57 pm
jesli jest tak jak mowie z tymi wluknami zarowki to mozna wysterowac przekaznik tym plusem z drogowych a minus do przekaznika(sterownia-elektromagnesu)zapodac tez z tej kostki od zarowki bo wlasnie wtedy przy zapalonych dziennych nie powinno tam byc potencjalu"-"
to oczywiscie teoria i pisze tak z glowy bo bez prostych pomiarow nic innego nie przychodzi mi do glowy
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Tindirindi
- jestem tu nowy...

- Posty: 77
- Rejestracja: pn sty 06, 2003 11:50 am
- Lokalizacja: CT, USA
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Tindirindi » sob sty 22, 2005 8:01 pm
Moze rogrzeb sam przelacznik w kabinie i dopnij impuls do przekaznika halogenow tam. DRL czy nie w tym momencie nie powinno byc zadnych konfliktow i dzialac tak jak chcesz.
Bought a Jeep. Got tired of pushing the Land Rover.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » sob sty 22, 2005 8:57 pm
pojde tym topem!!
przeciez drogowe tez maja jakis tam przekaznik i gajga od kierunkowskazow ten przekaznik zwiera
musze sie podpiac w takim razie na sygnal z gajgi na przekaznik swiatel drogowych

w ten sposob "powinienem" ominac impuls z DRL'a

bo tam prad idzie co najwyzej od zarowki -> przekaznika drogowych
jak co to mnie poprawcie
ale zamotalem...

cos mi jednak saswitalo i jutro to przecwicze
musze na schemacie znalesc przekaznik drogowych

jak ktos ma pod reka to bede rad

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » ndz sty 23, 2005 7:24 pm
No w takim układzie masz mozliwosci:
- podepnij sie tuz za przelacznikiem drogowych, zapewne cos znajdziesz
- pomierz jak napiecia lub poszukaj w schematach...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn sty 24, 2005 9:46 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn sty 24, 2005 9:51 am
tyle ze nie chce mi sie ..... rzezbic i ciagnac zasilanie z obudowy gajgi
poszukam przekaznika i tam sie wepne, mniej roboty a zima za oknem!! brrrrrrrr.....
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn sty 24, 2005 9:58 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » pn sty 24, 2005 10:02 am
Stiopa po co ci to połamiesz sie i co bedzie

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » pn sty 24, 2005 10:40 am
Podepnij cewke przekaznika beazposrednio do kabli idacych do wlokna swiatel drogowych i po problemie!!
ps. a tak na marginesie to w czasie mgly jak sobie wlaczysz dlugie z halogenami to bedzie wielka kupa! Przeciez chodzi o to zeby podswietlic mgle od spodu i poprawic widocznosc - dlugie dadza wrecz odwrotny efekt (no chyba ze mowimy tu o "halogenach dachowych"?!)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn sty 24, 2005 11:01 am
Stiopa
XJ Sport '93
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » pn sty 24, 2005 11:04 am
Radek666 pisze:Podepnij cewke przekaznika beazposrednio do kabli idacych do wlokna swiatel drogowych i po problemie!!
ps. a tak na marginesie to w czasie mgly jak sobie wlaczysz dlugie z halogenami to bedzie wielka kupa! Przeciez chodzi o to zeby podswietlic mgle od spodu i poprawic widocznosc - dlugie dadza wrecz odwrotny efekt (no chyba ze mowimy tu o "halogenach dachowych"?!)
Myślę , że XJeep ma na myśli halogienie dalekosiężne a nie przeciwmgielne . A te maja działać razem z drogowymi .
Zresztą przeciwmgielne pomagają jak umarłemu kadzidło - i tak dupa i tak dupa - mgła to mgła i mało widać .

Stiopa
XJ Sport '93
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » pn sty 24, 2005 4:09 pm
Ja w swoim usunąłem moduł świateł dziennych, nie jest to trudne za to wszystko stało się w końcu normalne.
-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pn sty 24, 2005 8:11 pm
Radek666 pisze:Podepnij cewke przekaznika beazposrednio do kabli idacych do wlokna swiatel drogowych i po problemie!!
nie kumam

mam podpiac zasilanie, czyli 30che do wlokna drogowych??
teraz mam impuls na przekaznik podpiety pod to wlokno, a staly "+" pod aku z bezpiecznikiem!! I nie dziala

przez te dzienne ... cale k....a
Wiec o co chodzi z tym podpieciem cewki?? to to co teraz mam??
Radek666 pisze:. ps a tak na marginesie to w czasie mgly jak sobie wlaczysz dlugie z halogenami to bedzie wielka kupa! Przeciez chodzi o to zeby podswietlic mgle od spodu i poprawic widocznosc - dlugie dadza wrecz odwrotny efekt (no chyba ze mowimy tu o "halogenach dachowych"?!)
mam dalekosiezne

przeciwmglowych nie uznaje bo h...a daja - jak to juz kolega szczepan raczyl zauwazyc

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » pn sty 24, 2005 9:21 pm
Teraz masz....
no przecie piszą ci co masz, jednynie radek zwany trener nie przeczytal i nie skumał w czym problem
Reszte postów weź pod uwage.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość