Strona 1 z 4
Podciagnąć 4.0?
: pn lut 21, 2005 1:02 am
autor: vandall1
Chodzi bezawaryjnie jak na razie...
Hmmm-co by tu spieprzyć
Ale powaznie:
Czy ktoś próbował tuningu mechanicznego 4.0 w XJ?
Wydaje się,że z tej pojemności powinno sie dać zrobić nieco więcej mocy.
Nie myslę tu o duzym przyroście,ale tak do poziomu 200-250KM.
Bardzo jestem ciekaw Waszych opinii.
: pn lut 21, 2005 1:07 am
autor: misman
: pn lut 21, 2005 1:16 am
autor: PKi
Porządny kolektor (nie myśle o borla, porządny), dobre swiece, uklad wydechowy o zmniejszonym oporze i dolot/filtr powietrza o dużej przepustowości.
Będziesz miał małe 200KM i moment obrotowy że głowa boli

: pn lut 21, 2005 1:16 am
autor: vandall1
No zajebiscie...
Ale mi chodziło raczej o "forumowe"doswiadczenia,a nie kity kupowane za tausena

Powyższe dotyczy mismana
: pn lut 21, 2005 1:19 am
autor: PKi
Kolektor tez kupisz drog, reszte tanio
alternatywnie możesz pomyśleć o zmałpowaniu kolektora

: pn lut 21, 2005 1:21 am
autor: vandall1
PKi pisze:Porządny kolektor (nie myśle o borla, porządny), dobre swiece, uklad wydechowy o zmniejszonym oporze i dolot/filtr powietrza o dużej przepustowości.
Będziesz miał małe 200KM i moment obrotowy że głowa boli

Sorry-co to znaczy "porzadny"?O innym kształcie?
Wydech owszem-bez kata i wieksze fi?
Filtr rozumiem,że o strukturze takiej jak stożki,ale w formie wkładu w oryginał puszkę?
: pn lut 21, 2005 1:26 am
autor: PKi
Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna

: pn lut 21, 2005 1:28 am
autor: misman
vandall1 pisze:No zajebiscie...
Ale mi chodziło raczej o "forumowe"doswiadczenia,a nie kity kupowane za tausena
A tu bez "kitów"

:
http://jeep4.0performance.4mg.com/mods.html

: pn lut 21, 2005 1:29 am
autor: misman
PKi pisze:Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna


Ke ? Jaka zwężka.. czegoś nie wiem ? Mam przytkany dolot ? Orzeszq...

: pn lut 21, 2005 1:30 am
autor: PKi
My favorite low cost power and economy upgrade is the Dynomax or Flowmaster muffler, K&N filter, Splitfire plug combo. First replace the stock air cleaner element with a K&N filter, then get a set of Splitfire spark plugs (yes, they do work) and then replace the stock muffler with a Dynomax Super Turbo or Ultra Flow. This combo is normaly less than $200 and gives a noticable power and economy boost.
: pn lut 21, 2005 1:31 am
autor: PKi
misman pisze:PKi pisze:Taa. i zwężke wypierdzielamy, siedzi zaraz za filtrem ukryta świna


Ke ? Jaka zwężka.. czegoś nie wiem ? Mam przytkany dolot ? Orzeszq...

No widać nie wiesz

: pn lut 21, 2005 1:33 am
autor: PKi
Porządny = Pacesetter
: pn lut 21, 2005 1:36 am
autor: vandall1
Ok misman-przetłumacz to tylko prosze na ludzki jezyk i trza podziałac!
: pn lut 21, 2005 1:41 am
autor: misman
vandall1 pisze:
Ok misman-przetłumacz to tylko prosze na ludzki jezyk i trza podziałac!
A GG albo inny porządniejszy komunikator ma ? to by się podeliberowało conieco, mam parę fajnych linków w tym temacie

: pn lut 21, 2005 1:42 am
autor: PKi
No i można jeszcze zrobić takie głupoty jak zastąpić visko elektrykiem - ale ryzyko bo visko dobrze działa w XJ 4.0 akurat.
Pozatym
duza przepustnica
spacer (rzekomo to kolano zaraz za przepustnicą jest za blisko i dławi)
przenieść czujnik temperatury powietrza z kolektora (gdzie mierzy temp kolektora zamiast wiatru) do filtra
można wpłynąć na napięcie zasilania MAPsensora i tym samym z lekka korygować skład mieszanki z wnętrza.
Ale - na co ci ta większa moc w XJ

: pn lut 21, 2005 1:44 am
autor: vandall1
PKi pisze:Porządny = Pacesetter
Znalazłem go,ale nie widzę XJ.Pewnie wg wrangla bedzie.Zmałpować by mozna,ale nawet foty nie ma

: pn lut 21, 2005 1:51 am
autor: vandall1
PKi pisze:
Ale - na co ci ta większa moc w XJ

Bo mam typowy syndrom-pojeżdziłem pół roku i juz mi mało pod nogą...
Pewnie,że nie jest to jakiś tam wielki problem,ale wiekszość czasu jeżdżę po miescie i chciałbym być trochę szybszy /v max jest oczywiście ok/
: pn lut 21, 2005 1:53 am
autor: PKi
To może pomyśl nad zmodernizowaniem sterowania automatem bo moim zdaniem jest skopane - na miasto nie pasuje ani comfort ani power. Na trójce troche lepjej ale też za duzo miesza.

: pn lut 21, 2005 1:55 am
autor: vandall1
misman pisze:
A GG albo inny porządniejszy komunikator ma ? to by się podeliberowało conieco, mam parę fajnych linków w tym temacie

Jesli możesz to podaj mi te linki.Popatrzę i przedyskutujemy jak to mówią "w naturze"
GG mam ale sa jakieś problemy z tym ostatnio /młody/.
: pn lut 21, 2005 2:01 am
autor: vandall1
PKi pisze:To może pomyśl nad zmodernizowaniem sterowania automatem bo moim zdaniem jest skopane - na miasto nie pasuje ani comfort ani power. Na trójce troche lepjej ale też za duzo miesza.

No po miescie hulam na power i 3.W elektronice jestem cienki-dlatego pytam o mechanikę.
Tak btw-czy sprawa Teraflexa to jeszcze zyje,czy zabita z przyczyn wiadomych?
: pn lut 21, 2005 2:08 am
autor: misman
vandall1 pisze:
Jesli możesz to podaj mi te linki.Popatrzę i przedyskutujemy jak to mówią "w naturze"
GG mam ale sa jakieś problemy z tym ostatnio /młody/.
To co podawałem, u góry odniesienia do poszczególnych działów, gdzie szczegółowo opisano modyfikacje:
http://jeep4.0performance.4mg.com/index.html
oraz
http://www.go.jeep-xj.info/index.htm
http://www.angelfire.com/my/fan/IAT_sensor.html
http://www.rockcrawler.com/techreports/ ... /index.asp

: pn lut 21, 2005 9:06 am
autor: Discotheque
khm khm jezeli moge sie wtracic do tej jakze ozywionej dyskusji
vandall chcialbym tutaj napomknac ze powinienes chyba najpierw przywrocic mu standardowa ilosc koni bo jak pamietam jechalem Twoja fura zaraz po zakupie to sam Ci mowilem ze moj na LPG ze zwezka 8cm na dolocie lepiej sie wkreca i ma wiekszego kopa i moment
a ta zwezka w dolocie o ktorej wspomina PKi to venturi dla wyciszenia dolotu, zmniejszenia zuzycia paliwa i zwiekszenia predkosci powietrza w kolektorze dolotowym, to takie mini turbo power booster magic
Najpierw przenies czujnik temp powietrza z kolektora na obudowe filtra. Odczujesz delikatny wzrost momentu i mocy.
A dalej to kolektor wydechowy i caly wydech. XJ ma spora rezerwe przeplywu w dolocie ale tlumi go wydech. Wieksze wtryskiwacze. itp itd...
No i hamownia to jedyny faktyczny punkt odniesienia. Stawiam browar ze teraz masz max 130-140KM

: pn lut 21, 2005 9:19 am
autor: PKi
Normalne.
Mismana tez przymulony - stawiam na zapchany KAT.
Co do teraflexa, no pisałeś że ni masz czasu
Sprawa ogólnie zyje tylko ja obecnie mam tyle innych spraw że syf przez osoatni miesiac byl tylko raz odpalony zeby kobiete escortem wciagnac spowrotem na droge z zasp śnieżnych
A jeszcze 35 rzeczy chciałem przed kaszubia zrobic

: pn lut 21, 2005 9:28 am
autor: Bartek 4.7
Discotheque pisze:khm khm jezeli moge sie wtracic do tej jakze ozywionej dyskusji
A dalej to kolektor wydechowy i caly wydech. XJ ma spora rezerwe przeplywu w dolocie ale tlumi go wydech. Wieksze wtryskiwacze. itp itd...

Amerykańce twierdzą, że w tym silniku zmiana układu wydechowego na 3" wyzwala dodatkowe 17-20KM
: pn lut 21, 2005 12:41 pm
autor: misman
PKi pisze:Normalne.
Mismana tez przymulony - stawiam na zapchany KAT.
Ale lepiej się zbierał, niż Vandallowy

A teraz to jeszcze trochę przyżółwił, bo zagazowany
